8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Kontakte lægen? {{forumTopicSubject}}
Hej de damer,
Vil lige starte med at sige tak, for alle de gode svar man altid får fra jer.. Det hjælper meget når man er bekymret over, nogle måske dumme ting
Nå men, min lillesøster blev konfirmeret i går, og det var en lang og MEGET hård dag, men med god mad. Jeg har så siden i nat, konstant rendt på toilettet, da jeg både skal på toilettet og kaste op hele tiden. Jeg er øm i kroppen, og har ondt i hovedet, og kan absolut ikke få noget ned, hverken mad eller drikke?
Så min spørgsmål er, om i tror det bare er fordi at det var hårdt i går, eller om det kan være noget jeg skal kontakte lægen ang. (min far har nemlig roskildesyge og var syg i går) , Og jeg vil jo ikke have at det skal gå udover lillepigen i maven, at jeg er dårlig, ?? Jeg har mærket hende mange gange i dag, så er ikke som sådan nervøs. Men ved bare ikke om jeg bør kontakte lægen, da det vel kan være influenza eller roskildesyge?? Det er vel ikke godt for hende, ?
Jeg er 21 uger henne, .. Undskyld det blev lidt langt, og tak for hjælpen
Knus Marie,
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Ingen herinde kan fortælle dig om du bør ringe til lægen, kun din læge kan fortælle dig om det er nødvendigt.
:... Så jeg ville selvfølgelig ringe
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Tak piger, jeg tror jeg ser tiden lidt an Jeg har ikke lyst til at virke som en hypokonder og ringe til lægen pga. alt muligt lige gyldigt, og viste ikke om det kunne være skadeligt for ligepigen, hvis det var influenza eller roskildesyge, og da der nok er andre end mig der har haft det under graviditeten, var der jo nok nogle gode råd at hente ?
maj 2009
Jeg ville ikke stole på et forum som dette, der er SÅ mange forskellige meninger om alt ting, så man ikke ved hvad der er rigtig eller forkert.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
maj 2009
Kontakte lægen?