{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Hårfarvning ?? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er det med hårfarvning når man er gravid ? Har læst man ikke må farve det ??
Men nu har mit hår været farvet mørkt inden jeg blev gravid, og nu ser det simpelthen FORFÆRDELIGT ud med de udgroninger !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfarvning ??
  • #1   30. mar 2010 jeg ville ikke gøre det.... alle de kemikalier der er i hårfarve, får den lille os....

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   30. mar 2010 Jamen hvad gør det ? Kan ik lige se hvad det skulle kunne gøre ? Det går jo ik i blodbanen eller noget ?

  • #5   30. mar 2010 det er jo op til den enkelte. jeg vil gerne kunne sige når jeg har født at jeg har gjort alt hvad der stod i min magt for ikke at give mit barn nogen unødige kemikalier. og kan virkelig ikke forstå det kan være så frygteligt at undvære hårfarve i 9 måneder.... men ja vi er jo forskellige.....

  • #6   30. mar 2010 Enig med Marie.

    9 mdr for sit barn, ja det til at klarer.
    Jeg gjorde det heller ikke, selvom jeg normalt går meget op i mig selv.
    Men jeg villle som Marie og hellere efter fødslen kunne sige at jeg havde gjort mit bedste for at undgå det der var skidt ..


  • #7   30. mar 2010 jeg levede med mit leverpostejsfarvet hår i hele 9 måneder faktisk.
    blev kun klippet. selvom jeg kun vidste det halvdelen af tiden så havde jeg ikke råd..

    jeg levede lykkeligt selvom mit hår lignede lort smiley
    men jeg ville ikke gøre det smiley


  • #8   30. mar 2010 prøv at tage et fed hvidløg i din hånd som der er snittet over på midten så finder du ud af hvad det er det der sker når man bruger de forskellige produkter grunden er jo at man skal undgå talater og parabener.
    men man vælger jo selv hvad man vil.


  • #9   30. mar 2010 Du må gerne bruge Elumen hårfarve... det er fx det jeg har i mit røde hår smiley
    det er godkendt til gravide... det er frisør farve men jeg kan skaffe dem til en god pris..


  • #10   30. mar 2010 skal lige siges at det fås i alle farver... ikke kun rød og orange smiley

  • #11   30. mar 2010 det med hvidløget er at man så kan se hvor hurtigt at det går i blodet og det er alle stoffer der gør det. man kommer til at kunne smage det i munden max 20 min efter. vi lavede forsøget på sosuskolen og det har jeg så husket på under hele min graviditet.
    men kan godt forstå at man har lyst til at gøre noget havde jeg også en volsom trang til men da jeg alligevel bare gik hjemme kunne jeg overvinde trangen ved at tænke på det.
    ellers kan man også få en masse produkter som er paraben og talat fri.
    har godt hørt om den hårfarve men er den ikke ny på markede??


  • #13   30. mar 2010 Jeg ville aldrig tage chancen
    men jeg holder mig også fra ting som parabener og perfume når jeg er gravid eller ammende


  • #15   30. mar 2010 Jeg havde ikke gjort det. Inden jeg blev gravid havde jeg afbleget mit hår og efterfølgende farvet det brunt med en naturhårfarve, og så gik jeg hen og blev gravid og naturhårfarven blev vasket mere og mere ud så der kom et grønligt skær nogen steder og man kunne tydeligt se afblegningen og udgroningen og nu med grønne og underlige brune pletter. Det så HÆSLIGT ud, men overlevede for det gik trods alt ikke mit helbred på som det måske kunne gøre ved mig barn.

    det er skrappe sager og barnet er ved at udvikle hjernen så dampene og kemikalierne er ikke godt.
    Den side der hed kemi-baby fra sundhedsstyrelsen frarådede det også på det kraftigste.

    det er jo dit valg men jeg havde levet med hestehaler og grimt hår


  • #17   31. mar 2010 Jeg har dog farvet mit hår, men har jeg så os gjort i små 11år nu, så ville se helt forkert ud hvis jeg kom & halvdelen af mit hår bare hvor ja en eller anden mærkelig farve, Jeg ved man os må farve med hanna hårfarve, Da der ikke er noget af alle de der farlige stoffer i. Men har jeg altså ikke gjort smiley Tror mere eller mindre det er op til en selv hvad man vil påføre sit barn, men forstår ikke helt det der med det går i blodet? Har jeg aldrig hørt før

  • #18   31. mar 2010 Men men men, så kan man så vænne den om & sige, det os farligt med Mak up & Parfume ? men det er der ikke mange der tager højde for?

  • #19   31. mar 2010 eva t: det har ikke noget med om man kan smage hårfarven men et bevis på hvor hurtigt det går i blodbanen.

    men man er jo selv herre over hvad man gør og jeg prøver ikke at sige noget er forkert.

    jeg selv har nok været meget hyterisk da jeg selv var gravid også pga at man høre at man kan ødelægge ens barn formerings chance senere og ja jeg vil jo gerne være bedste med tiden.
    så makup parafume og alt hvad jeg lige kunne finde var der ikke under graviditeten.


  • #20   31. mar 2010 ja jeg er bare så glad over at se at der alligevel er en del med samme mening som mig. Jeg fik farvet hår i denne måned og det havde jeg så ikke gjort siden september måned.. så de udvoksninger hang bare nede om ørene smiley Og jeg fik så lavet lyse striber, det synes jeg ikke er sågalt, de kommer stort set ikke i kontakt med min hud. Og min frisør er gravid og har også selv haft farvet sit hår.
    Jeg bruger heller ikke cremer osv med alt muligt skidt, alt er skiftet ud, ikke parfume, jeg ryger ikke og drikker ikke et glas vin eller noget. Så for jeg får lavet striber en gang i min graviditet.. det ser jeg ikke som værende en katastrofe smiley


  • #21   31. mar 2010 Fik ikke farvet hår i 9 mdr under graviditeten og heller ikke mens jeg ammede, så ja man må sgu gå rundt og ligne lort ind i mellem, men helt ærligt det er der sgu heller ikke nogen der har taget skade af ;o)...he he....men da det så var tid til frisør og farve var det jo bare endnu bedre smiley ....men jep det er jo helt op til folk selv hvad man vil gøre ved sin krop og barn mens man er gravid.

  • #22   31. mar 2010 Jeg farver heller ikke hår i den tid jeg er fravid og ammer ..
    Synes det er dumt at tage chancen og udsætte sit barn for en risiko, når det nu frarådes ..
    Så jeg er os en af dem der ligner lort :b


  • #23   31. mar 2010 Ja det står os alle frit for hvordan vi vælger at lave under vores graviditet og mens vi ammer......

    Personligt, vil jeg gerne kaldes hysterisk og vide med mig selv at jeg har gjort mit for ikke at skade mit barn med unødvendige kemikalier...... Jeg ville ikke gøre ting som jeg ved er direkte skadeligt for mine børn....længere er den ikke......

    Jeg forstå ikke det kan være så svært at undvære visse ting, som vi alle jo ved ikke er sundt, i en alligevel så kort periode....

    Jeg bruger ikke make up andet end en parabena fri mascara, al vores creme, shampoo og balsam er også uden hormonforstyrrende ting.....men det startede vi også med inden jeg blev gravid og ja vi fortsætter også når de små kommer til verden...... Siden jeg fandt ud af jeg var gravid har jeg kun brug lidt parfume et par gange, og det synes jeg ikke om kan ikke tage duften - så den er også blevet neutral.

    Vil ikke sige jeg er en ur kvinde - jeg bor trods alt ikke i jordhule og tage bad i åen - jeg synes ikke det er at være en ur kvinde at ligge alle de i bund og grund unødvendige ting som dulle make up og lignende på hylden - mens jeg er gravid...


    Efter min mening vil man vel som mor "ofre" alt for sit barn / sine børn hvis man ved at det er skadeligt........

    Men jeg er nok bare en hysterisk kælling og så er jeg stolt af det........


  • #24   31. mar 2010 Venter tvillinger
    hvis du er det er jeg også, kan ikke se der er noget hysterisk i at tænke over hvad der evt kan skade ens barn, og selv hvis man gerne vil have den store tur med lækker make up osv findes der efterhånden så meget uden skadelige stoffer så det også er en mulighed


Kommentér på:
Hårfarvning ??

Annonce