{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Madvaner og kvalme? {{forumTopicSubject}}

Ja, på et forum som dette er det sikkert et ofte forekommende emne..

Men men, tager det lige op igen alligevel.

Jeg har normalt nogle dårlige spisevaner. Spiser ikke morgenmad, får en dårlig frokost på arbejde, og spiser så rigtig sen aftensmad.
Meeeen, det kan ikke rigtig lade sig gi sig i øjeblikket.. Jeg er ved at lære at spise morgenmad, i øjeblikket er det en bolle eller en gulerod, men bare en smule. Jeg er også lidt sulten når jeg vågner..

Men om aftenen er det svært! Jeg har kvalme om aftenen, og de sidste par aftener har det været slemt.. Jeg når ikke at spise inden kvalmen kommer, og når den så er her, har jeg svært ved at spise?..
Nu er det for sent, men er ved at lave lidt øllebrød i håb om at jeg kan få det ned...
Det eneste jeg er sikker på at kunne få lyst til at få ned, er iskoldt vand, som jeg drikker masser af..

Hvad har I andre gjort mht. madvaner, og hvad har I kunne spise når I havde kvalme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Madvaner og kvalme?
  • #2   16. nov 2010 Jeg spiser en appelsin i sengen hver aften smiley

    Jeg har f.eks lyst til bacon nu, så tænker at jeg vil koge noget pasta og stege bacon til. Men inden jeg rejser mig synes jeg det er vammelt og ulæks.
    Så vil jeg lave øllebrød men mens det skal i mikroen synes jeg altså også det er kvalmende :S

    Kan godt være du har ret i at jeg bare skal prøve mig lidt frem.. Det er jo også nyt for mig med al det her kvalme..

    Jeg drikker også rigtig meget vand!.. Drikker 1½ liter inden sengetid ca.. Undrer mig ikke over at jeg vågner inden alarmen ringer, og er tissetrængende! smiley


Kommentér på:
Madvaner og kvalme?

Annonce