{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Opdate Jdm idag kl 10 , øv øv er trist {{forumTopicSubject}}

hmm ,så var man lige til jdm ,og det gik også fint , indtil hun skulle mærke om bettepigen stod med hovedet ned i bækken ligesom i fredags , men NEJ, bette pigen har da selvfølgelig vendt sig så jeg ikke kan blive sat igang på mandag som jdm gerne ville tilbyde mig ,og fin vægt har bette pigen også ,men nu har hun til mandag , dog aller aller senest tirsdag at vende sig ellers bliver der nok reseveret tid til pks, SUK .det var ikke det jeg ville.
Vægt sagde 2830 g idag ifølge scanning ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdate Jdm idag kl 10 , øv øv er trist
  • #2   7. okt 2010 ej det var da trist og høre. men krydser finger for at hun vender sig til på mandag

  • #3   7. okt 2010 Tania mor til Nynne&Tilde

    Ja men hun har KUN til aller aller senest tirsdag at vende sig for ellers skal jeg have pks ... og det ønsker jeg virkelig IKKE .. hun blev scannet til 2830 g idag , og hun må max ca nå op på 3100 g hvis jeg skal føde selv pga dårligt bækken efter ulykke ,, så hun har lidt travlt hvis hun skal vende sig til rigtig stilling igen ..


  • #4   7. okt 2010 Camilla 37 +

    Det håber jeg for er slet ikke indstillet på at skaulle have pks ,, synes lige pt jeg er temlig trist ,, men må nok mentalt indstille mig på at det evt kan ende sådan ..


  • #7   7. okt 2010 Sigrid vendte også forkert i uge 37 og da jeg skulle have pks i uge 38-39 havde hun alligevel vendt sig den lille bandit smiley

  • #8   7. okt 2010 Jeg må nok indrømme jeg er lidt ked i øjeblikket for i fredags lå hun lige efter bogen flot med hovedet ned i bækken og nu har hun jo så vendt sig til uk stilling som jdm kaldte det ..

    Og hun er jo allerede nu skønnet til 2830 g idag udfra scanning og hun må max veje ca 3100 g hvis jeg skal føde selv ,, så er under meget tidspres , og lige nu kan jeg ikke rigtig finde det positive selv om jeg prøver .. Jeg er hundeangst for epiduralblokade ( har 2 veninder det gik rigtig galt for ) , så det vil jeg under ingen omstændigheder være med til , så det bliver i fuld nakose er der blevet aftalt idag hvis det ender i ks ... ja , jeg er desværre bare trist , undskyld mit lange indlæg ..


  • #10   7. okt 2010 Jane jeg endte med aks og ville ønske jeg havde fået pks.

    Jeg fik aks i narkose og du er velkommen til at spørge hvis du vil smiley


  • #11   7. okt 2010 * Camilla 29+ * Venter en dreng *

    Det vil jeg prøve hele weekenden ..
    De vil ikke engang prøve at vende hende i næste uge da de siger det vil være for hårdt for mit ødelagte bækken og ryg ..

    Tror jeg kontakter louize fra mindyourbody, vemmelev på mandag og får en sen scanning /vedr trivsel placering mm bare for at berolige mig selv ..


  • #13   7. okt 2010 Tania mor til Nynne&Tilde

    Nej det er rigtigt det ikke behøver gå galt for mig hvis det er epiduralblokade , men jeg vil IKKE tage chancen .. Og har født to dejlige drenge før så synes på den måde ikke jeg går glip af fødsel ved at være i fuld nakose , bette pigen har jo også en far der vil være der hvis det ender i pks..

    Men kan jeg selv vælge ,,, ja så skal hun helt klart bare se at få ild i rumpen og få vendt sig rigtig så jeg kan føde selv for det er det JEG helst vil smiley


  • #14   7. okt 2010 Jane - øv øv sikke da en øv nyhed... men for lige at mundre dig lidt op, så kan jeg jo fortælle at min dreng, min store dreng inde i maven, han vender dagligt flere gange rundt... både fra sædeleje, til fødestilling, til tværleje, så der er bestemt håb forude for hun vender sig igen smiley
    Jeg krydser fingre for det smiley


  • #15   7. okt 2010 Sonne - Mor til Noah + en mere på vej.. .

    Ja det er øv , når man mentalt ikke har været forberedt på det ,, men det skal nok gå uanset hvad det ender med .. Hvor langt er du nu ? jeg håber bare hun vender sig og jeg ender med alm fødsel som jeg ønsker ,,


  • #17   7. okt 2010 Jane - Jeg er idag præcis 39+0, og han har i hvert fald 2 gange idag ligget i tværleje, og vendt i enten føde- eller sædeleje... Jeg har termin her d. 14 okt, dog har det ingen betydning for mig om han ligger på den ene eller den anden måde da jeg allerede har dato for kejsersnit, og jeg har været mentalt indstillet på det længe smiley

Kommentér på:
Opdate Jdm idag kl 10 , øv øv er trist

Annonce