Normalt?? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det her..!
Jeg fortryder ikke ét sekundt at jeg er gravid og vi endelig skal have ønskebarnet. Men jeg har de sidste par dage, en lille uges tid, haft det sådan at: 'shit!! Kunne det ikke bare vente lidt endnu, gad vide om jeg kan finde ud af det, bliver vi mon sammen, holder økonomien, blir jeg en god mor... nej jeg vil ikke alligevel,.... aaaaaaahhhhh'.
Er det normalt at få det sådan indimellem? Jeg bliver faktisk disideret bange nogen gange når jeg sidder alene herhjemme og tænker på at der snart er et lille barn som er afhængig af mig.
Når den lille så sparker og rumstere derinde, så bliver jeg jo glad igen og glæder mig helt vildt. Men det er bare frustrerende at få det sådan, da jeg ikke plejer det. Bliver helt trist over det.
Andre der har prøvet det???
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
¨Men tak for svar
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
http://www.baby.dk/videnom/4p40/graviditet-humoersvingningermere-foelsom.aspx
jun 2010
Jeg er heller ikke i tvivl om at jeg nok skal blive en god mor, men jeg kan bare blive helt depri når jeg sidder og føler mig 'pelle alene i verden' og bliver helt i tvivl om det hele nok skal gå. Idag er f.eks. en rigtig tudedag.
Men det er måske meget godt at det er idag, når kæresten er på arbejde, for han blir bare irriteret:/.
jun 2010
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
At bearbejde det indeni dig selv og få det ud får det til at blive mindre skræmmende og sørge for at det ikke bare sidder indeni dig og vokser sig større.
Vi er allesammen bekymrede, det er jo bare fordi det er så kæmpe mega vildt sindsygt vigtigt for os. Faktisk det vigtigste vi nogensinde har gjort. Men netop derfor vil langt de fleste også gøre mere end de tror de er i stand til for at være verdens bedste forældre.
Normalt??