Liv.. hjælp tøser {{forumTopicSubject}}
Jeg har en meget aktiv baby i maven, hvilket jo er dejligt:).
Igår var der masser liv, men idag har der ikke været noget. Heller ikke i går da jeg gik i seng, hvilket der altid er ved den tid. Min kæreste har skubbet lidt til bebs og har fået et enkelt spark, men det er det.
Jeg bliver nemt bekymret, så jeg prøver jo selvfølgelig at sige til mig selv at det er helt normalt og at det nok skal komme. Men selv efter meget skubben og aen til maven sker der ikke noget.
Skal jeg ringe synes i eller give det tid eller hvordan? Og hvor skulle jeg ringe hen? Vagtlægen, fødegangen eller hvad? Har aldrig ringet til fødegangen før.
Håber i kan skabe lidt ro i mit sind tøser og give mig et råd. Tak
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 10
Hvis du vil være på den sikre side, kan du altid ringe derud og få lagt kurve på maven. men du er over farerzonen for at der ville være noget galt.
Håber det hjælper dig.
Mvh Josephine
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
Bliver bare så bekymret fordi der altid har været liv siden uge 16.
jun 2010
Har spist en pose slik, så har prøvet med sukker. Min mave er heller ikke lige så hård som den plejer at være.
Men nu må jeg se om der ikke kommer liv i den senere og hvis der bliver ved med at være markant mindre liv, må jeg jo ringe senere. Det er også vigtigt at få ro i sindet jo:)
Tak fordi i gad at svare<3
jun 2010
Kom lige til at se at jeg skal til 2. lægundersøgelse i morgen, så der vil jeg høre hende om hun ikke vil lytte efter hjertelyd og sådan.
jun 2010
Hvor er det vildt at det snart er op over med dig. Føltes som igår at du var lige i starten:)
jun 2010
jun 2010
Jeg vil i hvert fald snakke med lægen om det og hvis hun måske synes jeg skal afsted tager jeg helt sikkert afsted.
jun 2010
Camilla- Okay det er ikke sådan jeg har forstået det, men det hele er sikkert som det skal være:)
Liv.. hjælp tøser