{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Lykketråd....livet er skønt.... {{forumTopicSubject}}

Det her er en tråd hvor vi kan dele al vores lykkefølelser ...... ingen negativitet, det er der nok så rigelig af andre steder.....

Så hvis du ikke har noget du er lykkelig over lige nu - ja så er den her tråd ikke noget for dig og du bedes stille og rolig forlade den.... på forhånd tak.

Jeg er simpelthen så lykkelig over at jeg bærer to dejlige skabninger....at de trives og vokser godt.....Jeg nyder tiden som gravid, trods gener.....

Jeg er så lykkelig over at jeg - lille mig - er blevet velsignet med snart at skal være mor til to dejlige unger....

Jeg er så lykkelig over at jeg lever sammen med manden i mit liv - min eneste ene - at vi altid har hinanden - støtter og respektere hinanden - endeløs kærlighed......

Jeg er lykkelig over at have en dejlig hund

Jeg er lykkelig over min familie....

JEG er bare så lykkelig......!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lykketråd....livet er skønt....
  • #1   6. aug 2010 Dejligt tøser...

• #2   6. aug 2010 Jeg er lykkelig over at manden i mit liv og faren til vores børn, snart kommer hjem og har fri hele weekenden....

• #3   6. aug 2010 Jeg er lykkelig over min lille søn på gulvet er så perfekt smiley
    jeg er lykkelig over at jeg har en super dejlig kæreste smiley
    jeg er lykkelig over at jeg ikke har ondt i mit ben mere som før smiley
    jeg er lykkelig for at jeg lever! smiley
    jeg er lykkelig over at jeg er begyndt at blive glad for at male smiley

• #4   6. aug 2010
    Jeg er lykkelig over at jeg har været sammen med min mand i 5 år, og kan ikke vente til at tilbringe resten af livet sammen med ham (:

Jeg er lykkelig over at han elsker mig, jeg elsker ham, og vi sammen har skabt en lille pige, som snart kommer ud til os, og som vi vil elske højere end noget andet (:

Jeg er lykkelig over den person jeg er, og de personer som er en del af mit liv og min hverdag (:

Jeg er lykkelig over at jeg bor i hus på landet, har bil og en god økonomi (:

Jeg er lykkelig over at jeg har 4 dejlige søstre, som betyder utrolig meget for mig (:

MEN mest af alt, er jeg bare LYKKELIG over livet, og dets indhold, og glæder mig ubeskriveligt til at det bliver endnu mere indholdrigt når jeg skal føde vores lille datter inden længe smiley

JEG ER LYKKELIG !

- Desuden, SUPER god ide, smiley

• #5   6. aug 2010 Jeg er lykkelig over livet, min familie og at vi endelig er hjemme efter endnu en indlæggelse:)

www.melinasliv.dk

• #6   6. aug 2010 I går fandt jeg ud af at jeg er gravid... efter snart 6 år prøven..jeg er mere end bare overlykkelig :oD

• #7   6. aug 2010 Hvor bliver jeg glad når jeg ser sådan en tråd.... smiley Godt initiativ.....

Jeg er lykkelig, at vi efter 3 års kamp blev gravide, og nu om små 8 uger har vores sunde og raske dreng i favnen....

Jeg er lykkelig for der findes behandling til barnløse.....

Jeg er lykkelig for, at være sammen med min kæreste, han er den bedste.

Jeg er lykkelig for at ha mine 2 hunde...

Jeg er lykkelig for min familie og svigerfamilie...

Jeg er bare rigtig lykkelig over livet... smiley

• #8   6. aug 2010 Er lykkelig for jeres deltagelse og at I synes om tråden......

Folk er slemme til at fokusere på negativitet og ulykke.....men nej ...... kom herind og mærk lykken...

• #9   6. aug 2010 Jeg er lykkelig og TAKNEMMELIG for at jeg endelig er blevet gravid.
    Jeg er lykkelig for at alt ser ud til at han er sund og rask.
    Jeg er lykkelig for at jeg har en dejlig kæreste, som elsker mig til trods for at jeg er ramt af hormoner han er, gavmild, god og kærlig.
    Jeg er lykkelig for at jeg har en fantastisk hund, som jeg elsker over alt på jorden.
    Jeg er lykkelig for at jeg er tjener for 2 smukke katte.

jeg er lykkelig for at have en super god familie, som jeg elsker meget højt.
    Jeg er lykkelig for at min far er kommet godt igennem hans kæbekræft opperation, og håber han klare det resten af den lange vej.

Så er jeg lykkelig for at ha fundet BG, for her er der en masse dejlige forskellige kvinder man kan søge råd ved, og få deres mening afvide... ;o)

• #10   6. aug 2010 jeg er lykkelig over at have fået min skønne tøs Frederikke, hun er så fantastisk.

Jeg er lykkelig over at have fået mine skønne tøser emma-line og milla-marie, og er dybt taknemmelig at de begge kom til verden i live, da de havde haft ttts, og vi blev opereret for det.

Kan man egentlig være mere lykkelig og taknemmelig. uge mor til 3 fantastiske tøser, det er jo så fantastisk.

Jeg er selvf. også lykkelig over min fantastiske kæreste, som jeg har været sammen med i 6 år:-)

Er så lykkelig over den familie jeg har, kun ikk ønske mig en der var bedre, de støtter og hjælper så fantastisk meget<3<3<3

Jeg er også lykkelig over de fantastiske veninder jeg har, og har haft i RIGTIG mange år...

LIVET ER JO FANTASTISK<3<3<3

• #11   6. aug 2010 jeg er lykkelig over at jeg har kendt min fantastiske mand i 5 år og 7 måneder smiley <3
    Jeg er lykkelig over at vi har haft hus sammen i lidt over 4 år :o)
    Jeg er lykkelig over at vi efter en SA i uge 9 var så velsignede at få en vidunderlig lille dreng den 20 januar 2008 smiley <3
    Jeg er lykkelig over at jeg blev gift med min vidunderlige mand den 10 maj 2008 smiley <3
    Jeg er lykkelig over at jeg kunne få fast job som dagplejer :o)
    Jeg er lykkelig over at jeg er så velsignet at jeg den 12 marts i år fik mig en lille vidunderlig pige smiley <3
    Jeg er lykkelig over min dejlige svigerfamilie og min far og hans dejlige familie :o)
    Jeg er vanvittig lykkelig over mit liv, det har formet sig som jeg altid har ønsket det og det er jo bare fantastisk, :o)
    jeg priser mig lykkelig for hver eneste dag at kunne se og være sammen med mine dejlige, sunde og raske guldklumper og være sammen med min dejlige mand :o)

*venter skønne tvillinger* fedt indlæg :o)

• #12   8. aug 2010 Jeg glemte at skrive:
    Jeg er over lykkelig for at jeg har den bedste nabo i verdenen. Vi holder hinanden fra at blive sindsyge af at gå hjemme. Hun er den BEDSTE.

• #13   8. aug 2010 Jeg er lykkelig for at jeg har min dejlige datter Sofie
    Jeg er lykkelig for min kæreste
    Jeg er lykkelig for mine 2 hunde og 2 katte og 2 heste smiley
    Jeg er lykkelig over vi bor på en dejlig gård
    Jeg er lykkelig over vi snart er færdig med det nye badeværelse smiley
    Jeg er lykkelig over min mor og søster de betyder meget for mig

Ja det er mange ting jeg er lykkelig over og nyder bare mit liv og min lille pige :o) Nu blev jeg da helt i godt humør hehe

Kommentér på:
Lykketråd....livet er skønt....

Annonce