12. nov 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 143
tegnblødning {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige høre jer, da jeg stod på i morges og gik på toilettet kunne jeg se på papiret en klat blød der var efter anden gang jeg tørrede mig også en klat ikke frisk men meget mærkt, men dog heller brunt. Så var der ikke mere.
Kan det regnes som tegnblødning ? og er det normalt det kommer i klumper ?
Jeg har ikke observeret at slimproppen skulle være gået men det var ikke slimet som sådan...
Jeg føles ikke som sådan der er noget galt jeg har de sidste dage haft ondt forneden, i går var det en følelse ala blærebetændelse og har de sidste tre dage haft lidt kvalme... Jeg ved ikke om det er kroppen der gør sig klar eller jeg har overanstrængt mig og skal slappe af...
Der er jo ikke længe til termin 28 dec.
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 143
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men håber da der sker noget snart for det vil du sikkert også gerne selv have.
nov 2008
men det bliver en kæmpe lettelse at have den i armene, jeg er ikke som sådan plaget af at være højgravid men er bare klar til at blive mor og begynde det nye liv
Synes det arbejder i underlivet og det følels som mens smerter der kommer og går.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
For hvis du siger mens smerter on-off kan det jo godt være små veer, som måske vil tage til senere og gå over i rigtige veer...
nov 2008
Jeg har ikke rigtig mærket plukkeveer i graviditeten så ved heller ikke om det "bare" er det Men vi tager det med og ro og håber vi snart skal møde den lille solstråle
tegnblødning