{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

Babyen vender forkert... (uge 35) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen....
Jeg skal snart være mor for anden gang men jeg har en bekymring...
Jeg fødte fortidlig sidste gang (uge34) og det gik meget hurtigt... (25min) fra start til slut... skal lige siges at jeg blev sat igang. efter at have ligget 4 døgn hvor vandet var gået... Og han vejede 2005g da han blev født...
og har det godt den dag i dag...

Men mit første 1. spørgsmål er nu skal jeg være bekymret over at den lille vender med hovedet op ad???
Skal ind og have vuderet om den lille skal vendes på onsdag...!!!

2. Og er der nogen der kan give mig lidt viden om hvordan sådan nået bliver gjordt altså at vende den lille???

3. Er der nogle der har prøvet det at få vendt den lille???

Hilsen Mor_til_2

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babyen vender forkert... (uge 35)
  • #1   14. jul 2008 Babyen kan stadig nå at vende sig, så det er ikke for sent..
    smiley
    Håber alt går vel;) Og tillykle..

• #2   14. jul 2008 vi er næsten logeså langt henne hvornår har du termin?
    og hvor i nordjylland er du fra?

• #3   14. jul 2008 Hejsa...

Jeg fik vendt Mike da jeg var i uge 38.... ikke nogen behagelig oplevelse... ikke for at skræmme dig...

Det foregår udefra.. dvs. de prøver at skubbe den lille rundt uden på din mave, hvis den lille ikke har lyst til at vende sig lige med det samme, kan det godt gøre ondt, fordi de trykker så hårdt.... nu er det ikke for at skræmme dig, men jeg synes ikke det var en speciel god oplevelse, selvom de fik min vendt..... mit maveskind var meget ømt længe efter og fyldt med blå mærker....

Men det kan selvfølgelig være at det går nemt for andre....

• #4   14. jul 2008 jo det har jeg min datter vendte os forkert, jeg var os inde og få hende vent og jeg må så sige jeg synes det var meget ubehageligt, jeg kom til at ligge sådan at jeg lå lidt ned ad med hovedet hvilket ikke er rart med sådan en vom, så fik jeg noget muskel afslappende som os går i barnet hvilket jeg først fik at vide bagefter. nå men så skulle de jo så ha fat og jeg synes det var så ubehageligt at jeg begyndte og svade helt voldsomt og var ved at kaste op flere gange (det skal så os sige det var drønvarmt) men til sidst bad jeg dem stoppe og takkede pænt nej til endnu et forsøg,
    navle snoren kan os når man vender barnet ryge rundt om halsen hvilkat ikke er smart som vi alle ved ;o)
    så mit endte med et kejsersnit hvilket jeg egentligt var ked af da jeg havde glædet mig til fødslen, men så har jeg da os prøvet det og resultatet blev jo en super smuk lille pige :o)

• #5   14. jul 2008 rolig nu den har nok tid til at vende sig selv. jeg har 4 børn og de tre af dem vendt sig i hhv. uge 38, 39 og 3 dage inden fødselen. den første vende sig ikke og blev født sidde stilling på normal vise.

Prøve at tage det rolig den lille skal nok ligge sige til rette inden det er tid til komme til verden.

• #6   14. jul 2008 Okay i skal have tak alle sammen...
    Hvordan undersøger de om navlestangen er lang nok???
    Og om den ikke bliver viklet om halsen...

• #7   25. jul 2008 Ja tak var på sygehuset i dag.
    og ja jeg kan også sige at det er første men også sidste gang jeg skal have forsøgt at vende...
    (Hun) ligger helt fast med numsen først...
    så ja jeg skal have kejsersnit den 31.7.08
    Så bliver familien forøget...
    Men tak for kaffe vil ikke andbefale nogen at vælge at få den bette vendt hvis den har ligget længe i den forkerte stilling...

• #8   25. jul 2008 Nej der kan jeg godt følge dig... det gør pisse nas...... men hvordan forklarer man lige det videre.... he he he hvis du forstår..

• #9   25. jul 2008 Ja det er skam ikke nået der er nemt at forklare sådan en smerte...
    Men er i vert fald sikker på at det skal jeg ikke prøve igen...

• #10   25. jul 2008 Forresten er der nogen der ved hvor længe efter det er normalt at have meget ondt????

Kommentér på:
Babyen vender forkert... (uge 35)

Annonce