{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Overvægt og barn {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg venter vores 1 barn. og jeg aner ikk hvor langt jeg henne.. jeg blev insimineret den 11/09-10 og skal først op til lægen til november. fordi jeg skal til skejby først den 26/10-10..

Nå men jeg er en smule overvægtig ca 8-10 kg hihi.. jeg har været på kur og har tab nogen kg men vil rigtig gerne forsætte selv om jeg venter mig må man ikk gerne det??
Har i nogen gode mad råd til morgen mad middags mad og aftens mad og memmenmåltider..
jeg er ikk den som gider stå i et køkken flere timer ved hver måltid så det må gerne være nemt morgen og middag .. jeg arb i hjemme plejen og har mad pakke med men ingen mellemmåltid med..

så vil jeg gerne have lidt råd om motion har en hund skal jeg går med men det jo ikk nok. jeg fik afvide på skejby løb og hop skulle jeg helst holde mig fra men ellers ingen grænser men mangler et trænings program og gå efter, jeg pleje være i bytterfly og træne men det må jeg ikk mere efter deres regler..

Så mangler jeg lidt hjælp til sund hygge om aften vi plejer få kaffe men må jo heller ikk drikke kaffe og te ej heller ryge det sku ikk en dans på roser og vente barn hihi..

Håber i kan hjælp og undskyld det blir så lang..

Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvægt og barn
  • #1   11. okt 2010 Vil bare sige atjeg drikker altså the..
    Der skal drikkes store mængder før det er skadeligt..

    Man må ikke gå på kur når man er gravid.. Men ellers kan du jo sagtens leve sundt.. smiley


  • #2   11. okt 2010 okay men jeg drikker kaffe masser kaffe he ( er jo hjemmehjælper fnis) og fik af vide kaffe og mine smøger skulle jeg ligge på hylden og det er gjord men det sku hårdt...

    Okay så slet ingen motion eller noget?? lange ture med hunden?? nej??


  • #3   11. okt 2010 Jeg fik af vide af lægen at det er godt at gå i motionscenter smiley

    Man må ikke være på slankekur når man er gravid smiley Men man må gerne spise sundt smiley

    Om aftenen plejer jeg skære noget frugt og lave et lille sundt frugtfad smiley Eller også laver jeg gulerods stænger og agurke stænger og noget hjemmelavet dip smiley


  • #4   11. okt 2010 Jo self må du gå ture.. smiley
    Jeg har gået rigtig mange lange ture under min graviditet..
    Men lyt til din krop.. smiley Hvis den siger fra så stop..


  • #6   11. okt 2010 Jeg var også på kur da jeg blev gravid denne gang havde tabt mig 10 kg på det tidspunkt.

    Nej man må ikke disideret være på kur når man er gravid men ja spise sundt skader ikke.
    Man må gerne motionere det anbefales der. hvis de er vandt til det så bare fortsæt men lyt til din krop og stop hvis du føler ubehag.

    Jeg red til jeg var 6½ måned henne og det måtte jeg gerne skulle bare stoppe hvis det gjorde ondt eller blev ubehageligt.

    ellers er svønming og cykling nogle at de anbefalede til for gravide


  • #7   11. okt 2010 Lilo det lyder da rigtig lækkert hehe ja men der er bytterfly egen regler de vil ikk have folk der gravidse til og træne og heller ikk 3 mdr efter man har født for de vill ikk have ansvar for noget.. så det er ikk lægen der har forbudt mig det men mit fitniscenreter he eller et rigtgi dejlig sted og træne kun piger/damer..


    Mie. Lækkert hehe ja jeg nok ikk så lang henne så min krop har end til nu ikk fortæl mig noget endnu anden jeg lidt mere træt om aften.. ..



  • #8   11. okt 2010 anni det undvære jeg allrede he for var på kur ind til jeg blev gravid he men har virkelig en sød tand om aften så måske en rigtig god ide med hurtig frugt og kiks kan da erstatte kagen hihi..



  • #9   11. okt 2010 louise.. Jeg har en ny cykel så måske jeg skulle prøve pudse mine cykel lygter af hehe svømninger ikk mig jeg kan ikk svømme men kunne jo begynde til svømning for begynder ggggg

  • #10   11. okt 2010 gå ture og træn i motincenter men siger kroppen fra...du kan dyrke det meste motion men lyt til kroppen...ridning ville jeg dog ikke være vild med...red ikke da jeg ventede maya...du kan ikke vøre på kur men kan godt tænke over hva du spiser

  • #12   11. okt 2010 jeg ville heller ikke ride selv.. men jeg cyklede 14-22 km om dagen. Det blev det automatisk til hvis jeg skulle til byen et par gange og hjem igen..
    og dte skulle jeg hver dag. Det gik helt fint forresten men der er jo heller ikke hårde stød som ved hop osv.


    svømning er rigtig godt. Hvis du har mod på at få noget motion og have det sjovt samtidig kunne du bruge noget af din fritig i graviditeten til at tage i svømmehallen med en veninde/kæresten og lære dig selv at svømme. Det er sjovt og så får man rørt sin krop imens. Så er det to ting på en gang, så kan man lære noget mens man motionerer.

    ellers er yoga godt har jeg hørt -har dog aldrig prøvet det.

    Og jo du må gerne drikke te -du skal bare sørge for at det er te uden koffein, så ikke alt det der klassiske mørke Medova og English breakfast tea. Så kig på om der er koffein i. Så kunne du tage en kop grøn te evt. smiley sundt og uden koffein


  • #13   12. okt 2010 Jeg ville heller ikke begynde at ride hvis jeg ikke var vandt til det

  • #14   12. okt 2010 tak for alle jeres svar.. he jeg tro jeg vil prøve lære mig og svøæmme hihi for baren vil nok gerne i svømmehal når den tid kommer

  • #15   13. okt 2010 jeg var allerede rytter men ville ikke tage chancen...sig forresten til hvis nogle kunne bruge en fjordhest

  • #16   14. okt 2010 tak skal i have for hjælpen med motion..

    har i nogen gode råd til madpakken?? jeg så træt af rugbrød hih jeg arb i hjemmeplejen så min mad pakke plejer ligge i en liille køletaske så..



  • #17   14. okt 2010 Hvorfor er det ikke nok at gå med din hund... Min hund bliver gået ihjel... smiley en time om dagen... Også da jeg ikke var gravid og har tabt mig 10 kg ved knu at gå tur, har ikke tænkt i maden!!!

  • #18   14. okt 2010 Katrine R jeg kan ikk kun tabe mig ved og gå min forbrænding er ikk særlig høj så om jeg går 10 eller 30 km så tæller det som det samme. derfor tænker jeg meget over min mad. jeg går en tur om eftermiddagen på 3.2 km med hunden og cykler med ham om aften men det gir bare ikk nok vis jeg ikk tænker på min mad.. ( skal ikk lyde negativt)

  • #19   14. okt 2010 sarah j. nårh ja enlig en god ting i mad pakken det så dødkedeligt og lukke op for de to rugbrødder hehe ..

Kommentér på:
Overvægt og barn

Annonce