693 visninger
|
Oprettet:
Super scanning {{forumTopicSubject}}
Var på sygehuset og blive scannet igår - det var en super oplevelse:)
Vi skulle have tjekket vores to tvillinger efter vi var til nakkefoldsscanning i uge 12 (hvilket var en rigtig dårlig oplevelse) Men i dag til min 16 ugers scanning gik alt som det skulle og de så begge fine ud:)
De spurgte om vi ville vide kønnet - troede vi slet ikke vi kunne SÅ tidligt - men jo. 2 små pirater... hvor er det bare skønt..
Bare huset holder..:)
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Og tillykke med de små pirater!!
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Hvorfor var NF en dårlig oplevelse? Skal selv afsted den 6. april?
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 32
Mange tak for jeres hilsner:)
Mor til Frederikke Emma-Line og Milla-Marie : Det er enægget tvillinger - så skønt:)
Venter tvillinger: Jamen det var fordi vores tal var relativt højt. Det var 1:45. Og jeg havde det sådan at når der var to ville jeg ingen chance tage, så jeg fik lavet sådan en moderkage prøve og det var frygteligt at gå et par dage og vente på svar - altså om de var raske eller ej. Følte virkelig min verden kig i stå.
Men jeg er sikker på din scanning nok skal gå godt:) - du skal ikke være nervøs pga min historie - der er jo bare nogen der skal have de høje tal. Men nu har vi så heldigvis fået tjekket dem begge for alle de mulige kromosom fejl de evt kunne have - og der var ingenting:)
Eva T: ja den kan jeg da lige tænke over - fremover. Det er nok ikke sidste gang jeg kommer i den sætnings situation;)
Super scanning