{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Liv.. hjælp tøser {{forumTopicSubject}}

Jeg har en meget aktiv baby i maven, hvilket jo er dejligt:).
Igår var der masser liv, men idag har der ikke været noget. Heller ikke i går da jeg gik i seng, hvilket der altid er ved den tid. Min kæreste har skubbet lidt til bebs og har fået et enkelt spark, men det er det.
Jeg bliver nemt bekymret, så jeg prøver jo selvfølgelig at sige til mig selv at det er helt normalt og at det nok skal komme. Men selv efter meget skubben og aen til maven sker der ikke noget.
Skal jeg ringe synes i eller give det tid eller hvordan? Og hvor skulle jeg ringe hen? Vagtlægen, fødegangen eller hvad? Har aldrig ringet til fødegangen før.

Håber i kan skabe lidt ro i mit sind tøser og give mig et råd. Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liv.. hjælp tøser
  • #3   17. nov 2010 Hej Rikke. Det er meget normalt at der er nogen dage at de er meget stille. Sådan var det også under min graviditet. Men jo mere du bevæger dig. Jo lettere sover barnet i din mave smiley ..
    Hvis du vil være på den sikre side, kan du altid ringe derud og få lagt kurve på maven. men du er over farerzonen for at der ville være noget galt. smiley
    Håber det hjælper dig.

    Mvh Josephine


  • #4   17. nov 2010 Tusind tak piger. Jeg vil prøve med isvandet og se om det hjælper. Jeg er ikke meget aktiv og har lagt længe fladt og mærket.
    Bliver bare så bekymret fordi der altid har været liv siden uge 16.


  • #6   17. nov 2010 Camilla, ja det har jeg læst, men det skulle være omkring tidspunktet for mens skulle komme, hvis man ikke er gravid. Og det er over en uge siden, men det kan selvfølgelig være. Det ændrede sig fra spark til moslen rundt og kunne mærke at der ikke var så meget plads:). Det kan sagtens være det er helt normalt det her, det er bare første gang der er SÅ lidt liv og respons.
    Har spist en pose slik, så har prøvet med sukker. Min mave er heller ikke lige så hård som den plejer at være.

    Men nu må jeg se om der ikke kommer liv i den senere og hvis der bliver ved med at være markant mindre liv, må jeg jo ringe senere. Det er også vigtigt at få ro i sindet jo:)
    Tak fordi i gad at svare<3


  • #8   17. nov 2010 Camilla, venter en pige- nej det kunne jeg læse. Det er vildt frustrerende. Har lige haft total tudetur.. jeg blev lige overvældet af hvor bekymret jeg faktisk blev. Har fået et par spark nu, men bliver der ved med at være markant mindre liv skal man vel ringe?

    Kom lige til at se at jeg skal til 2. lægundersøgelse i morgen, så der vil jeg høre hende om hun ikke vil lytte efter hjertelyd og sådan.


  • #9   17. nov 2010 Camilla 35+- ja det tænker jeg. Også da jeg kan læse at man deler alt med bebs og vil jo helst ikke stresse bebs:)
    Hvor er det vildt at det snart er op over med dig. Føltes som igår at du var lige i starten:)


  • #11   17. nov 2010 Camilla venter en pige- Nej det ved jeg godt, men jeg skal jo mærke liv når jeg har mærket det hver dag siden uge 16. Det er jo kun hvis man ikke mærker liv regelmæssigt, at man ikke SKAL mærke det hver dag:)


  • #12   17. nov 2010 Hold da op Shila, sikken tragisk historie.
    Jeg vil i hvert fald snakke med lægen om det og hvis hun måske synes jeg skal afsted tager jeg helt sikkert afsted.


  • #14   17. nov 2010 Wishful- Ja det er nemlig rigtig godt timet at jeg skal til lægen:). Godt at der kom gang i din bebs også.

    Camilla- Okay det er ikke sådan jeg har forstået det, men det hele er sikkert som det skal være:)


Kommentér på:
Liv.. hjælp tøser

Annonce