{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

i morgen... {{forumTopicSubject}}

I morgen skal jeg til jordemoder for sidste gang inden termin, der er jeg 39+3... Mit spørgsmål lyder så:

Tror i hun kunne finde på at pille lidt ved fosterhinderne allerede inden termin?? Jeg ved det nemlig ikke, har bare hørt lidt om det at nogle jordemødre godt kunne finde på det.... Min lille prins vejede i uge 37, 3300g og vejer mindst 4kg i dag (han vokser godt). hehe, derfor tror jeg nemlig godt hun kunne finde på det når nu han er så stor?? men jeg ved det ikke..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i morgen...
  • #2   28. sep 2010 det havde jeg nemlig hørt andre blive herinde smiley det var derfor jeg spurgte nemlig smiley

    havde set at andre herinde var blevet sat i gang fordi deres barn vejede for meget.... netop lidt over de 4kg... men nu snakkede jeg jo heller ikke om at blive sat i gang, men om at jordemoderen ville "pille" lidt ved fosterhinderne smiley


  • #4   28. sep 2010 er kun blevet tjekket forneden 1 gang mens jeg har været gravid, det var i starten hos min egen læge smiley altså jeg har nu ikke noget i mod det på den forstand, det er da ubehageligt, men det er jo deres job...

    Har også kun hørt det er NOGLE jordemødre der "piller" dernede..


  • #6   28. sep 2010 Min pige blev skønnet til 3500, hun vejede 3330...
    Jeg var til JM 40 + 4, og min JM løsnede hinder, så jeg fødte dagen efter.


  • #8   28. sep 2010 min jordemoder gjorde det ikke. Jeg gik ellers til 42+0 og var til jordemoder 41+0 men hun så mig aldrig for neden. Ville ellers have været befriende med alt det vand i kroppen. Har fået strækmærker ned bag benene helt ned til fødderne fordi jeg havde så meget vand i benene/kroppen. Tog 30 kg på men vejer 55 kg nu så smed 28 kg af mig selv uden at røre en finger. Så havde bare enormt meget vand i kroppen. Selv mine øjenlåg var fede sagde min datters far.

    men nææ nej.. men min datter vejede så også kun 3400 gram da hun kom ud 42+0


  • #9   28. sep 2010 -og heller ikke selvom jeg havde så ondt i bækkenet at jeg dårligt kunne gå. Nogen gange kunne jeg slet ikke gå og måtte blive hentet og trukket på en cykel. Måtte ofte tage fat i ting og hive mig selv op og støtte mig hele vejen op ad ting fordi det gjorde så ondt i bækkenet.

    tror det kommer an på jordemoderen


  • #11   28. sep 2010 jo min mosters øjenlåg er også fede.. at de sådan buler udad op til øjenbrynet fordi hun er så overvægtig og totalt indaktiv.

    nej han var ikke altid lige sød, men er så heller ikke sammen med ham mere. Men jeg var også totalt pustet op af vand som en vandballon.

    Tænkte også nogen gange på om hvis nu man tog en nål og jeg bed tænderne hårdt sammen og hurtigt prikkede en masse huller i fødderne og så efter en del huller så måtte stoppe fordi smerten indhentede mig, om der så ville stå et symfoni springvand op af mine fødder.

    -nåede dog aldrig at udleve forsøget..


  • #13   28. sep 2010 ja mine smerter var så noget bækkenløsning så ville gerne have det overstået når nu jeg alligevel var gået over tid og mine tæer samtidig lignede en oppustet gummihandske.

    haha har ikke hørt om tissepiller men kunne godt være at jeg skulle have haft et vådeliggerlagen så XD


  • #14   28. sep 2010 Det handler ikke om hvor stor baby er, hvor vidt de piller ved fosterhunderne, men derimod hvor moden du er.. Mit sidste jdm besøg med Noah blev jeg nu ikk luret for beden, først da jeg var 41+2, til over termin undersøgelse skulle de lure om jeg var modnet....

    Sæt endeligt ikke næsen op efter de gider gøre noget smiley


  • #15   28. sep 2010 Jeg sætter bestemt ikke næsen op for noget smiley ville bare høre om det var rigtigt... jeg håber bare på jeg snart føder, for det er godt nok hårdt nu her til sidst smiley glæder mig i den grad også til fødslen... er ikke nervøs, endnu ihvertfald smiley

  • #16   29. sep 2010 du kan jo alt spørger hende om hun vil prøve af lave en hinde løsning på dig. du kan jo kun få et nej.

  • #18   3. okt 2010 Mie:

    Løsnede jordemoderen hinder?


    Louise nu med skøn pige:
    ja jeg tror også at jeg ville være bange for at det var vandet der var gået hele tiden og bare sivede hvis jeg havde fået de vanddrivende så stor som jeg var! Hehe, for så ville det også drive ud af mig


Kommentér på:
i morgen...

Annonce