{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sundhedsplejerske ?
  • #1   6. okt 2010 Ja, jeg valgte det fordi jeg var første gangs, og valgte at sige ja til alle de gratis tilbud jeg kunne få smiley

    Hun er der mere for at man lige ved hvem hun er, så man ikke står med et nyt barn og en ny sundhedsplejerske osv smiley


  • #2   6. okt 2010 Mødte tilfældigvis min sp i byen, så hun mante vi da lige kunne lave en aftale om en dag, selv om det er FRIVILLIGT og jeg faktisk ville have takket nej , nu jeg er 2 gangs og ikke kan se grunden til det, men fanget på p-pladsen, så vi aftalte bare en tid hehe ;)'

    Men aner ikke hva pokker vi skulle snakke om, har heller aldrig haft spørgsmål eller bekymringer i barslen da hun besøgte mig dengang malou var lille, så et besøg i GRAVIDITETEN ??? Jamen, hva pokker skal vi snakke om. hmm, kunne jeg godt have været foruden og bruge min tid på noget andet:)


  • #3   6. okt 2010 skal forresten mødes med hende d 26 i denne måned......

  • #5   6. okt 2010 Her i vores kommune bliver unge under 25 år tilbudt graviditets besøg. Jeg synes det var fint nok lige at hilse på hende. Det er jo hende der kommer her efter jeg har født også. smiley
    Vi snakkede bare lidt frem og tilbage om hvem jeg og min mand er. Og hun spurgte selvfølgelig ind til hvordan graviditeten havde forløbet..
    Det var nu meget hyggeligt lige at hilse på hende. smiley


  • #6   6. okt 2010 Camilla 37 + - Jeg fik forresten tilbudet om undmødregruppe da min SP var og snakke mens jeg var gravid smiley

    Vi startede ugen før min termin XD


  • #7   6. okt 2010 er aldrig blev tilbudt det, nok ik i alle kommuner de gør det så. men havde jeg haft muligheden havde jeg nok takket ja . ihvertfald første gang, sådan bare for at se giraffen smiley

  • #8   6. okt 2010 Camilla 37 + - Ved os var der 2 der var lidt væk fra os andre smiley

    Vi er 5 piger der stadig mødes engang imellem smiley

    Men jeg måtte så også kun lige og lige komem med, da jeg var 22 og de skilder ved 23 år, så ved det næste bliver det en normal mødregruppe *g* (Hvis der bliver en næste :))


  • #9   6. okt 2010 camilla - sys da du skal tale med din sp om det og så se om du ik kan komme i en "alm" mødregruppe. jeg var 21 da jeg fik den første og da vi snakkede mødregruppe mente hun at jeg ikke ville passe ind i den for de unge (havde en mere stabil hverdag osv end de andre i gruppen) så jeg fik en "normal" gruppe smiley og at de så var nogle gamle krukker er så en anden historie hehe

  • #10   6. okt 2010 camilla: jeg var os i en dårlig gruppe i min 1 graviditet. de var nogle mærkelige typper, den ene havde et kælenavn fordi alle havde været sammen med hende, og en anden var nærmest halv mongol, ikke at det gør noget, men vi havde intet til fælles, vi var vist 6 i gruppen og det var kun mig og en til som havde faren at bo sammen med, de andre var alene eller os var det et engangs knald, en far som ikke ville vedkende sig faderskabet eller os var han en som var skredet i graviditeten. Det var det jeg havde at gøre godt med. De alle røg som skorstene og var bare nederen i det hele taget. Jeg var den yngste med det ældste barn smiley Men jeg var sku den mest normale af dem hvis man kan tillade sig at sige det;S Så jeg vil i hvert fald ikke i en gruppe her i denne graviditet/barsel, det er spild af tid, og jeg bor ude på landet, så det var MIG som skulle komme til deres hjem, jeg kunne ikke holde det hos mig ifl SP, da jeg boede så langt ude, fedt ingen bil og så sådan en tur for mig hver gang, gad jeg sku ikke, så jeg så den 2-3 gange og ikke mere!!

  • #11   6. okt 2010 Hun kom ikke hjem til os, men jeg aftalte et møde på jordemoder centeret med hende.
    Fordi vi ingen lejlighed havde på det tidspunkt.

    Vi snakkede om min fortid, fremtiden og hvordan jeg havde det osv.


  • #12   6. okt 2010 Vi mødes på familie centeret, og så har vi 2 gange snakket sammen ud over det og mødtes privat smiley

  • #13   6. okt 2010 Ok smiley Jamen jeg har også haft denne sundhedsplejerske ved min første datter, så jeg kender hende jo godt i forvejen, og det er 2. barn, men hun kommer imorgen aligevel så var lidt spændt på hvad vi skulle snakke om smiley

    For det andet så synes jeg at det er lidt for dårligt sådan som i skriver om mødre der ikke bor med faderen, derfor behøves det jo ikke betyde at man ikke har en stabil normal hverdag, for det har vi da herhjemme aligevel.


  • #14   6. okt 2010 F.eks din sætning her - >

    "de andre bor jo ikk engang sammen med faren og andre der vil faren ikk barnet og så de mere hos deres mor som så passer barnet end dem selv.."


    eller den her af Christinas sætning ->

    "men vi havde intet til fælles, vi var vist 6 i gruppen og det var kun mig og en til som havde faren at bo sammen med, de andre var alene eller os var det et engangs knald, en far som ikke ville vedkende sig faderskabet eller os var han en som var skredet i graviditeten. Det var det jeg havde at gøre godt med."

    De kan ihvertfald godt misforstås selvom det måske ikke er meningen smiley


  • #15   6. okt 2010 Kan ikke se hvorfor man ikke kan havde noget tilfælles med en bare fordi at personen er alenemor ? Da jeg var sammen med min eks stadig, var jeg da også i mødregruppe med andre som ikke var sammen med faderen mere, det var da ikke noget problem, man kan da godt havde mange andre ting tilfælles end lige det om man er sammen med faderen eller ej.........

    og nej jeg læser ikke noget som ikke er der fordi i skriver rent faktisk som om det er "negativt" at man ikke er sammen med faderen.


Kommentér på:
sundhedsplejerske ?

Annonce