hvornår ville i sige det??? {{forumTopicSubject}}
torsdag i sidste uge testede jeg meget svagt positivt, og den troede vi ikke helt på da vi troede det måske var vores øjne der så noget de ville se, men så søndag testede jeg positiv uden tvivl, der er så det at natten til mandag sker der det forfærdelige at min far går bort helt uventet, så det er klart alle er kede af det, og vi står samtiddigt med en god nyhed, men pga omstændighederne ville vi ikke fortælle noget, idag skal han begraves, og vi skal til at finde en hverdag uden ham, (vi er en meget meget tæt knyttet familie) men i sådan en situation, hvor længe ville i lade gå før nyheden skal fortælles???
der er nogle få der ved det af kims familie og nogle venner, men ellers ingen endnu...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
mar 2008
jeg ville ikke selv kunne fortælle det idag og være glad for det, så derfor vil jeg ikke gøre det... graviditeten er der og ja vi er glade for den, men det har bestemt ikke lige været det der har været i vores tanker siden mandag,
mar 2008
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Du skriver, at I er en tæt knyttet familie, og på den baggrund tror jeg ikke der kan være et dårligt tidspunkt som sådan.
Hvis ikke du tror du kan skjule det til nf-scanning, så ville jeg personligt vente til et par dage efter begravelsen, eftersom der er nogen i Kims familie og nogle venner, som allerede ved det, så er der jo en chance for, at din familie vil få det at vide af omveje.
Så vent et par dage, og så fortæl dem, at selv om det er en trist tid, så er der også nogle gode nyheder, nemlig at du nu venter dig.
Jeg har den overbevisning, at nyheder som bekræfter at livet går videre, altid vil stå stærkere end dem der lader os vide, at livet har ende.
Da jeg var gravid med Liam døde Mortens far, da jeg var 6 mdr. henne. Selvom hele familien selvfølgelig vidste det på det tidspunkt, var der mange som fandt trøst i, at der var en lille ny på vej, som kunne skabe glæde midt i al sorgen.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Dernæst vil jeg ikke sætte tid på hvornår det er "bedst" at fortælle... synes i skal fæle inde i jer selv, hvornår i synes det er en god tid at fortælle det på.... tænker hvis man følger situationen lidt, så kan man godt mærke hvornår de er "klar" til at få sådan en nyhed
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 155
mar 2008
selvfølgeligt er vi lykkelige over graviditeten, men det føles bare så underligt og forkert at udad til være ked af det, men inderst inde brænde for at fortælle hele verden at der kommer endnu et vidunder, det føles akavet, og på nuværende tidspunkt har jeg bare rigtigt svært ved at glædes over det, og at kunne se andre kan glædes over det..
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Tro mig. Din mor og co. vil også kunne forstå dig når du fortæller dem den glædelige nyhed.
Vil også sige JA!!! Det var en utrolig smuk begravelse. Jeg har så frygtelig ondt af dig og kan slet ikke forstå at din far ikke er blandt jer/os længere..
Du ved jeg ALTID er der for dig når du har brug for det.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Det gør mig så ondt I har mistet jeres far alt for tidligt, og kan kun tilslutte mig Lotte og sige det var en meget smuk begravelse.
Først mange gange tillykke med graviditeten. Kan godt forstå du må stå med lidt blandede følelser, her mit i sorgen. Som jeg kender din familie, så tror jeg bestemt ikke de vil se det som en dårlig nyhed og jeg tror du kan mærke inde i dig selv når tiden er til at fortælle dem det. Når I lige er kommet jer over det værste chok, så er jeg sikker på I alle vil kunne glæde jer over og se frem til en lille ny i familien.
mar 2008
hvornår ville i sige det???