Veer. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg vågnede imorges med veer. Jubii tænkte jeg så sker der noget. Og havde da os veer i to en halv time. Hvor de svingede meget med 5 og 8 min mellemrum. Og efter de to en halv time begyndte de at gå lidt i sig selv eller det vil sige at der begyndte at gå længere og længere tid imellem dem, ca 15-20 min. Så tænkte at jeg ville prøve at sove lidt. For har jo hørt at man skal samle krafter. Så jeg fik sovet halvanden time. Da jeg vågnede gik der ca 10 min også kom der en vee. Jubii igen. Men nej ikke noget der var noget hold i. De kom stadig kun med 15-20 min mellemrum. Ringede så til afsnit for gravide for at høre hvad de syntes jeg skulle gøre og sådan. Er jo gået 5 dage over tid. Så Det kan jo være at jeg har gået og åbnet mig. Eller ja hvad ved jeg?? Men hende jeg snakkede med syntes jeg skulle se tiden an, tag et varmt bad, få noget at spise, sove lidt. Og ringe når der var 4-5 min i mellem mine veer. Nu sidder jeg så med de veer som kommer og går som vinden blæser. Syntes egentlig der er ret træls, for syntes lidt at jeg går i en uvished og ikke rigtig ved hvad fanden de veer vil. For de kommer stadig bare med de 15-20 min mellemrum. Øv øv. Nå men ville egentlig bare høre om der er andre der har prøver det?? Smerten på veerne svinger os meget mellem og være meget kraftige og til bare at være noget der gør ondt.
Undskyld det blev så langt.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Havde veer uregelmæssigt HVER dag og åbnede mig 4 cm på de 3 uger, og derfor blev jeg sat igang 2 dage før termin, da jeg ikke lavede andet end at ligge i min seng og ha det skidt.
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 79
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Håber ik du skal ha sådan et virvar som jeg havde.
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
er ked af at sige det men sådan havde jeg det osse 14 dage onn and off til jeg fødte ...
de kommer for at gøre din livmoderhals kortere og kortere... klar til fødsel.....
jeg fik løsnet hinder og fik rigtig gode veer af det... som desværre gik i stå igen ... meeen dagen efter fik jeg ve storm og baby kom på bare 20 minutter da livmoderhalsen jo var arbejdet helt væk af de forgåenden modningsveer .
nov 2009
Anja s- Jordemoderen jeg snakkede med sagde at det var rigtige veer, men at de sagtens kunne komme og gå. Og de her føles slet ikke som de andre jeg har døjet med de sidste 14 dage snart 3 uger. Hvor min egen jordemoder har sagt at det var modningsveer. Men ja??
Linda- Ved godt at jeg godt kan føde naturligt selvom de sætter mig igang. Men havde håbet på at min fødsel selv gik igang.
jul 2008
bare surt de ikke tager fat og bliver til mere ikk
men prøv evt det med hindeløsning ....
nov 2009
jul 2008
sagde de osse til mig da jeg ringede...
jeg skreg i tlf NUUU har jeg veer...
neeej da gå ind og hvil dig og ring så igen....
græde færdig lagde jeg røret på og kiggede på min mand....
han blev gal og ringede op og sagde det er NU jeg tør ikke stå med hende.... og 20 minutter efter ankom vi til fødegangen .... 3 minutter efter ankost fik jeg en presse ve vandet gik og ud kom Sophia !!!
nov 2009
jul 2008
så er du det mindste i tvivl eller ikke tryg skal du klart kræve at blive tjekket om ikke andet så for at vide om du åbner dig .......
nov 2009
jul 2008
men hvis du føler det så synes jeg bare du skal kræve lige at blive set på
Veer.