{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

overvældende dag xD {{forumTopicSubject}}

Jaae det startede med jeg skulle til jordmor klokken 8.20.
var der så før tid og kom ind klokken 8? vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg fortalte jeg ingen liv mærkede igår what so ever.. for det spurgte hun jo indtil! vi blev så enige om at jeg skulle tage på fødegangen og få tjekket hjerterytme i sådan en kurve, når jeg var færdig.. hvilket var fint nok (: hun fik så mærket og lyttet selv og alt var som det skulle være, og hun skønnede hende til omkring de 3600g.. men hun ville stadig gerne have det tjekket.. så hun løsnede mine hinder, da det var muligt.. (havde 1cm hals tilbage.. og man kunne få en finger ind) og sendte mig afsted..

Jeg tog så på fødegangen, hvor jeg lagde med den der kurve på i en halv time, og alt var fint.. men da jeg stadig ikke havde mærket liv ville de gerne scanne mig for at tjekke fostervandet mm. så fik i vide der var 3 kvartersventetid..

Vi (mig og en veninde) ventede så i 2timer inden jeg kom ind.. hele scanningen forløb rigtig fint, der var fin fostervand og jae lillepigen var fin str. 3200g til scanningen.. han prøvede så at puffe lidt liv i hende, men uden videre held. altså der kom noget og sådan xD men ikke meget hun sov godt (: så han bestemte sig for at sætte mig igang, da han ikke kunne se der var nogen grund til at vente, og jeg kunne blive nervøs pga a manglende liv.

så klokken 12.00 fik jeg lagt stikpillen op. klokken 13.20 var jeg på vej hjem.. og skal så ind til tjek imorgen om jeg er modnet nok til de kan tage mit vand, eller om jeg skal have en mere..

er gået to dage over tid, men puhae..
ville lige dele min meget overvælende men gode dag med jer alle smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvældende dag xD
Kommentér på:
overvældende dag xD

Annonce