{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Veer. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vågnede imorges med veer. Jubii tænkte jeg så sker der noget. Og havde da os veer i to en halv time. Hvor de svingede meget med 5 og 8 min mellemrum. Og efter de to en halv time begyndte de at gå lidt i sig selv eller det vil sige at der begyndte at gå længere og længere tid imellem dem, ca 15-20 min. Så tænkte at jeg ville prøve at sove lidt. For har jo hørt at man skal samle krafter. Så jeg fik sovet halvanden time. Da jeg vågnede gik der ca 10 min også kom der en vee. Jubii igen. Men nej ikke noget der var noget hold i. De kom stadig kun med 15-20 min mellemrum. Ringede så til afsnit for gravide for at høre hvad de syntes jeg skulle gøre og sådan. Er jo gået 5 dage over tid. Så Det kan jo være at jeg har gået og åbnet mig. Eller ja hvad ved jeg?? Men hende jeg snakkede med syntes jeg skulle se tiden an, tag et varmt bad, få noget at spise, sove lidt. Og ringe når der var 4-5 min i mellem mine veer. Nu sidder jeg så med de veer som kommer og går som vinden blæser. Syntes egentlig der er ret træls, for syntes lidt at jeg går i en uvished og ikke rigtig ved hvad fanden de veer vil. For de kommer stadig bare med de 15-20 min mellemrum. Øv øv. Nå men ville egentlig bare høre om der er andre der har prøver det?? Smerten på veerne svinger os meget mellem og være meget kraftige og til bare at være noget der gør ondt.

Undskyld det blev så langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veer.
  • #1   29. jul 2010 Jeps det har jeg prøvet. I hele 3 uger!
    Havde veer uregelmæssigt HVER dag og åbnede mig 4 cm på de 3 uger, og derfor blev jeg sat igang 2 dage før termin, da jeg ikke lavede andet end at ligge i min seng og ha det skidt.


  • #2   29. jul 2010 Isaa- Øv det lyder som om at der godt kan gå noget tid med de skide veer så. smiley Jeg har godt nok en tid på mandag til undersøgelse. Hvor jeg så vil blive sat igang et par dage efter. Men havde nu håbet på at de veer her gad blive regelmæssige. Så jeg kunne føde naturligt. Men det lader det ikke til. Øv øv!

  • #3   29. jul 2010 Prøv at spørge om hun vil løsne hinder på dig, når du skal til samtale, hvis ik der er sket noget inden. De virkede ik på mig. Fik løst dem 3 gange, men andre har jo haft held med det :o)
    Håber ik du skal ha sådan et virvar som jeg havde.


  • #4   29. jul 2010 det er modningsveer ...
    er ked af at sige det men sådan havde jeg det osse 14 dage onn and off til jeg fødte ...
    de kommer for at gøre din livmoderhals kortere og kortere... klar til fødsel.....
    jeg fik løsnet hinder og fik rigtig gode veer af det... som desværre gik i stå igen ... meeen dagen efter fik jeg ve storm og baby kom på bare 20 minutter da livmoderhalsen jo var arbejdet helt væk af de forgåenden modningsveer .


  • #5   29. jul 2010 Isaa- Ja det må jeg prøve at høre dem om!! For det her er da ikke til at holde ud!

    Anja s- Jordemoderen jeg snakkede med sagde at det var rigtige veer, men at de sagtens kunne komme og gå. Og de her føles slet ikke som de andre jeg har døjet med de sidste 14 dage snart 3 uger. Hvor min egen jordemoder har sagt at det var modningsveer. smiley Men ja??

    Linda- Ved godt at jeg godt kan føde naturligt selvom de sætter mig igang. Men havde håbet på at min fødsel selv gik igang. smiley


  • #6   29. jul 2010 mine var osse rigtige veer bare ikke kraftige nok ... men de er jo med til at arbejde for kroppen alligevel...
    bare surt de ikke tager fat og bliver til mere ikk smiley

    men prøv evt det med hindeløsning ....


  • #7   29. jul 2010 anja- Nej mine er heller ikke kraftige nok til at de vil se mig. hun sagde at de skal være så kraftige at jeg dårligt nok kan gå. Og det syntes jeg bare lyder lidt vildt, for min veninde havde det lige præcis som mig. (hun gik 7 dage over tid) og da hun fik de veer her der ringede hun til sin jordemoder, de aftalte så at mødes på hospitalet kl 11.00 og 13.30 var hendes datter født. Hun var 5 cm åben da hun kom ind. smiley Så syntes det er lidt vildt. Hende jordemoderen sagde godt nok at jeg måtte ringe hvis jeg blev utryg ved at være herhjemme og ville kigges på. Men vil jo heller ikke bare komme rendende som en eller anden hys gravid kælling smiley

  • #8   29. jul 2010 griner ....
    sagde de osse til mig da jeg ringede...
    jeg skreg i tlf NUUU har jeg veer...
    neeej da gå ind og hvil dig og ring så igen....
    græde færdig lagde jeg røret på og kiggede på min mand....
    han blev gal og ringede op og sagde det er NU jeg tør ikke stå med hende.... og 20 minutter efter ankom vi til fødegangen .... 3 minutter efter ankost fik jeg en presse ve vandet gik og ud kom Sophia !!!


  • #9   29. jul 2010 anja- Ej hvor sygt smiley Det lyder som om at man altså bare skal presse på. Syntes tit man høre om så noget som det du oplevede!! Det er altså for dårligt. Man ringer jo fordi at man er utryg og har ondt. Ikke for at genere dem. Og hvis man selv mener at det hjælper bare at gå ind og hvile så ville man jo ikke ringe! Godt nok har jeg pt kun plukveer hele tiden, den ene når ikke at stoppe før den anden kommer. Og en sjælden gang en rigtig vee. Men det kan jo hurtigt vende.

  • #10   29. jul 2010 ja mit kom jo som ve storm .....

    så er du det mindste i tvivl eller ikke tryg skal du klart kræve at blive tjekket om ikke andet så for at vide om du åbner dig .......


  • #11   29. jul 2010 anja- Syntes os bare det virker sådan lidt hys. Men der er da ingen tvivl om at jeg rigtig godt kunne tænke mig at vide om jeg går og åbner mig eller hvad. For da jeg var deroppe sidst der blev der sagt noget med livmoder munden var lidt åben og at der ikke var så meget af livmoderhalsen tilbage. Og at et eller andet var blødt. Jeg havde høj feber og var ret rundt på gulvet, så fik ikke ordentligt fat i hvad hun sagde. Men de fandt ud af at jeg havde en slem blærebetændelse. smiley Vi har alligevel små 40 min derop, så kan lige se at jeg pludselig får en vee storm som dig. Puha så føder jeg jo i bilen. smiley

  • #12   29. jul 2010 hehe ja ..
    men hvis du føler det så synes jeg bare du skal kræve lige at blive set på


Kommentér på:
Veer.

Annonce