øv kan i hjælpe {{forumTopicSubject}}
Jeg er nu 37+3 og venter vores første barn. Vi ved ikke hvad kønnet er, så derfor har vi jo snakket om både drenge og pige navne....
I min mands familie er der både mellem og efternavn så det ville vi selvfølgelig gerne føre vidre.. Han har også to børn i forvejen, som hedder Cecilie og Nico..
Men vores lille problemet er at jeg gerne ville havde en del af min afdøede fars navne (ANDERS PETER RICHARD KRISTIANSEN) blandet ind i vores evt pige´S navn....
Drengen har vi valgt et navn som Marcus Kristian Hansen.... Men vi er i tvivl om pigens fornavn... Vi havde endligt besluttet ( Krista josefine hansen) men manden er blevet meget usikker og heller nu meget til et mellemnavn der hedder NICOLINE!!!!! Men hvad skal fornavnet så været.....
Har i noget forslag, når min far´s navn skal "indgå" på en heller anden måde. Vi tænker selv lidt på Kristine så hun kommer til at hedder Kristine Nicoline Hansen..... Men hvad synes i evt.......
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
ved ikk om man kan lave noget ud af Richard alla noget Rikca eller sådan noget hihihi
eller skulle man tage lidt af Peter og Ricard og så lave Petricia.. ; )
e
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 134
øv kan i hjælpe