1.611 visninger
|
Oprettet:
Hårfarvning ?? {{forumTopicSubject}}
Hvordan er det med hårfarvning når man er gravid ? Har læst man ikke må farve det ??
Men nu har mit hår været farvet mørkt inden jeg blev gravid, og nu ser det simpelthen FORFÆRDELIGT ud med de udgroninger !!
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
9 mdr for sit barn, ja det til at klarer.
Jeg gjorde det heller ikke, selvom jeg normalt går meget op i mig selv.
Men jeg villle som Marie og hellere efter fødslen kunne sige at jeg havde gjort mit bedste for at undgå det der var skidt ..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
blev kun klippet. selvom jeg kun vidste det halvdelen af tiden så havde jeg ikke råd..
jeg levede lykkeligt selvom mit hår lignede lort
men jeg ville ikke gøre det
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 168
men man vælger jo selv hvad man vil.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 426
det er godkendt til gravide... det er frisør farve men jeg kan skaffe dem til en god pris..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 426
maj 2009
men kan godt forstå at man har lyst til at gøre noget havde jeg også en volsom trang til men da jeg alligevel bare gik hjemme kunne jeg overvinde trangen ved at tænke på det.
ellers kan man også få en masse produkter som er paraben og talat fri.
har godt hørt om den hårfarve men er den ikke ny på markede??
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
men jeg holder mig også fra ting som parabener og perfume når jeg er gravid eller ammende
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
det er skrappe sager og barnet er ved at udvikle hjernen så dampene og kemikalierne er ikke godt.
Den side der hed kemi-baby fra sundhedsstyrelsen frarådede det også på det kraftigste.
det er jo dit valg men jeg havde levet med hestehaler og grimt hår
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
(link fjernet)
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
maj 2009
men man er jo selv herre over hvad man gør og jeg prøver ikke at sige noget er forkert.
jeg selv har nok været meget hyterisk da jeg selv var gravid også pga at man høre at man kan ødelægge ens barn formerings chance senere og ja jeg vil jo gerne være bedste med tiden.
så makup parafume og alt hvad jeg lige kunne finde var der ikke under graviditeten.
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Jeg bruger heller ikke cremer osv med alt muligt skidt, alt er skiftet ud, ikke parfume, jeg ryger ikke og drikker ikke et glas vin eller noget. Så for jeg får lavet striber en gang i min graviditet.. det ser jeg ikke som værende en katastrofe
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 157
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Synes det er dumt at tage chancen og udsætte sit barn for en risiko, når det nu frarådes ..
Så jeg er os en af dem der ligner lort :b
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Personligt, vil jeg gerne kaldes hysterisk og vide med mig selv at jeg har gjort mit for ikke at skade mit barn med unødvendige kemikalier...... Jeg ville ikke gøre ting som jeg ved er direkte skadeligt for mine børn....længere er den ikke......
Jeg forstå ikke det kan være så svært at undvære visse ting, som vi alle jo ved ikke er sundt, i en alligevel så kort periode....
Jeg bruger ikke make up andet end en parabena fri mascara, al vores creme, shampoo og balsam er også uden hormonforstyrrende ting.....men det startede vi også med inden jeg blev gravid og ja vi fortsætter også når de små kommer til verden...... Siden jeg fandt ud af jeg var gravid har jeg kun brug lidt parfume et par gange, og det synes jeg ikke om kan ikke tage duften - så den er også blevet neutral.
Vil ikke sige jeg er en ur kvinde - jeg bor trods alt ikke i jordhule og tage bad i åen - jeg synes ikke det er at være en ur kvinde at ligge alle de i bund og grund unødvendige ting som dulle make up og lignende på hylden - mens jeg er gravid...
Efter min mening vil man vel som mor "ofre" alt for sit barn / sine børn hvis man ved at det er skadeligt........
Men jeg er nok bare en hysterisk kælling og så er jeg stolt af det........
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
hvis du er det er jeg også, kan ikke se der er noget hysterisk i at tænke over hvad der evt kan skade ens barn, og selv hvis man gerne vil have den store tur med lækker make up osv findes der efterhånden så meget uden skadelige stoffer så det også er en mulighed
Hårfarvning ??