Babyen vender forkert... (uge 35) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen....
Jeg skal snart være mor for anden gang men jeg har en bekymring...
Jeg fødte fortidlig sidste gang (uge34) og det gik meget hurtigt... (25min) fra start til slut... skal lige siges at jeg blev sat igang. efter at have ligget 4 døgn hvor vandet var gået... Og han vejede 2005g da han blev født...
og har det godt den dag i dag...
Men mit første 1. spørgsmål er nu skal jeg være bekymret over at den lille vender med hovedet op ad???
Skal ind og have vuderet om den lille skal vendes på onsdag...!!!
2. Og er der nogen der kan give mig lidt viden om hvordan sådan nået bliver gjordt altså at vende den lille???
3. Er der nogle der har prøvet det at få vendt den lille???
Hilsen Mor_til_2
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
Håber alt går vel;) Og tillykle..
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
og hvor i nordjylland er du fra?
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
Jeg fik vendt Mike da jeg var i uge 38.... ikke nogen behagelig oplevelse... ikke for at skræmme dig...
Det foregår udefra.. dvs. de prøver at skubbe den lille rundt uden på din mave, hvis den lille ikke har lyst til at vende sig lige med det samme, kan det godt gøre ondt, fordi de trykker så hårdt.... nu er det ikke for at skræmme dig, men jeg synes ikke det var en speciel god oplevelse, selvom de fik min vendt..... mit maveskind var meget ømt længe efter og fyldt med blå mærker....
Men det kan selvfølgelig være at det går nemt for andre....
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
navle snoren kan os når man vender barnet ryge rundt om halsen hvilkat ikke er smart som vi alle ved ;o)
så mit endte med et kejsersnit hvilket jeg egentligt var ked af da jeg havde glædet mig til fødslen, men så har jeg da os prøvet det og resultatet blev jo en super smuk lille pige :o)
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 19
Prøve at tage det rolig den lille skal nok ligge sige til rette inden det er tid til komme til verden.
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 110
Hvordan undersøger de om navlestangen er lang nok???
Og om den ikke bliver viklet om halsen...
maj 2008
og ja jeg kan også sige at det er første men også sidste gang jeg skal have forsøgt at vende...
(Hun) ligger helt fast med numsen først...
så ja jeg skal have kejsersnit den 31.7.08
Så bliver familien forøget...
Men tak for kaffe vil ikke andbefale nogen at vælge at få den bette vendt hvis den har ligget længe i den forkerte stilling...
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
maj 2008
Men er i vert fald sikker på at det skal jeg ikke prøve igen...
maj 2008
Babyen vender forkert... (uge 35)