{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Puha - hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej..
Som nogen af jer ved, har jeg været ude for noget af en "rutchetur", først sagde min læge at jeg nok var ved at abortere, dagen efter til scanning ser jeg et lille foster med hjerteblink, og lægerne der er ikke bekymret, da de mener mine blødninger ikke har nogen betydning. Derefter er det kun gået ned af bakke, mine blødninger er blevet værre og bløder nu med små klumper. Ringede til lægevagten i går og fortalte det, og han sagde at der desværre ikke var så meget at gøre, da det nok er en abort, og da jeg ikke er længere henne vil det komme som en stærk menstration. Selvfølgelig hvis jeg bliver syg skal jeg kontakte igen. I dag har jeg fået stærke smerter i underlivet hmm lige i midten føles det, er det fordi jeg snart "føder" fosteret?

Er bange og fortvivlet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha - hjælp!!
  • #2   26. nov 2010 Kan ikke forstå de tager det så let, jeg havde nogle gange hvor jeg blødt under min graviditet og jeg kom MED DET SAMME til scanning...
    Så syns du skal be´om at komme til scanning igen, hvis det er blevet værre smiley

• #3   26. nov 2010 For lige at give dig lidt håb, du kan jo have været gravid med tvillinger og det der sker lige nu er at den du abortere den ene tvilling og den anden som du så med hjerteblink sidder fint og hygger sig inde i livmoderen, så kræv da at blive scannet så du kan få ro.

• #5   26. nov 2010 Jeg kan igen kun føle med dig, jeg har faktisk haft nøjagtigt den sammen tanke: Hvornår er det fostret, der kommer ud???

Men det er jo desværre ikke ligefrem gode tegn, at du bløder og har smerter... men der er jo rigtigt noget at gøre ved det. Men jeg synes du skal kontakte din læge og så enten få en scanning mere eller få taget blodprøver.... men måske det er lige så rart først at få det gjort når kroppen "har bestemt" sig til om du skal abortere eller ej.....??

Jeg får besked på mandag om hvordan min egen situation ser ud...

• #6   26. nov 2010 Jeg har bare så utrolig ondt, og frygter hver gang jeg går på toilet at det er "nu" det sker. Vil bare gerne snart være ovre det her. Puha synes det er hårdt. Men ja har jeg stadig stærke smerter i morgen vil jeg kontakte lægevagten.

PS. Er det voldsomt det der kommer "ud", når jeg er i uge 6?

• #7   26. nov 2010 nej det behøver de ik og være nogen små kluper der kommer af flere gange

• #8   26. nov 2010 Det er jeg da ked af at høre søde, smiley !!! Synes det er rigtig øv at denne graviditet skal været træls denne gang .. Har en veninde som har mistet og har fået fortalt at det gør ondt, men voldsomt er nok en smagssag ..
    De varmeste tanker herfra ...

• #9   26. nov 2010 puha føler med dig. jeg havde en SA i uge 7, og det der kom ud va på str. med en 5ér

• #10   26. nov 2010 UJeg var ved læge vagten i uge 19+? med (synes jeg) stærke smerter, og fik at vide at så længe man var under præcis 20 uger ville de ikke gøre noget hvis fødslen gik igang. Hjertelyd osv. eller ej. Sindssyg indstilling at have og nasty besked at få. Kunne mærke baby derinde så mon ikke lige man blev dobbelt skrækslagen!
    Men nej hvis ulykken er ude og du er så uheldig at miste er det næppe noget du ser med mindre du studerer dine bind osv. omhyggeligt.
    Har mistet i uge 9 for 4 år siden, hvor jeg var så (u)heldig at finde fosteret... Kunne se hvad det var ved at blive, men det var intet baby-agtigt over det.

Håber virkelig for dig at heldet er med dig... Har selv mistet flere gange før heldet ville være på min side, så føler med dig smiley
    Krydser fingre for at dit mareridt snart ender og bliver en virkelig drøm i stedet smiley

• #11   26. nov 2010 jeg prøvede det mellem mine piger for år tilbage, jeg ringede slet ike, tog simpelhen bare på skadestuen og så er de nød til at tjekke op på det og ikke bare sige, hmm du er måske ved at miste, så jeg ville bare ta afsted hvis jeg var dig

Kommentér på:
Puha - hjælp!!

Annonce