{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

AV AV AV AV {{forumTopicSubject}}

Jaaa ved ikke rigtigt hvad jeg vil med det er emne...
Tror bare jeg har brug for at komme ud med nogen ord...

Men jaa, jeg har haft ondt i lænden og foran ved skambenet de sidste par dage, ligesom om det hele falder fra hinanden, når jeg går.. Og Igår var det så rigtigt slemt, at jeg næsten ikke kunne røre mig... Så jeg ringede til vagtlægen, for at hører hvad pokker jeg kunne stille op.. Og efter jeg var færdig med at fortælle hvordan jeg havde det, sågde hun at jeg muligvis kunne have bækkenløsning.. Men at jeg skulle kontakte egen læge idag.. Hvilket jeg så har gjort.. Og fik en tid også..

Men da lægen så under søger mig, siger hun at det ikke kan være bækkenløsning, men at min krop slet ikke er klar på at blive gravid, sp tidligt efter jeg har født mit første barn.. Det skal lige siges, at jeg havde en mild bækkenløsning igennem graviditeten med Isabella,, Men det fandt de først ud af, ca. 3 uger før jeg fødte..

Men kan simpelthen ikke forstå, at hun ikke kunne foreslå noget som jeg kunne gøre for at det ikke gjorde så ondt..
Kan bare ikke være nogen steder, for så ondt har jeg... Jeg er græde færdig.


Undskyld tøser, det blev lidt langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV AV AV AV
  • #1   2. aug 2010 det lyder ikke sjovt. syntes det er lidt underligt hun siger det er fordi din krop ikke er klar til at være gravid. fordi har lidt af det samme, og mit er bækkenløsning og er blevet sygmeldt for det. men håber da for dig af smerterne går over igen.

  • #2   2. aug 2010 mathilde D

    Tror jeg desværre ikke det gør.. Nu er det 3. dag at jeg har ondt..
    Så tvivler rigtigt meget på det.. Men Jaa, skal til nakkefoldsscanning på torsdag, og der spørg jeg også den jordmoder som scanner mig..


  • #3   2. aug 2010 ja syntes jeg også du skal. for smerterne er nemlig ulidelige at gå rundt med. jeg har nogle dage hvor jeg næsten ingen ting kan overhoved. og når du også hadet dem i sidste graviditet er chancen for at du får det den her gang stor jo. og man skal jo passe på sin krop smiley

  • #4   2. aug 2010 Jeg har også haft rigtig bøvl med lænden i de første mange mange uger af min graviditet... Jeg startede med at svømme... Og det hjalp bare rigtig meget... Måske du sku prøve det`?

  • #5   2. aug 2010 mathilde D

    Nemlig det jeg også tænkte.. Men det er som om de tror man er ret så pylleret.. Men når man kan se man har ondt, så må der jo ligesom være noget om det...


    Lea ~Termin til september~

    Det er desværre prøvet.. I sidste graviditet.. og hjælpe ikke særlig meget..


  • #6   2. aug 2010 Havde ekstrem kræftig bæggenløsning med min første datter og det startede i uge 16. Og denne gang fik jeg allerede konstateret de i uge 11 og uge 12 fik jeg krygger for det, begyndte og svømme med det samme det startede denne gang og det hjælp enormt, men efter svømmehallen holde ferie lukket i et par uger var det nok til at jeg knap kunne gå igen og nu hjælper det ikk og svømme, så syntes du skulle prøve igen inden det blir forsent..

Kommentér på:
AV AV AV AV

Annonce