{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Smertelindring ved BL {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået erklæret bækkenløsning af min læge i mandags.
I sidste uge trykkede hun lidt på mig og sagde at jeg havde begyndende bækkenløsning, så gav hun mig lidt akupunktur, men det har ikke hjulpet.

Jeg har siden i søndags haft konstant smerte i bækkenet og lænden og derfor kontaterede hun i mandags at jeg nu har bækkenløsning.
Dog ville hun ikke sygemelde mig endnu, da jeg kun er 26 uger henne.

Men jeg er i konstant smerte, og har taget panodiler de sidste tre dage for at lindre det lidt.

Jeg er bange for at jeg bare forværrer det fordi jeg kan gøre lidt mere med min krop når jeg har taget smertestillende.

Jeg har en lille datter derhjemme på halvanden år, som selvfølgelig stadig vil holdes og bæres, men kan regne ud at jeg må skære drastisk ned på det.
Det er bare så svært.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smertelindring ved BL
  • #2   24. mar 2010 Hej Jeg har også bækkenløsning, jeg er i uge 27 og har været sygemeldt siden januar måned fordi jeg har så ondt jeg ikke kan være ved mig selv.
    Jeg spurgte også om smertelindring, men man må intet få bortset fra panodiler:-(
    Jeg har også en datter på 18 mdr og er alenemor, så puha jeg ved hvordan du har det:-)
    Hvis du har for ondt skal du sygemeldes,du skal jo ikke ødelægge dig selv!


  • #3   24. mar 2010 Hun siger at hun gerne vil deltidssygemelde mig om en lille måneds tid hvis smerterne bliver ved, og dernæst fuldtidssygemelde mig, hvis jeg ikke kan klare at arbejde.
    Jeg skal derned igen mandag, og må jo forklare at jeg er i konstant smerte.
    Jeg går og er ked af det hele tiden, fordi det er hårdt for min krop og når jeg endelig kommer hjem og vil nyde min datter, så bliver jeg nødt til at ligge på sofaen med smerter...
    Det er så træls smiley


  • #4   24. mar 2010 jeg har hørt at kranio-sakral terapi akel have en super effekt på bl,

  • #5   24. mar 2010 Jeg er blevet sygemeldt ved lægen ..
    Så det må jo stadig kunne lade sig gøre ..

    Jeg synes du skal sige til din læge du ikke kan få din hverdag til at fungere pga. smerter. Sig du intet kan udover at ligge på sofaen og have ondt når du kommer hjem. Så burde hun hjælpe dig ..


  • #6   24. mar 2010 Min læge har udfyldt nogle papir om min bækkenløsning.
    Ja det gør så skide ondt at have bækkenløsning!! Jeg vågner om natten hver gang jeg skal vende mig fordi det gør så ondt!!
    Jeg ville slet ikke kunne arbejde, så ville jeg være total ødelagt og ville ikke kunne gå tror jeg:-(


  • #7   24. mar 2010 okay endtil videre har min arbejdesplads fået penge fra kommunen for min løn:-)
    Har ikke styr på det, bare jeg får mine penge:-) Men det kan da godt være jeg skal have lavet sådan en erklæring, har bare ikke hørt noget om det endnu.


  • #8   24. mar 2010 jeg var sygemeldt hele december af min læge, min arbejdsplads sendte så nogle papir til mig som lægen skulle udfylde og sende til kommunen og det var det ikke noget problem ?

  • #9   24. mar 2010 jeg har været sygemeldt 2,5 måned!! Hmm hvor lang tid skal der gå før man skal have lavet sådan en erklæring??

  • #10   24. mar 2010 Hvis jeg bliver sygemeldt må jeg tage den derfra, ligemeget hvor besværligt det bliver.
    Vil ikke ligge med smerter hverdag efter arbejde når der stadig er 10 uger til barsel...
    Hvis jeg så bare kunne holde arbejdet ud indtil da, men kan mærke at hvis det fortsætter sådan som nu, kan jeg ikke.


  • #12   24. mar 2010 tania : gik det en chance med akupunkturen .. den første gang jeg var til det sys jeg heller ikke det hjalp men der efter gjorde det i STOR stil her smiley

    Har du ondt ned over skambenet os ?


Kommentér på:
Smertelindring ved BL

Annonce