{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Smerter {{forumTopicSubject}}

Godmorgen..

Her til morgen fik jeg voldsom ondt øverst i maven.. Jeg blev helt skidt og måtte sætte mig ned..
Det kom bare ud af den blå luft - og er ikke så slemt når jeg sidder ned, men det kan stadig mærkes..

Nogle der ved hvad det kan være, eller om jeg burde kontakte FG?

Jeg er 28+3 idag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter
  • #1   5. sep 2010 jeg går ind i 26 uge på tirsdag og jeg hae haft det næsten dagligt hverdag og i forgåres var det næsten som jeg ku mærker hovdet presser mod bækknet ved godt a til sidst i gra kan man ha det sådan da jeg heldigvis har prøvet det 2 gange før men kan da ikk huske det kom så tideligt..men ska til læge tjek i morgen så nævner jeg det lige men tror ikk der umiddelbart er noget a være nervøs for kroppen arbejder jo på sit højeste nu for a varme op til termin og det er jo fra nu a det bliver bersværlit.. men der kan jo ikk ske noget ved a ringe a spørge ihvertfald for a få ro på..

• #2   5. sep 2010 Ja du har sikkert ret.. smiley

Du må lige opdatere i morgen!

• #3   5. sep 2010 ja det ska jeg nok.. må ærligt indrømme blev sku lidt nervøs da hele mit bækken bare følts som det var ved a udvide sig og det føltes ligesom den lå ned a.. men ska nok skrive:)

• #4   5. sep 2010 Ja det kan jeg godt forstå :.)
    Blev godt nok også bekymret i morges da jeg fik så ondt i maven!

• #5   6. sep 2010 hej igen lovde jo a skrive nå jeg kom fra lægen.. det hele ser fint ud og intet a bekymmre mig om så det er jo dejligt..
    grunden til a jeg havde haft det sådan i bækknet er fordi jeg har blære betændelse og så kan blæren godt være lidt øm og hvis bebs så lige har lagt sig og trykked oven på den den så ville jeg jo ku mærke det i underlivet så det har været mit underliv jeg har haft ondt i og ikk bækknet så det var jo godt nok:)

• #6   6. sep 2010 Hej igen

Ja det var da godt! smiley

Jeg ringede til min jm i morges for at høre, da jeg næsten ikke har sovet i nat pga smerter øverst i maven, som går ned mod navlen..
    Det er åbenbart pga barnet der ligge og strækker sig.. Men altså ganske normal graviditetsgene siger hun..
    Havde det slet ikke sådan da jeg ventede mig sidst!!

Nå men kun godt at alt er godt smiley

• #7   6. sep 2010 det var godt a vide for jeg har jo haft ondt i maven næsten hele min denne gra og glemte a spørge hvordan det ku være så det er jo nok derfor oz.. ej det var godt så smiler..

• #8   6. sep 2010 Det tror jeg uden tvivl at det er smiley

• #9   6. sep 2010 det tror jeg bestem oz for det jo ikk hverdag jeg hjar ondt og tit er det oz sådan lige der hvor ribbene mødes der i toppen a maven..

• #10   6. sep 2010 Ja sådan er det også her.. og så går det ned af mod navlen..

Kommentér på:
Smerter

Annonce