{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

nakkefolds scanning.. {{forumTopicSubject}}

hold da op.. det var meget uvirkeligt at jeg sku have en baby inde i min mave.. indtil igår... da jeg så min lille baby ligge der og sparke og trille rundt.. hold da helt op...

nå.. men lægen sagde at det var en fin stor baby og hyn rykkede terminen en dag frem.. så istedet for at være 12+3 igår er jeg det først idag.. smiley

men da sørens onkel er mongol og jeg havde et eller andet i blodet hun ikk var glad for skal jeg til endnu en undersøgelse på mandag.. og det er med læge og blodprøve og hele turen... smiley

men hun sagde at det var 1:336 at det var et ikke rask barn.. hvilket vil sige at det er rask.. der er ikk stor chance for at det er sygt..

ville bar lige af med det.. og billederne kommer ind efter på mandag.. men nok før.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nakkefolds scanning..
  • #1   17. jul 2008 Åha jeg kan godt huske nakkefolds scanningen, det er bare en helt fantastisk oplevelse og ja jeg giver dig ret i at det er først der det går op for en at der altså er et lille menneske derinde, det er helt utroligt :o)
    Træls med den undersøgelse men det er da dejligt for dig at du bliver undersøgt ordentligt, og får vished. tallene lyder jo gode så håber det bedste for jer. knus

• #4   17. jul 2008 det er slemt.. men tror ikk på der er noget.. men jeg får da vished med det.. og en mulighed for aelv at bestemme hva jeg vil have skal ske..

• #5   17. jul 2008 MAria jo højre tallet er jo bedre er det.. dog skal de første to tal være små.. som jeg har forstået det..
    jeg fik ikke foretaget nakkefolds scanningen, eller jo, men det viste sig at jeg var 14 dage længere henne end de regnede med, så de kunne ikke beregne det, så fik en trippeltest i stedet for...

og der var mine tal 1:3000 som skulle være helt vildt gode, noget med tallene er anderledes ved trippeltesten...

Kommentér på:
nakkefolds scanning..

Annonce