{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

dreng el. pige? {{forumTopicSubject}}

Da jeg var til nr. 2 scanning, misdannelse skaning, spurgte hun om jeg ville vide kønnet, det ville vi gerne, hun sagde det var en pige.

Nu jeg begyndt at indrette et prinsesse værelse, og har købt prinsessetøj. Så kommer jeg itvivl, for kan jeg stole 100 % på hvad hund siger!?!??
Hun sagde hun ikke måtte sige det med 100% sikkerhed, så hun sagde 99 % men hun var 100..

Andre jeg har hørt der har fået at vide de fik en pige, har også fået en, så vil da tror jeg kan stole på det.

Bare andre der gør mig i tvivl, da de har sagt at jeg er tosset, når jeg køber lyserøde ting, det skal være ting der kan passe til begge.

Jeg vil mene det her er den søde tid, hvor jeg kan købe pige tøj og indrette et rigtigt pige/ prinsesse værelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dreng el. pige?
  • #2   8. sep 2010 samme besked fik vi og vi fik en pige smiley

  • #4   8. sep 2010 Louise* Vi har jo ikke forstand på det, vi kiggede selvfølgelig med på skærmen, men vi kunne nu ikke se hvad det var.

    Ville tro hvis jeg kom til en 3 D skanning, ville jeg kunne se skamlæberne. men har jeg ikke råd til. vil nu også heller bruge pengene på noget baby udstyr.


  • #7   8. sep 2010 Louise* Nej det gjorde hun nu ikke, men om hun så havde vist det, så havde vi nok også svært ved at se det, vi spurgte heller ikke om det.

    Hun ( babyen i maven) var ikke meget for at flytte sig, så hun kunne komme til at scanne hende over det hele, så hun sagde det var en meget bestemt lille dame! syntes det var lidt sjovt.


  • #9   8. sep 2010 det har jeg nu også gjordt indtil nu, det bare andre der gør mig så itvivl. men har nu også tænkt mig resten jeg mangler, det bliver også lyse rødt. bliver bare i så godt humør af at købe det, værelset er indrettet med disney prinsesser, tøjet er med hello kitty. Syntes jeg bedre at forholde mig til det blir en pige, når jeg køber sådan nogle ting, og ser på dem hver dag, og tænker om ikke så længe skal de i brug.

    Ved ikke hvorfor men troede jeg ville få en dreng, da hun så sagde det var en pige, så købte jeg med det samme lidt pige ting så jeg kunne vænde mig til tanken, har jeg 100 % gjordt nu, så glæder mig faktisk helt vildt til hun kommer.


  • #11   8. sep 2010 som skræk, kan jeg fortælle om 2 der fik at vide de ventet en pige.
    1 min veninde kusine fik at vide til scanning at hun fik en pige, så det blev besluttet at hun skulle hedde Maja, og alt blev købt ind i pige farver, og så gik fødslen igang og det gik uden de store problemer, dog måtte hun køre sin lille Matias hjem i en rød barnevogn og han måtte sove i en liserød vugge med pige sengetøj og se på prinsesser. indtil Jane fik malet værelset blåt.

    2. vores venner havde også fået at vide de fik en pige, de turde dog ikke løbe nogen chance så de havde ikke købt andet end neutrels til babyen og det var også godt, for da babyen kom ud, og kom op på maven, opdaget de at der var en tap.

    Så jeg ved ikke hvor sikker man kan være smiley


  • #12   8. sep 2010 trro godt kdu kan regne med det smiley Nogle gange sker der fejl. men til md er det jo rimlig sikkert. Vi fik til md en besked om at hun ikke var sikker da bebs lå forkert, men vi fik da et billede hvor vi alle var enig om at det linte skamlæber og hendes bedste bud var PIGE, vi bestilte så en kønsscanning som vi var til i mandags, og det var en PIGE smiley

  • #13   10. sep 2010 overvejer at få en kønsscanning, da jeg har set på nette jeg kan få det til 500 kr.

    Så snakkede jeg med min mor om det, hun syntes det var spild af penge, da hun mente de ikke kunne se det bedre end på sygehuset.

    Hvad syntes I?


  • #14   10. sep 2010 Har en bekendt der næsten lige har født.

    hun var til 3 scanninger, MD scanning og to selvbetalte scanninger alle sagde at de skulle have en dreng... men ud kom en pige.

    Min søster har to veninder der er kommet hjem med modsatte køn, end hvad scanningerne viste.

    Der er da også en herinde fra der kom hjem med modsatte køn end hvad der var blevet sagt til scanningen (kan ikke huske hvem)


  • #15   10. sep 2010 her det lyserødt og prinsesse ting!..

    Der hvor jeg har bestelt tid, giver de garenti, dvs: de siger det kun hvis de er 100 % sikker, hvis barnet ligger så de ikke kan se det, får jeg en ny scanning uden mer betaling. Tager de aligevel fejl, får jeg mine penge igen, ham jeg snakket med i tlf. siger de aldrig har taget fejl.


  • #16   10. sep 2010 Shila, ja tror jeg også bare andre der har gjordt mig itvivl. Du ville nok også blive i tvivl, hvis folk sagde det var dumt du havde købte drenge ting, og bliver med med at sige til dig:" du får en pige!.. "

  • #17   10. sep 2010 syntes nu det ville være, værer for mig. Jeg har et prinsesse værelse, og hello kitty tøj.

    En pige kan godt have blåt på, men en dreng skal ikke have lyserødt på!...


  • #18   10. sep 2010 jeg ville os bestille en scanning, synes ikke det er spild af penge, du får en garenti, ligger barnet forkert får du en ny gratis tid.

    Med os havde hun set hva det blev (bestilte kønsscanning), men hun tjekkede fra alle sider kanter og vinkler for der ikke skulle gamme sig noget, og derefter fik vi svaret, men der var intet at tale om, det ER en pige, helt tydligt;) så de er virkelig sikre i svaret, og svarer kun hvis de er helt sikre.

    Tænk hvad det ikke koster alle de ting man køber og HVIS nu det er forkert køn,så er mange af tingene forsent at bytte ; ) Og så er det jo os synd, man i sit hoved sætter sig ind i at man venter sig det eller det køn, og bagefter ser det ikke passer, det må være forvirrende; ) Så synes bestemt en scanning til 500, hvilket vores os kostede, er det hele værd. Vi fik oven i købet en rabat på 200 hvis vi en dag vil have en scanning mere hos dem. smiley


  • #20   10. sep 2010 ja det er sjælndent at MD er forkert, men vil gætte på at NF sådan ca 70 procent af gangene er forkert smiley

  • #23   10. sep 2010 hehe der er desværre flere scanner som fortæller kønnet ved NF ;/ Synes de burde holde sin mund. et gæt er jo et gæt, så nogle rigtige svar giver de da, men IKKE fordi de kan se det ordenligt, tror jeg ikke på. kender flere som at en mærkelig grund har fået kønnet afvide ved NF, og SELVFØLGELIG var der forkert ;/ Så synes der skulle være regler om ikke at fprtælle det ved NF, mange første gangs gravide aner jo heller ikke at svaret ikke er til at stole en dyt på, og går så ud og spendere jeg ved ikke hvor meget på bebse ting og så ved MD eller fødslen får de et andet køn ;( Det er jo virkelig synd.. ;(

  • #26   10. sep 2010 hehe nej sagde heller ikke at alle første gangs gravide;) Men der er nu mange som ikke ved en disse smiley Selv mest logiske ting kunne man tænke folk burde vide engang imellem smiley men ja, synes ikke de burde sige det. Og jeg husker godt hvem i mener, som ved NF fik afvide de ventede sig en pige, mener da os de allerede har købt diverse ting, da da i forvejn havde følelsen af det blev en pige g følte at NF bekræftede det;// hmmm, holder ikke tror jeg, desværre.(

  • #27   15. sep 2010 På søndag skal jeg til en 2d kønsscanning.

    Tænkte på om jeg selv tydeligt kan se hvad køn det er?? el. er det kun hende der scanner mig?? Er 26 uger henne nu.


  • #28   19. sep 2010 Har været til en kønsscanning i dag. det var meget tydeligt, det er en PIGE. DEJLIGT!!

    Hun sagde jeg kunne roligt fortsætte med at købe pige ting.. smiley


  • #29   19. sep 2010 hvis de siger det er en derng kan du godt være sikker når de siger det er en pige den tappen liggen mellen benene
    jeg bik afvidevi fik en pige 2 gang og jeg købte pige tøj og alt muligt 2 gan jeg var til scaning fik jeg afvide det var en dreng.. jeg har i dag 2 drenge og ingen pige


Kommentér på:
dreng el. pige?

Annonce