{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Skanning vel overstået- {{forumTopicSubject}}

Så var vi til skanning i holbæk idag, det som skulle være en NF skanning, blev i stedet til en terminsskanning, Jeg sagde det jo til min læge at jeg bude få en smiley Der kan han bare se, jeg var slet ikke langt nok henne til at få fortaget en NF-skanning;) I stedet for at være 12 + 0 henne idag var jeg kun 9 + 3, så er inde i en ny uge hver mandag nu smiley

Terminen er flyttet fra 23 dec 2010 til nu at være d 10 januar 2011, så det er 4 dage efter Malous fødselsdag..

mine blodprøver (4 glas) var så ubrugelige pga de var taget da jeg var for kort henne, så de skal tages om!! ;/

Ny NF-skanning er så d 1 juli, og det ser vi frem til, var lidt nervøs for denne graviditet om barnet sad som det skulle, men bare det at de der var liv og alt var i skønneste orden ( hjertet slog) det var nok for mig, og så fik vi jo lige en skanning oven i hatten smiley Det er da bare lækkert!

Vores lille vidunder er oprettet, og venter på at blive stemt ind, der er billeder fra skanning og få billeder af mavsen, kig gerne forbi tøser smiley Har jo lovet at komme med billeder, nu er de her endelig ;D

Mange knuser fra Christina smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skanning vel overstået-
Kommentér på:
Skanning vel overstået-

Annonce