{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

3D-scanning? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er sagen med det? Hvad koster det, og hvor mange vælger den?

Jeg skal til NF den 23 og baby daddy kan desværre ikke få fri fra arbejde.
Derfor har han krævet at jeg får en 3D-scanning (som han selvfølgelig betaler for).
Jeg har sagt ja ja, men pointeret at jeg ikke rigtig kan se en grund til det?
Jeg får i forvejen en ekstra scanning, så der bliver jo rig mulighede for at se barnet..

Men hvor mange af jer har tilvalgt det og er det virkelig så stor en ting? Hans kusine har vist fortalt ham at det er guld værd og at man nærmest BØR købe sig til den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3D-scanning?
  • #2   8. dec 2010 Camilla,
    okay.. Jeg synes bare det virker som rigtig mange penge når jeg i forvejen bliver scannet rigeligt jo.. Men ja, når han betaler kan jeg jo bare sige go for it..

    Wishful,
    hvor langt henne ville du mene det var bedst at få scanningen?
    Jeg tror også det handler lidt om at han er ked af at han ikke kan være med til at se barnet til første scanning.. Har forsøgt at forklare at der bliver rigelig chance til det men ja, han ville rigtig gerne med.. Forståeligt nok, og det er jeg kun rigtig glad for at han vælger at deltage i!
    Hvad er MD?.. Jeg er ikke helt inde i alle forkortelserne endnu, og lærer stille og roligt smiley


  • #5   8. dec 2010 Puha, uge 30-32... Håber han kan vente så længe, for jeg synes godt nok det er dumt hvis han bruger alle de penge, og vi så ikke rigtig får det ønskede resultat..

    Men tak for jeres input omkring det smiley


  • #7   8. dec 2010 Jeg har også sagt til ham at han er velkommen til alle de scanninger han vil smiley

    Jeg har jo ingen forventning om at han deltager, det var jo ikke planlagt og vi er ikke sammen. Men har sagt til ham, at han får lov at være med alt det han ønsker..

    Men vi er hver især i butik, og den 23. december kl. 13 er den travleste tid på hele året, så hans mester var ikke til at hugge eller stikke i.. Forståeligt nok..


  • #10   8. dec 2010 Eva,
    ja, det kunne også være en ide, hvis han er lidt utålmodig..

    Tak...

    men så ved jeg i det mindste noget om uger osv, når han gerne vil have vi får en tid..


  • #12   9. dec 2010 Vi kan også kun anbefale det og syntes bestemt også det er pengene værd, men det er jo som man ser på det.

    Vi har været det i vores første graviditet og igen her ved nr. 2, men i vores situstion også mere for at få kønnet afvide hvilket vi begge gerne ville, men ingen af gangene har være muligt ved de scanninger vi er blevet tilbudt.

    Vi fik lavet vores i Århus og begge gange hos dem her, som jeg varmt kan anbefale.. Du får en masse bilelder med hjem, både udskrevne og på cd som samt en cd med hele scanningen som bliver lavet.

    Ja og kan se vi ikke er de eneste som har været tilfredse med dem :O)

    http://www.scanningsjordemoderen.dk/


  • #14   9. dec 2010 Tusind tak for info!..

    Kan se at den lille kønsscanning f.eks allerede kan laves fra uge 15/16, så det kunne måske være en ide, for så kan han få lov at se barnet snart.. Jeg tror det er der den sidder lidt for ham nemlig..

    Men mange tak for info, så ved jeg også lidt om det, og ikke kun ham!.. Hehe..


Kommentér på:
3D-scanning?

Annonce