{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den søde vente tid
  • #1   28. mar 2010 jeg har det så lidt sådan at jeg ikke kan li og rende rundt med en stor mave og når vi handler så render mange og strutter med maven og jeg gemmer min med jakken og tænkte jeg må være lidt sær :o) men snakkede med min mor og en veninde om det og de havde det nøjagtigt lige sådan så det var ikke bare mig :o)
    og jeg kan slet ikke ha hvis andre end min kæreste eller forældrer vil mærke om den lille sparker, der skal folk bare holde snitterne væk.



  • #2   28. mar 2010 ja lige præcis.

  • #3   28. mar 2010 Arhh jeg synes nu det er hyggeligt man kan gå og snakke om navne, indrette børneværelse, shoppe babyting og når man mærker det første spark og skal til scanning og se vidunderet osv jeg kunne blive ved smiley Jeg synes det er en sød ventetid smiley men jeg har så heller ikke rigtig haft nogle gener smiley

  • #4   28. mar 2010 Jeg synes nu også det er mest fantatiske jeg har oplevet indtil nu, trods kvalme, svimmelhed, træthed, hormoner, smerter i underlivet - bare tanken om at inde i mig der vokser to små mennesker - vores dejlige børn.........

    Ja det bliver da tungt og meget andet - især nu hvor der er to men - jeg har altid drømt om den her tid, og jeg vil trods alt nyde det.....


    Men der er jo også en del bekymringer og dem kunne jeg godt være foruden........ser så meget frem til scanningen den 6. april


  • #5   28. mar 2010 uha jeg synes også det er rigtig hyggeligt og købe alt de der nuser hjemmesko man kan få osv, og scaningen er også hyggelige.


    Men bekymringerne osv kunne jeg meget godt være foruden.


  • #6   28. mar 2010 ja det er nu hårdt at man ikke kan gå den lange tur man har lyst til uden at stoppe 500 gange fordi man har sidestik.
    og alle de lorte urinprøver man skal tage.
    alle de besøg hos lægen og jm plus TOILETTET!

    men jeg synes man glemmer det lidt når man mærker den lille sparke og bevæge sig inde i maven smiley


  • #8   28. mar 2010 Jeg syntes det var hyggeligt, savner tit at være gravid smiley Men sådan er det jo så forskelligt, jeg havde heller ik nogen gener af det. Jeg tissede ikke om natten måske 1 gang nogen nætter, jeg gik ture som jeg plejede før graviditeten, satte vel nok farten lidt ned jo længere jeg kom, men ikke noget der generede mig smiley Så jeg glæder mig skam til projekt lille søster/bror går igang smiley

  • #9   28. mar 2010 jeg synes ikke det er noget sødt ved de 40 uger...eller 41 som det er nu....
    de første 4-5 måneder lå jeg med hovedet i en spand, hvor sjovt er det lige.... da jeg så endelig havde det lidt bedre, var maven blevet så stor at jeg fik bækkenløsning også bare ku ligge hjemme på sofaen, vi skulle flytte og jeg måtte ikke bære noget.... vildt irriterende. Så blev det jul og alle spurgte hornår jeg skulle føde og ville røre ved min mave og fortælle hvordan de havde gjort for at få fødslen i gang og hvad man ikke skulle spise osv.... pisse irriterende, jeg kan selv læse en bog, gider ikke høre jeres mening med mindre jeg spørger....
    Så gik jeg på barsel og trode at nu skulle det snart være, så går man over tid og der er ingen tegn på fødsel, alle skriver og ringer hele tiden for at spørge om man ikke snart skal føde " hvis jeg kunn, sad jeg nok ikke her" grr....

    synes det er overdrevet at det er dejligt at være gravid, jeg har vand i hele kroppen, er hissig og ked af det fordi jeg ikke kan sove. jeg har ikke siddet på en hest siden august og gider virkelig bare ikke mere....

    hvorfor fatter den baby ikke at den skal komme ud???? grr....

    ja jeg er gået 9 dage over tid og synes alt er noget møg!!!


  • #10   28. mar 2010 øv hvor træls marie :o(

    ang hesten så husk for gud skyld og vent de tre måneder til efter du har født med at sætte dig op på den, jeg var så snot dum og sidte mig op på min 14 dage efter jeg havde fået kejsersnit og ride en tur i skoven med det resultat at jeg lige siden ikke har kune ride uden store smerter i lænden når jeg skulle af hesten og har haft svært ved at gå lige efter :o(


  • #11   28. mar 2010 marie - har vildt ondt af dig!
    kan godt følge dig om at folk spørger om man snart skal føde.
    folk begyndte allerede en UGE før min termin at spørge.. DET VAR TRÆLS!


  • #12   28. mar 2010 sabrina: de fleste af mine veninder der også har heste, har redet 14 dage-3 uger efter fødsel uden problemer.... tror det er meget forskelligt hvordan det kommer til at gå... jeg rådfører mig med lægen også må vi se.... håber godt nok ikke jeg skal vente 3 mdr.

    Pernille: ja folk er sære, de ringer og skriver hele tiden.... selv dem der indenfor det sidste år selv har født. har de glemt hvor irriterende det er?! det er i hvert fald noget jeg vil huske mig selv på,....


  • #13   28. mar 2010 Kan også huske hvor hissig jeg til sidst blev fordi jeg skulle tisse konstant og jeg skyndte mig på toilet fordi der var en ordentlig blærefuld der ville ud, men når man så satte sig var det bare bunden af en kaffekop. Ja bare et lille hurtigt "tssh" og så var det færsigt..

    åh ja det mest irriterende var bare alle de møg beskeder man fik hele tiden "har du født?" "har du født" og "føder du ikke snart?"

    måtte også gå ind på facebook og skrive "NEJ jeg har IKKE født!!" en dag hvor jeg blev så træt af det


  • #14   29. mar 2010 jeannie: det overvejer jeg virkelig os at skrive... smiley

Kommentér på:
den søde vente tid

Annonce