{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gennemscanning.
  • #1   16. aug 2010 Jeg syntes selv efter jeg har født - at jeg brugte alt for meget energi på og tænke på alle de negative ting der ku ske osv .. Og alt var jo altid i den fineste orden ..

    Men tror nu at det er meget normalt at man er skide nervøs og alt sammen ..

    Jeg mærkede også først liv omkring de 20-22 uger henne smiley

    Nu hvor jeg så har en dejlig datter på 13 mdr , er jeg nervøs for at hun slår sig osv .. smiley Så det stopper aldrig .. hehe ..


  • #2   16. aug 2010 jeg var selv mega nervøs selv om det er 3 gang jeg ska ha en lille fordi det fuldstændigt andeledes ind de andre gang jeg har været gravid .. men er sikker på alt er som det ska være du bløder jo ikk og hvis du stadig har gra symtomer så er der ikk noget i vejen .. men man er nervøs for man ved jo aldrig.. håber alt er ok.. go fornøjelse..

  • #3   16. aug 2010 Jeg tror det er ganske normalt at ha de tanker og følelser omkring det...
    Jeg er anden gangs gravid, og var altså også ret nervøs da jeg skulle til de forskellige scanninger, for "hvad nu hvis"...

    Men jeg er sikker på alt er som det skal være...

    Jeg har denne gang en foranliggende moderkage, eller retter, den ligger mod maveskindet, og ikke foran udgangen, og jeg mærkede først liv da jeg var 17+1 mener jeg, hvor mange af dem jeg kender mærkede liv allerede i uge 12 og 13 som anden gangs gravide...

    Jeg er sikker på det lige pludseligt kommer, at så kan du mærke ham..
    Husk på, når han sparker, så skal han sparke hele vejen igennem moderkagen før du mærker det... smiley


  • #4   16. aug 2010 Hurra han er perfekt.... Er lykkelig..

  • #5   16. aug 2010 det var godt.. så er man rolig..

Kommentér på:
Gennemscanning.

Annonce