{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

hvad betyder det??? hjælp. {{forumTopicSubject}}

hej...

jeg har brug for lidt råd fra jer... jeg har de sidste to dage haft rigtig mange pluk veer og her til aften er de begyndt at tage lidt til.. jeg er rimelig hævet forneden... hvad skal det betyde og hvad gør jeg??? skal jeg bare satse på det går i sig selv igen???

håber i kan hjælpe... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad betyder det??? hjælp.
  • #1   1. jul 2010 ved ikke helt om jeg skal være nervøs... vil heller ikke bare ringe hvis det ikke er noget... de har jo nok en masse og se til.. smiley

  • #2   1. jul 2010 de kommer nærmest i "klaser" (staves) hvor der kommer måske 6 af gangen... og så kan der måske være en pause på et par timer...

    men de gør ikke voldsomt ondt... men tror lige jeg ser det an til i morgen så.. smiley


  • #3   1. jul 2010 Altså jeg var på afsnit for gravide igår/nat. Og de er super søde og fandt ud af jeg har en slem blærebetændelse som gjorde at jeg fik alt alt for mange plukkeveer, havde ca 5-6 stykker på 5 min. Og det var de ikke glade for. Plus min alt for høje feber. Så hvis du er usikker og ikke føler dig helt tryg ved det, så ring. Det skader ikke og om ikke andet så kan de fortælle dig om de syntes det er noget de vil kigge på eller ej. Jeg er glad for jeg tog derind, på trods af jeg er ret stædig. For har det os sådan at de har jo masser at lave. smiley

Kommentér på:
hvad betyder det??? hjælp.

Annonce