{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.240 visninger | Oprettet:

M L
M L
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183

Søskendevogn eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg er gravid, og har en søn i forvejen. Når jeg nedkommer er min søn 25 måneder, og jeg tænker på om det er nødvendigt med en søskendevogn?
Men overvejer også alternativer, evt. et søskendesæde oppe på barnevognen og et stå bræt hvis han ikke lige gider gå, men på den anden side ved jeg ikke hvor meget en to årig bruger klapvognen og han skal ikke "smides ud" af vognen fordi der kommer én mere, så har han brug for at komme ned i en rigtig vogn vil vi anskaffe os en søskendevogn.

Hvad siger I med børn på eller over to år, hvor meget bruger/brugte Jeres børn klapvogn i den alder?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søskendevogn eller ej?
  • #1   14. jun 2010 min datter på 2 1/2 gider ikk rigtig sidde i klapvogn mere, hun vil hellere selv gå, så nej jeg ville ikk købe en søskendevogn

• #2   14. jun 2010 victor var 2 1/2 da han blev storebror og der havde vi faktisk ikke brugt hans klapvogn ret meget de sidste måneder inden, fordi vi flyttede og bor i gåafstand til al ting. så han havde stille og rolig afvænning. men tanken strejfede mig også med hva jeg sku finde på når nr 2 kom om han var for lille osv. men konkluderede at jeg simpelthen ikke ville få brugt en søskendevogn optimalt, så købte et søskendesæde til barnevognen og da han gik i dp ville han faktisk hellere gå hjem end sidde oppe, det var kun hvis han havde haft en "hård" dag i dp han sad der. og når vi er på ture sidder han der også tit når det er vende om tid. smiley så er rigtig glad for mit valg.

men jeg har jo også en rigtig aktiv dreng, der rigtig gerne vil gå selv og det er jo ikke alle der gerne vil det smiley så prøv at skære ned på hans klapvognforbrug inden baby kommer og se hvordan han tager det og tagf den derfra smiley

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #3   14. jun 2010 Tak for Jeres svar. Han er en rigtig aktiv dreng og sidder der mest for at vi kan holde styr på ham, men får han lov vil han selv gå, men han er også kun 18 måneder endnu, så tænkte nok der sker en masse ting inden babyen kommer.

• #4   14. jun 2010 jeg ville købe en (: helt klart , du kan jo risikere at du skal alene med dem ,og så er det sq surt at den største ikke vil gå - "skub klapvognen og træk barnevognen - det så jeg den anden dag G;)

• #5   14. jun 2010 jeg tror jeg ville købe et søskendesæde til barnevognen istedet for eller en billig brugt søskendevogn

• #6   14. jun 2010 vi går også med tanken der vil også være mellem 24-25mdr mellem dem og tænker både søskende sæde men også en søskende klapvogn men vi ved det endnu ikke smiley

• #7   15. jun 2010 der er 2 år og 17 dage mellem mine de ældste og jeg brugte ikke søskendevogn og savnede det ikke.
    men der er 2½ år mellem min mellemste og yngste og der havde jeg én, så det er nok meget smag og behag og børnenes temperament det kommer an på

• #8   15. jun 2010 Der er 23 mdr imellem mine de to store og 24 mdr imellem mine de to mindste og jeg har aldrig brugt eller savnet søskendevogn, jeg har dog købt en ekstra barnevogn denne gang da Noah stadig elsker at sove ude i barnevogn;0)
    Men kan sagtens se det smarte i sådan en;0) Vi har bare ikke haft behovet..

• #9   15. jun 2010 der er 15 måneder mellem mine..
    vi har haft en tvillingevogn, som vi har brugt rigtigt meget, det siger jo sig selv, at den store dengang ikke var stor nok til at gå..
    nu er de 1 og 2, og vi har solgt vognen.. når vi er ude, vil den store hellere gå selv.. herhjemme, hvis vi skal på fælles gåtur med hunden, sidder de bare begge i en barnevogn.
    Vi bor på landet og går aldrig til nogen ting, så vil sige, at det afhænger af det...
    vi har også et søskendesæde, det fungerer også super godt, så er det bare lidt svært at komme ned til den lille i barnevognen..

• #10   15. jun 2010 Der er 23 mån i mellem mine, og jeg er rigtig glad for vores tvillinge klapvogn. Den store kan sove til middag i den, og da den lille var baby kunne han ligge i lift ved siden af når vi skulle nogle steder, fx gå med hund, handle, ned til ænderne, på legepladsen, i zoo, dyrskue osv osv. Selvom den store sagtens kan gå og også gerne vil, kan han godt blive træt hvis vi er ude at gå en lang tur. Vi har brugt den meget og gør stadigvæk...

Kommentér på:
Søskendevogn eller ej?

Annonce