{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

!!
!!
Tilmeldt:
7. apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

Alle andres scanningsbilleder... {{forumTopicSubject}}

Er vildt gode... Mine viser bare en klump der ligger i maven... Det ligner endda at krop og hovede ikke hænger sammen...
Og nu tænker jeg på billeder hvor folk er lige så langt henne som mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle andres scanningsbilleder...
  • #1   17. maj 2010 mine er gode der kan man se hænder og fødder

  • #2   17. maj 2010 Frøste gang var billederne bare vildt gode til NF synes jeg.. det viste meget mere end denne gang... Det viste sig dog også at jeg var 15+1 og ikke 13+1...

    Denne gang var jeg 11+5 til NF, og synes ikke de var synderligt gode..
    Fik lavet en køns scanning da jeg var 16+0, og der var de heller ikke specielt gode...
    Er spændt på, på torsdag, hvor gode de bliver der...
    Men så skal jeg heldigvis til 3D scanning her til august..


  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #3   17. maj 2010 Helle.. Snyd snyd og lidt mere snyd...

    Sonne.. Jeg skal også have lavet en 3d scanning i august.. det glæder jeg mig rigtig meget til..


  • #4   17. maj 2010 Tina - ja, jeg blev også rigtig glad da manden lige sagde jeg godt måtte bestille tid til sådan en smiley Har nemlig 3D billeder med vores første søn, så må jo også lige ha med ham her smiley

  • #5   17. maj 2010 fik mine nf billeder lavet i uge 12+5

  • #6   17. maj 2010 Jeg synes også at vi har været rigtig rigtig heldige med vores scanningsbilleder..

    Han har altid lagt helt perfekt smiley vi må vente en velopdraget baby smiley hehe


  • #7   17. maj 2010 alle mine 3 scanninger har været supre og rigtige tydelige(;
    først en i uge 8 hvor det lignede lidt en mus med arme(:
    og så en NF scanning i uge 12 hvor man tydeligt kunne se et barn hoppe rundt(;
    og så en MD i uge 22+4 hvor man tydeligt kunne se en lille dreng(;
    så jeg har været super heldig(:


  • #8   17. maj 2010 hende der scannede mig til NF sagde at vi have den meget fotogen baby.. haha.
    så mine scannings billeder er blevet super gode..


  • #9   17. maj 2010 hehe nu er jeg godt nok ikke gravid, men da jeg var følte jeg det på nødagtig samme måde, alle kom med deres fine scanningsbilleder tit havde de fået mellem 5-10 stykker og vi måtte købe os til et enkelt hvergang, hende der scannede mig sagde at de havde nogle regler de skulle overholde, derfor kunne man kun købe et (jeg var ligeglad med at an skulle betale for det, men ville gerne ha købt flere)
    Nåh men så kom han ud og så var han den perfekte baby man overhovedet kunne drømme om, med tal lige efter bogen, ikke for meget eller for lidt hår, sov igennem fra starten af og sådan kunne jeg blive ved, så gør det sgu ikke så meget at han ikke var fotogen inde i maven ;0)

    (sorry det blev lidt langt)


Kommentér på:
Alle andres scanningsbilleder...

Annonce