{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Kontakte lægen? {{forumTopicSubject}}


Hej de damer, smiley

Vil lige starte med at sige tak, for alle de gode svar man altid får fra jer.. Det hjælper meget når man er bekymret over, nogle måske dumme ting smiley

Nå men, min lillesøster blev konfirmeret i går, og det var en lang og MEGET hård dag, men med god mad. Jeg har så siden i nat, konstant rendt på toilettet, da jeg både skal på toilettet og kaste op hele tiden. Jeg er øm i kroppen, og har ondt i hovedet, og kan absolut ikke få noget ned, hverken mad eller drikke?

Så min spørgsmål er, om i tror det bare er fordi at det var hårdt i går, eller om det kan være noget jeg skal kontakte lægen ang. (min far har nemlig roskildesyge og var syg i går) , Og jeg vil jo ikke have at det skal gå udover lillepigen i maven, at jeg er dårlig, ?? Jeg har mærket hende mange gange i dag, så er ikke som sådan nervøs. Men ved bare ikke om jeg bør kontakte lægen, da det vel kan være influenza eller roskildesyge?? Det er vel ikke godt for hende, ?

Jeg er 21 uger henne, .. Undskyld det blev lidt langt, og tak for hjælpen smiley

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakte lægen?
  • #1   26. apr 2010 Det er altid godt i det mindste at ringe til lægen hvis man spekulerer. Men hverken roskildesyge eller influenza kan behandles så jeg ville give det et par dage smiley

  • #2   26. apr 2010 ja hvis du spekulere meget så ring.. men jeg ville lige gi det et par dage lyder som en go gang influenza..det pårvirker ikk barnet over hovdet men man kan godt nok få det lidt dårligt i maven når de sådan rumler rundt når man ikk har det for smart

  • #3   26. apr 2010 Ikke for at lyde negativ, men hvis du overvejer at ringe til lægen, hvorfor så ikke bare gøre det, istedet for at spørge på et forum ?
    Ingen herinde kan fortælle dig om du bør ringe til lægen, kun din læge kan fortælle dig om det er nødvendigt.

    :... Så jeg ville selvfølgelig ringe smiley


  • #5   26. apr 2010 ckh hvis vi ikke måspøger om noget vi er i tvivl om her inde hvor så? vi er godt til og spøger os frem her inde on nogen gange har men brug for og høre anders menige om tingene

  • #6   26. apr 2010
    Tak piger, jeg tror jeg ser tiden lidt an smiley Jeg har ikke lyst til at virke som en hypokonder og ringe til lægen pga. alt muligt lige gyldigt, og viste ikke om det kunne være skadeligt for ligepigen, hvis det var influenza eller roskildesyge, og da der nok er andre end mig der har haft det under graviditeten, var der jo nok nogle gode råd at hente ? smiley


  • #7   26. apr 2010 Marie - jeg ville bare mene at når det handler om et barn og man er i tvivl, så hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt. smiley
    Jeg ville ikke stole på et forum som dette, der er SÅ mange forskellige meninger om alt ting, så man ikke ved hvad der er rigtig eller forkert. smiley


  • #8   26. apr 2010 ja men så er der jo heller ikk nogen grund til a ha bg.. hvis man ikk lige kan spørge og nogen gange hjælper det oz bare lige a få skrevet og komme ud med det.. og tror godt folk selv kan sutere i det der bliver skrevet..

  • #9   27. apr 2010 liane N - Roooooolig nu.

Kommentér på:
Kontakte lægen?

Annonce