Puha - hjælp!! {{forumTopicSubject}}
Hej..
Som nogen af jer ved, har jeg været ude for noget af en "rutchetur", først sagde min læge at jeg nok var ved at abortere, dagen efter til scanning ser jeg et lille foster med hjerteblink, og lægerne der er ikke bekymret, da de mener mine blødninger ikke har nogen betydning. Derefter er det kun gået ned af bakke, mine blødninger er blevet værre og bløder nu med små klumper. Ringede til lægevagten i går og fortalte det, og han sagde at der desværre ikke var så meget at gøre, da det nok er en abort, og da jeg ikke er længere henne vil det komme som en stærk menstration. Selvfølgelig hvis jeg bliver syg skal jeg kontakte igen. I dag har jeg fået stærke smerter i underlivet hmm lige i midten føles det, er det fordi jeg snart "føder" fosteret?
Er bange og fortvivlet.
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 133
Så syns du skal be´om at komme til scanning igen, hvis det er blevet værre
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
Men det er jo desværre ikke ligefrem gode tegn, at du bløder og har smerter... men der er jo rigtigt noget at gøre ved det. Men jeg synes du skal kontakte din læge og så enten få en scanning mere eller få taget blodprøver.... men måske det er lige så rart først at få det gjort når kroppen "har bestemt" sig til om du skal abortere eller ej.....??
Jeg får besked på mandag om hvordan min egen situation ser ud...
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
PS. Er det voldsomt det der kommer "ud", når jeg er i uge 6?
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 193
De varmeste tanker herfra ...
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Men nej hvis ulykken er ude og du er så uheldig at miste er det næppe noget du ser med mindre du studerer dine bind osv. omhyggeligt.
Har mistet i uge 9 for 4 år siden, hvor jeg var så (u)heldig at finde fosteret... Kunne se hvad det var ved at blive, men det var intet baby-agtigt over det.
Håber virkelig for dig at heldet er med dig... Har selv mistet flere gange før heldet ville være på min side, så føler med dig
Krydser fingre for at dit mareridt snart ender og bliver en virkelig drøm i stedet
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
Puha - hjælp!!