7.277 visninger
|
Oprettet:
Bløder lidt - Tidlig graviditet {{forumTopicSubject}}
Jeg har gravid i 8. uge og har lige opdaget at jeg på et tidspunkt i dag har blødt lidt og nu her da jeg tissede kunne jeg tørre noget brunligt blod væk.
Nogen der har oplevet noget lignende så tidligt i graviditeten og hvad kan det være?
Jeg regner med at tage en test i morgen tidlig men hvis jeg har mistet kan jeg så måske stadig teste positiv???
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Men Jeg blødte 3 uger under min graviditet og jeg er stadig gravid.. hvis du får ondt så kontakt din læge.. og hvis du bløder som alm mens så kontakt også lægen
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
Men kan se du vil ha' termin i januar, hvad jeg osse ha' så hvis du vil kan du bare melde dig ind i vores gruppe
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 9
Jeg har overhovedet ikke mærket noget til det og det var bare lidt mørkebrunt udflådsagtigt blod jeg tørrede væk. Der sad så også noget i trusserne men ikke noget voldsomt og når jeg som sagt ikke har mærket noget så krydser jeg fingre for at Bebs stadig er derinde.
Da jeg ventede min datter blødte jeg også en smule i starten men det var mere frisk blod. Derfor jeg var lidt i tvivl..
apr 2010
I har heldigvis beroliget mig meget så nu kan jeg slappe af igen
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men anden og tredje gang jeg tabte der startede jeg med at det var sådan noget brunligt blod, og så gik det væk i 1-2 dage og så kom det friske blod og der efter gik det så galt..
Og jeg tabte også i Oktober sidste år og der havde jeg det der brunlige blod i en hel uge og så gik det væk og kom igen og der tabte jeg først i 11+4..
Men håber det bedste for dig, og det er da sikkert heller ingen ting hvis du også blødte i starten af din graviditet med din datter, min venindes mor burde enlig ha' været indlagt under hendes graviditeter fordi hun efterlod sig nærmest en sø der hvor hun sad fordi hun blødte så meget, men hendes 2 piger har ALDRIG fejlet noget inde i maven, sådan var det bare for hende og være gravid...
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
apr 2010
Håber dælme ikke det er noget alvorligt og det så er for sent.
Krydser fingre for at lille bebs har det godt...
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
så var jeg nede og få taget blodprøver i torsdags igen og fredag på sygehuset igen hvor jeg fik svar på jeg havde aborteret ..
Bløder lidt - Tidlig graviditet