{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MØG SULTEN 24/7 :(
  • #2   22. maj 2010 har prøvet det ved begge mine graviditeter ..men denne gang har jeg haft total madleden det er næsten værre..men der er ikk andet a gøre ind a små spise hele tiden mange små måltider om dagen..

• #4   22. maj 2010 Jeg spiser hele tiden, så det med små måltider hjælper ikke! Desværre, men vil da prøve det med et stort glas vand! Drikker mælk til aftensmaden og det hjælper os lidt. Men er monster sulten igen en halv time efter. Syntes det er vildt. Hehe, Gad vide hvor alt den mad gemmer sig henne. smiley

• #6   22. maj 2010 Hehe sidst jeg blev vejet havde jeg taget 8 kg på. Så glæder mig til at se hvad vægten siger i næste uge hvor jeg skal til 3 læge besøg! Er selv ret så sikker på at jeg har taget 5-6 kg mere på. Det føles i hvert fald sådan. Griner. Håber bare jeg kan smide det igen når lille pigen er kommet ud!

Øv for den da, var der nogen speciel grund til at hun var det eller?

• #8   22. maj 2010 Sådan havde jeg det også i en periode.. Det er heldigvis ikke så slemt længere, men jeg kunne også bare spise alt der var omkring mig.. smiley

Det går over igen. Jeg har så også taget 12 kg på, men vægten har stået stille den sidste måneds tid smiley

• #9   22. maj 2010 Malene - Ja det har jeg hørt at de fleste gør! smiley Dejlig at du smed dem så hurtigt! Håber jeg simpelthen os at jeg gør. Men har det os lidt sådan at det handler om viljestyrke, spise sundt og dyrke en masse motion! Okay, så det var ikke fordi at hun fejlede noget eller noget! Skyldtes blodproppen din graviditet eller? Undskyld jeg spørger! du skal bare sige hvis det bliver for meget! smiley

Håber os snart det går over. For det er ikke til at holde ud at være så sulten hele tiden. Bliver så svimmel og får kvalme af det til tider!

Forresten lige et spørgsmål- Skal en nyfødt have hue på om sommeren? Jeg er sat til den 24/7- Også var det min veninde sagde til mig at jeg jo skulle huske at købe masser af tynde huer? For selvom at det er sommer så skal hun stadig have hue på? Kan det passe?

• #12   22. maj 2010 Okay, så forstår jeg bedre. For syntes det lød lidt mærkeligt og hun lidt en pylerede, men god mor! smiley Ja man kan ikke rigtig stole på deres skøn!

Øv øv. Håber da ikke jeg når få sådan en!

• #14   22. maj 2010 Nej det gør man nemlig ikke! Os øv at det skal ske i sådan en tidlig alder!
    Ej det da for dårligt at de først fandt ud af det der! Hvordan har dit ben det så idag?

• #16   22. maj 2010 Ej hvor er det simpelthen forfærdeligt at du skulle lide sådan! Det sgu da for meget, og de kalder sig for læger? Øv siger jeg bare! Men det da altid noget at det bliver bedre og bedre. Bare noget fis at du skal leve med det resten af livet pga de ikke kunne tage sig sammen og undersøge dig ortentligt fra starten af!

Kommentér på:
MØG SULTEN 24/7 :(

Annonce