{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Vores lille hemmelighed skal afsløres {{forumTopicSubject}}

JEG ER GRAVID, OG MALOU SKAL VÆRE STORESØSTER TIL DECEMBER!!! ;D

Så der vil være 2 år imellem dem;)

Ja der er nok ikke mange her inde som ved at manden og jeg i hemmelighed har prøvet at lave en lille bebs, vi havde prøvet i over 6 mdr, og så lykkedes det endelig smiley Tog den positive test da jeg var 5 + henne og nu er jeg 10 + 1 henne idag ifl lægen, med termin d 23 december, det er dagen før vi havde termin med Malou, som lå den 24, den blev så flyttet til d 28 af MD-skanningen dengang. Denne gang skal vi for første gang til NF-skanning, nåede vi ikke ved første graviditet desværre. Vi har fået en tid d 10 juni om formiddagen, så glæder mig bare vildt til at se den lille svømme rundt på skærmen, og til at formentlig få en ny termin smiley Kønnet vil vi godt prøve at vide denne gang når det på et tidspunkt kan ses;) <33

Har enormt meget kvalme og er sengeliggende det meste af dagen pt desværre, og er desværre os allerede blevet sygmeldt ;/ Men ellers er vi bare ovenud lykkelige, VI VENTER VORES 2 BARN!!!!!! JUHUUUUUU ! ! ! alt kan selvfølgelig ske, men vi håber og tror helt bestemt at bebs vil være trygt i maven hele de 9 mdr igennem;)

Billeder mm skal nok komme med tiden ;D

Det var lige vores lille hemmelighed som jeg altså bare ikke kunne skjule for jer mere piger, thi hi..

GO DAG ALLE SAMMEN ! <33


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores lille hemmelighed skal afsløres
Kommentér på:
Vores lille hemmelighed skal afsløres

Annonce