{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

bløder opdate {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige opdatere herinde..
Jeg har fundet ud af at jeg slet ikke bløder hvis jeg ikke laver noget som helst.. feks i morges da jeg vågnede var der intet blod.. Sad og slappede af foran computeren i nogle timer.. stadig intet blod.. så gik jeg ned og handlede og vupti så var der blod igen..
tager til læge i morgen tidlig, så må jeg se om jeg skal sygemeldes eller hvad.. jeg er sikker på min baby har det godt.. har stadig ingen smerter.. og hvis jeg var ved at miste er jeg sikker på jeg ville bløde mere og have ondt osv.. smiley

Opdatere i morgen.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder opdate
  • #1   7. mar 2010 Det er da dejligt for dig, (altså du har fundet ud af du ikke bløder når di holder dig ro) men jeg håber da ikke for dig du bliver sygemeldt og skal holde dig helt i ro resten af graviditeten, 34 uger er meget lang tid foran pceren...
    men jeg x finger for dig i morgen...


  • #2   7. mar 2010 nej håber da kun det er indtil jeg er over de 12 uger.. smil.. det var da det der var i mine tanker.. smiley må se hva lægen siger i morgen.. smiley

  • #4   7. mar 2010 Mie - HÅBER for dig at alt er godt... Men pas på, har selv prøvet at tabe en hel del gange efter hånden! ..
    - Og hvis du bløder fordi barnet er ved at løsrive sig så er det ligemeget om du slapper af eller ej, så kommer det til at falde ud,
    Tabte selv i oktober 09, i uge 11+4 og der troede jeg også bare jeg kunne slappe af, men fik og vide at hvis man bløder pga barnet har løsrevet sig og de slapper af så vil der blot gå længere end det kommer ud..
    Synes du skal få lægen til at undersøge dig imorgen, og evt forlange at komme til en scanning, fordi min læge en haste henvisning til scanning for at tjekke, nåede bare aldrig derop før det var for sent! ..


    Held og lykke med det hele, og hvis du har nogen spørgsmål eller brug for at snakke om noget så er du MEGET MEGET velkommen til at skrive til mig!! smiley


  • #5   8. mar 2010 Hvad sagde lægen??

Kommentér på:
bløder opdate

Annonce