1.324 visninger
|
Oprettet:
bløder (ny update) {{forumTopicSubject}}
må hellere opdatere hvordan det går.. lægerne vil ikke sende mig til scanning.. jeg SKAL vente til NF scanningen.. har fået brev i dag pg at jeg skal afsted den 15 april..
igår fik jeg 2 store jag i min venstre side af mit underliv, begyndte at bløde bagefter men det er self stoppet igen.. (stadig ingen klumper)
var hos lægevagten som kunne konstratere at det ihvertfald ikke er en graviditet udenfor livmoderen.. så det er jo dejligt..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
det hjælper jo ikke engang for dig og tage en test i ny og næ. men krydser alt for at det hele er ok og tak for updaten :o)
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men håber da at det er noget der snart går over, men pas nu på dig selv..
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
og første gang jeg blødte i 6 dage (kun lyserødt pletblødning) Var jeg i 6 uge (efter min beregning) så har lidt i tankerne om den er død inde i mig..
Min læge siger at det kan være det eller det kan være en spontan abort der er igang.. men alligevel gør han intet..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
desuden synes jeg det er meget uforsvarligt at de ikke har sendt dig til en scanning der viser hvor langt du egentligt er henne for det er der jo åbenbart tvivl om. så du kan jo faktisk resikere når du skal til NF scanning at du så måske er længere henne end forventet og så duer den scanning ikke.
jeg er ikke super god til det med at hitte ud af min cyklus så jeg er altid blevet sendt til en scanning som har fast sat en termins dato og det burde de også gøre ved dig.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
Oplevede det samme som du beskriver med jag og blødning. Valgte på en søndag at kører på skadestuen og sige min hund havde hoppet på min mave og jeg nu blødte mere end før. Så sendte de mig til en scannig med det samme der var jeg i uge 11 havde blødt siden uge 7 eller 8.
Scanningen viser så et foster men de kan ikke finde hjerteblink.
Det er ikke for at gøre dig mere nervøs. Synes bare ikke det er fair at du skal rende rundt i uvidenhed. Man regner jo med det bedste.
Krydser fingre for dig.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Måske betyder det ikke så meget rent fysisk, det er altså ikke farligt hvis et foster dør så længe man ikke er længere henne. Enten kommer det ud hurtigt, eller det kan tage uger. Eller også bliver det absorberet.
Men psykisk er det jo enormt hårdt at gå sådan og vente over to uger endnu.
Det betyder da også noget! Man kan måske slet ikke fungere hvis man går og spekulerer, og det gør man jo!
Nu har jeg i begge mine grav. været til ekstra scanninger, pga lidt blødning, smerter, uheld osv. Aldrig nogen sinde været et problem. Lægen kan jo ikke sige noget som helst, det eneste er en scanning og det kan jeg godt nok ikke forstå de holder så meget på. Det er for dårligt.
På min afdeling kunne vi aldrig nogensinde finde på at lade vores patienter gå så lang tid med et problem som kunne be eller afkræftes i løbet af ti minutter.
Jeg synes også du skal prøve igen, bank i bordet og sig hvor dårligt du har det psykisk over at gå og spekulere, det andet kan sgu ikke være rigtigt! Og da spec når han siger livmoder svarer til 6. fosteruge??? Afsted med dig!
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
bløder (ny update)