{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Update - oh snap. {{forumTopicSubject}}

Hmm ja, af en eller anden årsag kan jeg ikke svare i min egen tråd?..

Men forleden dag oprettede jeg en tråd der hed Oh Snap. Og her er en update til de som skrev i den.

Så er jeg tilbage med en update smiley

Tusind tak for jeres sva og input - både dem der synes det er fornuftigt, og dem som synes det er mindre fornuftigt. Det hjælper mig at få folks opfattelser og tanker..

Jeg har fortalt det til faren. Han ved vist endnu ikke helt hvordan han skal have det med det.
Hans første reaktion var "nå nå, jeg kan jo satse på at du taber det.." Han vil ikke vedkende sig faderskabet, men vil have lavet en sag ud af det, han skal nok betale sin del, og forsøgte at starte en diskussion om at hver anden weekend med barnet bestemt ikke er nok.. Den snak mener jeg dog vi har tid til, så det er ikke så aktuelt lige pt.
Jeg spurgte om jeg skulle skrive til ham når jeg havde været til lægen, men det var han ligeglad med.
Et par timer senere fik jeg dog en sms om at han var lidt glad på vores vegne.

I morges vågnede jeg til en sms, hvor han spurgte hvornår jeg skulle til lægen. Han har spurgt flere gange om han skal tage med til lægen, men det mener jeg dog ikke er nødvendigt, da jeg jo sådan set bare skal have bekræftet at grraviditeten..

Så jeg tror han skal have noget tid, til at finde ud af hvordan han står..

Jeg har fået tid hos lægen tirsdag i næste uge, og har fået lov af chefen at møde senere så jeg kan nå det..
Jeg har også taget en god snak (selvfølgelig fortrolig) med min chef om hvordan jeg skal forholde mig, nu hvor jeg skal finde nyt job, da jeg jo på ingen måde har lyst til at lyve og røvrende en kommende arbejdsgiver, men samtidig ved at en graviditet i den grad vil forringe mine chancer for et job..

Og så er jeg begyndt at lægge en nødplan hvis mine forældre smider mig ud.
Min veninde og hendes mor har et værelse der står tomt, hvor jeg er mere end velkommen til at bo hvis det bliver aktuelt..

Men jeg er sq lidt bange stadigvæk... Det er godt nok en stor ting..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update - oh snap.
Kommentér på:
Update - oh snap.

Annonce