6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
ihhhh en fin maven må jeg ??? {{forumTopicSubject}}
Jeg er en meget privat person - ligger ikk hele mit privatliv osv ud på nettet eller til andre mennesker som jeg ikk rigtigt kender.
Kram osv er kun til folk som jeg kender og jeg er ikk den som løber over for at give et kram til folk som jeg lige har mødt.
nu har jeg sådan en dejlig rund mave allerede som er noget svær at skjule *G* Og jeg har oplevet at allerede nu flyver folk hen og siger ihhhhhhhh og rør ved maven..
det er bare ikk mig og folk skal bare ikk pille ved min mave. Jo dem som jeg har nær så som familien og manden.. men altså dem derudover..
min mave er os meget øm og gør ondt de flerste dage om ugen... så det er heller ikk behageligt..
hvordan har i klare det den og hvordan tog i det ???
det er lidt ligesom man er blevet offenligt eje efter man har fået maven ;-(
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Jeg elskede min mave, men det var kun mine nærmeste der måtte røre ved den.
Jeg overvejede stærkt at købe en bluse
http://lillemille.dk/produkter/22-ventebluser/252-do-not-touch/
men vidste ikke om det ville virke. heh
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Ja altså nogle gange synes jeg os det er lige i overkanten med familien nogle gange - min mor og manden får lov måske fordi det er en anden tryghed man har med dem - men altså familien kan jeg godt sige " ikk lige nu eller sådan noget " men har sku oplevet at fremmede mennesker bliver vild mobset eller sure over at jeg siger nej..
Har det med at ligge mine hænder på maven hvis jeg vil lukke af eller hvad man kan sige.
det er bare utroligt at folk bare regner med at man må røre !!
dec 2010
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Bare fordi man er gravid så tror alle bare at det er deres egen del :s
jeg plejede også bare at lægge hænderne på min mave for at prøve at forhindre folk i at røre. hehe
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men min familie røre heller ikke rigtig ved min mave og det er ikek fordi jeg ikke vil have det for jeg er lige glad.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
dec 2010
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg bryder mig bestemt heller ikke om at man lige skal røre maven, og lige spørge om han har det godt derinde, er han vågen og sparker han meget.
Det er min mave, og man røre den IKKE med mindre jeg selv opfordre til det, eller man spørger mig først.
Jeg kan i særdeleshed ikke klare når mine svigerforældre vil røre den, og svigermor så lige skal sige. NÅRHHH hej du lille, det er din farmor...
Jeg får fniller og røde knupper. Var lige udsat for det her idag, og jeg skal tage mig selv så meget i nakken for ikke at bede hende om at holde kæft, og pakke de fingre væk. Hun nussede sgu heller ikke min mave dengang han ikke var derinde...
Min egen familie og vores venner må gerne røre, men mine svigerforældre og mennesker jeg ikke kender skal sørme ikke begynde at polle ved mig.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Forleden sad jeg og snakkede med min kollega i pausen, og fik så nævnt at jeg var gravid. Hun blev helt vildt glad, hvilket selvfølgelig er fint.. Kl. var omkring 17.15.. Jeg gik hjem fra arbejde omkring 18.45 og i den periode havde hun aet min mave TRE gange!! Jeg er altså kun i 14. uge, der ER ingen mave at se, og det er totalt upassende. Jeg er slet ikke en touchy-feely-person, og er slet ikke interesseret i at andre skal røre ved mig eller min mave...
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det var meget sjovt til at starte med, men til sidst blev det godt nok for meget.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men tror bare jeg ville fortælle folk stille og roligt, at jeg ikke bryder mig om det - evt også at den er øm, da fysiske gener som regel er nemmere for folk at acceptere end det der "bare er dine følelser".
ihhhh en fin maven må jeg ???