hej piger {{forumTopicSubject}}
Jeg er ny herinde. Så ville lige skrive lidt om mig selv.
Er en pige på 21 år. Mit navn kommer ikke lige pt. frem herinde.
Sagen er den at, jeg havde på fornemmelsen jeg var gravid, for det første grundet udebleven mens. Kvalme og ekstrem svedture på, ondt i brysterne ja de symptomer de fleste af os har.
Så jeg kørte i netto igår aftes og købte to test og ganske rigtigt, to bragende postivie teste, de nåede kun lige nærmest at røre tisset så var de positive.
Det var ikke lige vores plan at blive gravid lige nu, vi havde talt om næste år at gå i gang..
Så har bare en masse tanker i mit hoved om hvordan og hvorledes jeg skal gøre. Tænker om jeg skal beholde eller ej, Ved jo heller ikke hvor langt jeg er henne?
Jeg er ikke bange for at jeg ikke kan klare det at få en abort., har en fantastisk kæreste igennem 3 år som jeg elsker over alt på jorden., Vi har eget hus og bil og en go og stabil økonomi.
Men hold op hvor er der mange tanker i mit hovede. Har heldigvis allerede fået en tid hos lægen idag.
Er der nogen af jer der har stået i min sitiuation? Hvad gjorde i? hvorfor? Hvad koster det ca. at få en baby tænker de ting der skal købes til den lille?
Undskyld det blev så langt. håber alligevel der er et sødt menneske, der gider tage sig tid til at læse min snøre og give mig et svar.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
Hva siger din kæreste til det??
Man kan lidt selv bestemme hvad det skal koste, man kan få alt i alle prisklasser...
mar 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 114
jeg vist at min kærsten ville være far så hvorfor ikke vendt med uddannelse.. men kan godt forstår dig.. det er ikke nemt
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
Men han har skrevet mange søde beskeder til mig om hvor meget han savner og elsker mig, og at han ville ønske han var hos mig. Så glæder mig bare til at han kommer hjem engang i næste uge. For føler lidt jeg stor med en kæmpe byrde på min skulder da.
Tror osse jeg vil fortryde aborten. For bliver ved med at komme med agumenter til mig selv hvorfor jeg skal lade være. For vi har jo pladsen og pengene.
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Det var bestemt ikke planlagt, men beholde barnet, det ville jeg.
Fyldte 18 en måneds tid efter, og flyttede sammen med kæresten.
Jeg er på kontanthjælp og han på lærlingeløn.
Vi har fundet råd til det hele, og vores kommende prinsesse kommer ikke til at mangle noget, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Jeg ville aldrig have tilgivet mig selv for at vælge det barn fra som ligger i min mave ..
Det er den bedste beslutning vi har taget, og vi glæder os meget ,.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Til spørgsmålet om hvad det koster at købe ind til baby, er meget svingende, man kan vælge at købe en masse brugt og holde det nede i et fornuftigt leje eller man kan gå shop amok og købe det nyeste og dyreste, det har du masser af tid til at finde ud af.
Jeg selv har en blandning nogle ting som barnevogn ville jeg have fra ny, hvorimod jeg har købt puslebord, brugt og brugt en gammelvugge der har været brugt i familien i min 3 generationer og osse den del brugt tøj er det blevet til...du kan jo bare prøve at se på markedet for at danne et overblik over havd du kan få at brugt og til hvilke penge:-)
mar 2010
Vil osse føle jeg slog et barn ihjel hvis jeg fik en abort. puha hvor er det bare svært. tak fordi i er så søde at komme med så mange svar.
jan 2010
mar 2010
jan 2010
jan 2010
mar 2010
dec 2009
Efterhånden som maven vokser går der en proces i gang indeni dig,og du bliver moden og klar til at blive mor.
Og hvis i er 2 om det og din kæreste støtter dig, ville jeg ikke tvivle (:
jan 2010
dec 2009
mar 2010
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det er ikke fordi jeg skal virke sur eller skriver i harme. Men jeg er en af de uheldige danskere som ikke har nemt ved at få børn. Min kæreste og jeg har forsøgt i 3 år nu, og der er intet andet vi hellere ville end have et barn.
Så prøv at vend potten om, og se dig som utrolig heldig.
mar 2010
mar 2008
Linda. Det er der mange der oplever. Besvær hos den første og så kommer nr 2 rimelig nemt.
Nu har vi fået fertilitets behandlinger de sidste 1½ år, så nu er tålmodigheden ved at være brugt.
mar 2008
mar 2008
Men næste gang ved jeg hvad jeg skal bede om før de begynder at tage ud...
mar 2008
hej piger