{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krampe i underlivet
  • #1   2. nov 2010 Ja det havde jeg også i starten af min graviditet. Det gik dog over før jeg fik mig taget sammen til at ringe og snakke med lægen. Men ubehagelige det er de.

    Ville ringe til lægen, bare for en sikkerheds skyld.


  • #2   2. nov 2010 Camilla
    Det tænkte jeg også på, det passer meget godt med der, hvor de er beskrevet.
    Har også fået at vide af en gynækolog at jeg kan få smerter fordi jeg har bagoverbøjet livmoder.
    Men lige meget hvad det er, så kom det lidt bag på mig, at de kom som sådan nogle jag.


  • #4   3. nov 2010 Rikke: og mig som troede den var hel gal med mig dengang hehe. Jeg havde mange af disse smerter i starten af min graviditet, de kom også hvis jeg rejste mig for hurtigt op, så jeg kan sige af egne erfaringer at det er helt normalt:)

  • #5   3. nov 2010 Camilla 24+ - jeg har masser af små stik og noget der kan føles som mens-smerter. Det her er anderledes, det er meget som når man har krampe i benet - altså bare i mavemusklerne.

    Jannie - tror det jeg føler er nogenlunde det samme som dig. Det gør meget ondt ved pludselige bevægelser. Hvis jeg bliver forskrækket fx.
    Men tror egentlig heller ikke det er noget farligt, for det er ligesom om det ikke er langt nok inde i kroppen til at have noget med barnet at gøre. Det er ligesom i overfladen af musklerne.


  • #7   3. nov 2010 Camilla 33+ - ja det beslutter vi... og så siger vi til manden at han skal holde op med at forskrække mig smiley

Kommentér på:
Krampe i underlivet

Annonce