{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Underlige madvaner. {{forumTopicSubject}}

Halløj i gæve piger.
Jeg har gennem graviditeten haft nogle ting jeg bare har MÅTTE have at spise. Det startede med tomater, alle former for tomater. Så blev det til gulderødder og agurk. Nu er det så de der små firkantede oste fra den leende ko. Jeg kan æde sådan en pakke på 15 min, og min kæreste sidder bare og griner og ryster på hovedet af mig.

Har i haft eller har i nogle underlige madvaner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlige madvaner.
  • #1   26. nov 2010 har i de 2 andre graviditeter ikke haft ændret madvaner eller noget. denne gang har jeg dog de sidste 14 dage haft en ustyrlig lyst til mælk og drikker næsten 1l om dagen - og det er altså sært for kan normalt ikke lide mælk og drikker det ellers aldrig. men så er det jo godt det er sundt smiley

  • #2   26. nov 2010 Åhh nej dem kunne jeg heller ikke klare i starten... Nu kan jeg godt spise dem igen.

  • #3   26. nov 2010 Carina. Mælk har jeg heller aldrig drukket rent, men nu drikker jeg i hvert fald ½ ltr om dagen. Kan vågne om natten, og have lyst til et glas KOLDT mælk.

  • #5   26. nov 2010 Uhh nej Blommer, puha dem kan jeg bare ikke klare. Det kunne jeg fint før jeg blev gravid...

  • #6   27. nov 2010 Før jeg blev gravid var jeg jeg vild med oliven og kunne ikke fordrage rosiner. Nu er det stik modsat... De første 5 måneder kunne jeg slet ikke tåle nogen form for mælke produkt, heller ikke om det så bare var en sjat i sovsen.
    Det med mælken er så heldigvis overstået, men er stadig ikke vild med det.
    Med mindre der er i kaffen. Som jeg i øvrigt slet heller ikke kunne tåle så meget som lugten af i de første 4-5 mdr. Nu SKAL jeg have en enkelt lille kop om morgenen , hvis dagen skal kunne begynde. (ja jeg ved godt kaffe er skidt, men det er en gravid som ikke kan vågne også)
    Og remoulade! Har aldrig spist så meget remoulade før.
    Makrel i tomat elskede jeg før, men nu? UADRX!
    Og rullepølse madder med tykke agurke skiver MUUUUMS! Stort set det eneste jeg spiser til frokost, næsten hver dag. Hehe.


  • #7   27. nov 2010 Mia. Puha så er jeg da ikke den eneste der er lidt underlig...
    Kaffe skal jeg altså også have. Drikker kun en kop, så det skader os nok ikke så meget. Og ja hellere en glad og vågen gravid, end en sur og træt en...;o)


  • #8   27. nov 2010 Hmm... "ting" i tomat er generelt AD for mig... Hehe... Tanken om fisk i det hele taget er også ad, er det lige gået op for mig... Kan til nød spise mine fiske olie kapsler for babys skyld, men så slutter det også der. (ud over alm. vitaminer og jern selvfølgelig) *griner*

  • #9   27. nov 2010 Medisterpølse... ADDDDDDDDDDDDDDD...... Bare tanken får mig til at føle mig utilpas... Og det der ost med blå pletter, fyyy der stiger jeg også helt af. Makrel i tomat ville jeg nok heller ikke lige begive mig ud i lige p.t.

  • #10   27. nov 2010 Haha her er det osse bananer, jeg hader normalt bananer, og spiser det aldrig, men nu kan jeg gå helt amok hvis jeg ikke har bananer, spiser nok mellem 5-10 bananer om dagen...

  • #12   28. nov 2010 Ja, jeg kan slet ikke tåle køleskabet. Får simpelthen kvalme af at se ind i det :S

    Holder mig for munden og skynder mig, men det er SYNET.. Og jeg har vandflasker med ISkoldt vand derinde (kan kun lide rigtig koldt vand) så jeg skal jo derind mange gange om dagen..

    Før i tiden var min frokost hver dag 2 cheeseburgere fra maccen med en kollega. Og jeg var mega McD-junkie, men nu har jeg ikke spist der i over en måned.. Det giver mig simpelthen kvalme, så hellere lidt salat eller ingenting..


  • #13   28. nov 2010 ACS. Ja mac-mad var jeg også glad for. Dog spiste jeg det ikke så tit, da vi bor ude på BØH-landet, og har langt til nærmeste. Men kørte vi/jeg forbi en mac, så måtte jeg lige have en cheesburger i hånden. Det skal jeg bestemt ikke mere, kan ikke engang rigtig klare at komme derind. Får simpelthen den værste halsbrand af det...

  • #14   28. nov 2010 Næ, jeg er bare meget mere sulten, kan spise alt muligt hele tiden smiley

  • #15   29. nov 2010 jeg spiser næsten som jeg plejer men er osse meget mad glad i forvejen ggg

    jeg spiser som sjove ting rødbeder helst min moars hjemmelavede ..

    også småkager som jeg enlig aldrig spiser fordi min mor er bager så bare tanken om folk sætter småkager på kaffe bordet føj min nu spiser jeg det sært hehe


Kommentér på:
Underlige madvaner.

Annonce