{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

hej {{forumTopicSubject}}

jeg er gravid i uge 15 idag og har bestil tid til frisør på onsdag. for ville gerne ha farvet mit hår da min udgroving er mindst 15 cm. er ikke blevet farvet siden november, så det er længe siden men nu tænker jeg må jeg gerne det? da jeg ventet min føreste bare fik jeg det farvet da jeg var ca 8 uger henne, og han har ikke taget skade! hjælp mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej
  • #1   6. apr 2010 det er jo noget du selv bestemmer. men personligt vil jeg ikke anbefale det. det kan godt være at han ikke har taget skade nu men de de siger er jo også at man kan øddelægge deres mulighed for at blive forældre på den naturlige måde.
    vil dog indrømme at jeg selv også fik farvet mit hår inden jeg vidste jeg var gravid sådan ca da befrugtningen er sket.


  • #2   6. apr 2010 jeg ville ikke gøre det. Jeg gik også med hæslige udgroninger da jeg var gravid. Afblegning med brunt oveni som gik ud så det blev brungrønne pletter i en afbleningsudgroning. Totalt grimt og virkelig ufedt

  • #3   6. apr 2010 jeg ville personlig heller ikke gøre det. ville ikke tage nogen chancer

  • #4   6. apr 2010 Jeg ville som de andre heller ikke gøre det smiley

  • #6   6. apr 2010 jeg har lige farvet mit hår, og er 28 uger henne. jeg brugte så bare en farve uden amoniak da det er det der er det ''farlige'' ved at farve hår.

  • #7   6. apr 2010 find en frisør der har elumen produkter eller henna smiley det er godkendt ti gravide..

    ( jeg sælger elumen hvis det er )


  • #9   6. apr 2010 der er SÅ mange andre kemikalier i ud over ammoniak og det er stadig stærke sager og dampe du indånder som går i dit blod og ind til baby som er ved at udvikle sin hjerne.

    jeg gik med hestehale meget af min graviditet for at mindste det hæslige syn -og fransk fletning.
    Det er hæsligt mens det står på, og jeg tænkte at når det alligevel er SÅ slemt kan jeg lige så godt køre hårstilen, så blev heller ikke klippet.

    Så så jeg nemlig frem til at belønne mig selv for ikke at farve mit hår ved bagefter graviditet og amning at give mig selv den helt store frisørtur så jeg virkelig kunne mærke forskellen. Sådan fra skrot til slot. Det var sgu også en meget følelse efter jeg havde holdt ud så lang tid, når man endelig kunne få sin belønning og satte sig i stolen


  • #10   7. apr 2010 Troja-Wictoria M - Henna? Er det så det samme som ved henna tatoveringer?? Dem siger man ikke er farlige, men det har vist sig at det er de. Blandt andet kan de fremkalde voldsomme allerigiske reaktioner resten af livet.

    Belinda H - Du kan nok bedst selv afgøre om du vil farve dit hår eller ej..
    Jeg personligt farver IKKE mit hår mens jeg er gravid.. og heller ikke når jeg ammer! Man må selvfølgelig selv tage stilling til hvad man vil, men mit barn er det vigtigste i verdenen, og jeg vil absolut ikke påføre min krop kemikaler og andet skidt fra bla hårfarve, så længe mit barn er "afhængig" af min krop. Mit udseende er IKKE vigtigere end mit barns sundhed.


  • #11   7. apr 2010 det har jeg ikke hørt noget om.. men ved at Elumen farver 100% er godkendt... det er os noget dyre end alm farve...

    slå det evt op i nettet og læs om det smiley


Kommentér på:
hej

Annonce