{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Louise H
Louise H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Første læge besøg 9+ {{forumTopicSubject}}

Jeg har ringet til læge idag for at høre hvornår de vil se mig til første læge besøg. Det vil de først i 9+, da de så kan tage div. blodprøver og undersøgelser samtidig, så jeg ikke behøver komme flere gange inden for et par uger.
Det syntes jeg jo lyder meget fornuftigt, men havde egentlig regnet med de ville se mig før.
Hvad er det for nogle blodprøver og hvor hurtigt får man svar?
Det passer nemlig med at det er lige op til påsken og vil helst ikke gå hele påsken og tænke på svar af blodprøver.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første læge besøg 9+
  • #1   5. mar 2010 De blodprøver de tar skal bruges når du skal til nf ..... så det er ikke noget du skal gå og tænke over

• #2   5. mar 2010 Svaret på NF blodprøven får du sådan set ikke.
    Blodprøve svaret bliver tastet ind i en computer når du er til NF scan, sammen med alle de mål og oplysninger de kan se til scanningen og et par sekunder efter får du at vide om du er i høj eller lav risiko for Down Syndrom.
    De vil nok også typisk lave en urin prøve på dig ved 1. lægebesøg.

• #3   5. mar 2010 Blodprøverne er bl.a. for at finde din blodtype, for hvis du er Rh neg (TROR jeg nok) skal du have en sprøjte efter fødslen, for ikke at danne antistoffer i næste graviditet. og samtidig tester de om du skulle have hepatitis..

Kommentér på:
Første læge besøg 9+

Annonce