{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
22.378 visninger | Oprettet:

Sulten konstant.... {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.... Jeg er gravid i uge 25. Er simpelthen blevet konstant sulten....kan spise hver time.... er der andre der har det på samme måde???? Og det er jo ikke ligefrem det sunde ma har lyst til:-)

Og lige et andet spørgsmål... er det fra uge 25 at man skal kunne mærke det lille pus i maven hver dag???? Sys godt nok der er gang i den lille......skønt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sulten konstant....
  • #1   3. maj 2010 Jeps sådan havde jeg det også da jeg ventede Oliver, var KONSTANT sulten.. smiley Så kender godt følelsen!! smiley

• #2   3. maj 2010 Ja det var jeg også., nok også lidt derfor jeg tog 39 kg på...

• #3   3. maj 2010
    Jeg er 23 uger henne, og spiser også hele tiden, hvilket manden brokker sig over at han også kommer til så (: Hehe, han har taget 6,5 kilo på i løbet af de sidste par måneder, og jeg har kun taget 1 kilo på, på trods af at jeg spiser MEGET, og knap så sundt nogle gange (: Så længe jeg drikker mælk, spiser yougurt, kartofler eller pasta hver dag, og drikker masser af mælk, mener jeg selv at det er i orden , smiley Jeg er dog desværre blevet helt afhængig af mælkesnitter, og de er i hvert fald ikke sunde, men gode i stedet for slik, så du skal absolut ikke skamme dig over din sult og det du spiser, for vi andre, og i sær mig, er ikke pragteksemplarer smiley

• #4   3. maj 2010
    - Jeg mærker desuden lillepigen 6-8 gange om dagen hver dag, og har gjort det de sidste par uger, og jeg har faktisk lagt mærke til at hun er aktiv på de samme tidspunkter på dagen, og især kl. 6.30-7.00 om morgenen, og 18-19 om aftenen under aftensmaden smiley Det er bare en helt fantastisk følelse, men hold da op hun sparker hårdt nogle gange smiley

• #5   3. maj 2010
    - der skulle stå masser af vand smiley

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #6   3. maj 2010 jeg er kun 13 uger henne men er kronisk sulten... jeg er bare så heldig at kage og søde sager kan jeg ikke nuppe... så jeg spiser rigtig meget gulerødder og feta... og skal jeg virkelig forkæle mig selv så er det røde vindruer på...

• #7   3. maj 2010 ja sådan har jeg det også.. så man skal passe på med at ha for meget usundt liggende;O)

• #8   3. maj 2010 hihi sån har jeg det også, men min madtrang går hen på frugt(; mest æbler men skal passe påikke at få for meget syre(; hihi
    og så flødeboller er et hit for mig(;
    jeg mærker også lillemanden hver dag(; og jeg er 22+1 idag(; hihi han tumler rundt(;

• #9   3. maj 2010 Jeg er også sulten hele tiden.. Jeg skal endda have et lille måltid om aftenen før jeg går i seng, for ellers kan jeg ikke sove...

Jeg er ved at få nok af usundt mad.. Spiser meget hellere en salat eller sandwich.. Men chokolade er stadig mums.. Og småkager!

Ja du skal mærke baby hver dag nu. Dejligt ikke smiley

• #10   3. maj 2010 Tak for jeres dejlige svar tøser:-)
    Jo det er smadder dejligt at mærke den lille.... På de præcise samme tidspunkter om dagen og om aften.
    Jeg er især blevet helt vild med skumfiduser og is....puha. Jeg har på nuværende tidspunkt taget 12 kg på, sys det er meget når man stadig har 15 uger til termin....smiler..
    Og især sulten lige når man er gået i seng

Kommentér på:
Sulten konstant....

Annonce