872 visninger
|
Oprettet:
den søde vente tid {{forumTopicSubject}}
hvorfor kalder man det egentligt den søde vente tid :o)
jeg kan nogen gange komme lidt i tvivl om hvorfor det hedder den søde vente tid, man skal hele tiden tisse, man har ondt snart over alt, man kan ikke sove, ja jeg kunne blive ved i al uendelighed hehe
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
og jeg kan slet ikke ha hvis andre end min kæreste eller forældrer vil mærke om den lille sparker, der skal folk bare holde snitterne væk.
mar 2008
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Ja det bliver da tungt og meget andet - især nu hvor der er to men - jeg har altid drømt om den her tid, og jeg vil trods alt nyde det.....
Men der er jo også en del bekymringer og dem kunne jeg godt være foruden........ser så meget frem til scanningen den 6. april
mar 2008
Men bekymringerne osv kunne jeg meget godt være foruden.
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
og alle de lorte urinprøver man skal tage.
alle de besøg hos lægen og jm plus TOILETTET!
men jeg synes man glemmer det lidt når man mærker den lille sparke og bevæge sig inde i maven
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
de første 4-5 måneder lå jeg med hovedet i en spand, hvor sjovt er det lige.... da jeg så endelig havde det lidt bedre, var maven blevet så stor at jeg fik bækkenløsning også bare ku ligge hjemme på sofaen, vi skulle flytte og jeg måtte ikke bære noget.... vildt irriterende. Så blev det jul og alle spurgte hornår jeg skulle føde og ville røre ved min mave og fortælle hvordan de havde gjort for at få fødslen i gang og hvad man ikke skulle spise osv.... pisse irriterende, jeg kan selv læse en bog, gider ikke høre jeres mening med mindre jeg spørger....
Så gik jeg på barsel og trode at nu skulle det snart være, så går man over tid og der er ingen tegn på fødsel, alle skriver og ringer hele tiden for at spørge om man ikke snart skal føde " hvis jeg kunn, sad jeg nok ikke her" grr....
synes det er overdrevet at det er dejligt at være gravid, jeg har vand i hele kroppen, er hissig og ked af det fordi jeg ikke kan sove. jeg har ikke siddet på en hest siden august og gider virkelig bare ikke mere....
hvorfor fatter den baby ikke at den skal komme ud???? grr....
ja jeg er gået 9 dage over tid og synes alt er noget møg!!!
mar 2008
ang hesten så husk for gud skyld og vent de tre måneder til efter du har født med at sætte dig op på den, jeg var så snot dum og sidte mig op på min 14 dage efter jeg havde fået kejsersnit og ride en tur i skoven med det resultat at jeg lige siden ikke har kune ride uden store smerter i lænden når jeg skulle af hesten og har haft svært ved at gå lige efter :o(
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
kan godt følge dig om at folk spørger om man snart skal føde.
folk begyndte allerede en UGE før min termin at spørge.. DET VAR TRÆLS!
jul 2008
Pernille: ja folk er sære, de ringer og skriver hele tiden.... selv dem der indenfor det sidste år selv har født. har de glemt hvor irriterende det er?! det er i hvert fald noget jeg vil huske mig selv på,....
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
åh ja det mest irriterende var bare alle de møg beskeder man fik hele tiden "har du født?" "har du født" og "føder du ikke snart?"
måtte også gå ind på facebook og skrive "NEJ jeg har IKKE født!!" en dag hvor jeg blev så træt af det
jul 2008
den søde vente tid