{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Er der nogen der har prøvet? {{forumTopicSubject}}

Tja, noget siger mig dette bliver en små langt indlæg, men nu er i advaret på forhånd smiley

Sagen er den at jeg sidste år d.11 oktober mistede et barn i uge 11+4, det var en meget stressende og voldsom oplevelse..
Har før jeg fik min dejlige søn tabt nogen gange også, hvor den ene af de gange også var en voldsom tur, dog ikke så voldsomt som tilbage i oktober..

Det startede en morgen med at jeg blødte en smule, lagde mig ind i seng igen hvor Anders og Oliver lå og hyggede, efter små 10 min fik jeg sådanne stik i maven, og følte trang til at gå på toilet, og der stod nærmest bare et blod vandfald ud af mig, og jeg fik så voldsomme smerter at jeg faktisk faldt ned på gulvet og lå krøllet sammen i foster stilling, desværre kom Oliver ud og så mor ligge sådan og jeg tudbrølede fordi smerterne var SÅ voldsomme at jeg på ingen måder kunne holde dem igen, men fik Anders til at fjerne ham og til at kontakte mine forældre om de kunne tage Oliver, hvilket de kunne!
Men vi kommer ind på sygehuset og de pumper mig med smertestillende hvilket ikke hjælper, og lægen vil lave en indvendig scanning på mig, hvilket ikke var muligt pga smerter, så gik det hele meget stærkt og så endte jeg pludselig på operations bordet i fuld narkose fordi at noget af det der skulle ud havde sat sig fast i min livmoderhals.. Så alt i alt en meget meget smertefuld, voldsom og uhyggelig oplevelse.. Og som sagt har jeg tabt en del gange før, men ingen var som den sidste gang..

Og det var i oktober 09, så snart 1 år siden, og jeg er stadig BANGE for at blive gravid, virkelig direkte skræmt og bange, bare tanken lige nu om at jeg nogensinde skulle blive gravid igen, kan slå mig fuldstændig ud og virkelig ødelægge resten af min dag..

Så mit spørgsmål er enlig, er der nogen af jer piger der har været direkte skræmt og bange for at være gravide og hvordan kom i over det? (Min plan er at tale med lægen og få noget hjælp, men ville bare lige hører om nogen andre har prøvet det)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogen der har prøvet?
  • #2   28. sep 2010 Ja, men har nævnt det for ham.. Det er bare rigtig hårdt for mig at gå op til lægen og skal tage den snak om hvor forfærdeligt jeg har det med noget der burde være SÅ smukt og lykkeligt..
    - Kan også mærke et sus i maven når jeg ser et spædbarn og også da jeg i maj månede stod med min smukke lille guddatter ved døbefonten osv, men jeg får det rigtig dårligt når jeg ser en gravid, kan slet ikke ha det faktisk..

• #3   28. sep 2010 har selv haft SA i 11+4. og søde trine pigen op på hesten igen!!!!!

det gjorde vi og i dag har vi skønne gaia det i øvrigt fylder 6 mdr i dag wee

• #5   28. sep 2010 Gaia's mor - Ja ved det jo godt, som jeg også skrev er det ikke første gang og er altid bare hoppet på hesten igen, men måske er det også fordi at nu var det bare nok at jeg ikke kan holde på de børn altså.. Har kun kunne holde på min dejlige søn og det er jeg YDERST taknemmelig for, men ja, det er nok ingen vej tilbage mere end bare og sparke mig selv bag i.. Og tillykke med hendes 6 mdr dag smiley

Louise - Jeg har en mandlig læge, og har et meget godt forhold til ham, han har været igennem mange ting med mig, virkelig mange.. Alt fra mit stress pga et MEGET voldigt forhold til alt det her..

Kommentér på:
Er der nogen der har prøvet?

Annonce