{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

fødslen... {{forumTopicSubject}}

læse lige på nettet om en ung pige der var bange for at føde... ligger lige pt hver nat, og kan ikke sove og vågner hver time, uden grund og tænker ofte gør det kæmpe ondt a føde...

er der ikke nogle der vil fortælle deres fødsels historie... tror måske det hjælper lidt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødslen...
  • #1   19. aug 2008 jeg fødte for 5 år sidenog det var ike en drømme fødsel men jeg ka ikke hske så meget af den så ma glemmer hurtigt hvor ondt det gør.

• #2   19. aug 2008 det er en vidunderlig følse at føde

• #4   19. aug 2008 Der er en gruppe, hvor folk fortæller om deres fødsler, hvis du mangler lidt læsning.

• #5   19. aug 2008 Det er det største! Jo det gør self også ondt, men så snart bebsen ligger på din mave er al smerte glemt.. Og ja det er faktisk rigtigt.. Jeg fik en blokade i ryggen, og sådan en ber du bare om.. Jeg kunne ikke mærke mine veer i 6 timer, og da jeg begyndte og mærke dem igen gik der en time så fik jeg pres veer og 16 min sener lå jeg med Bastian på maven og havde ingen smerter.. Jeg blev faktisk mere forskrækket over hvor ondt man havde i underlivet bag efter, for fy for ***** det gjorde godt nok ondt.. Men det kom faktisk først 2 timer efter jeg havde født.. Men det er jo bare noget der skal overstås, og du får det meste fantastiske ud af det smiley

• #6   19. aug 2008 Jeg kan da også huske hvor ondt det gjorde her 3 md efter, det tror jeg aldrig jeg glemmer.. Men kan ikke huske hvilken måde det gjorde ondt på, kan simpel hen ikke finde det frem i min hukommelse.. Men det er nok også godt nok, vil jo gerne ha Bastian skal ha en bror eller søster om et par år smiley Hehe

• #8   19. aug 2008 min mike. de jo også helt vildt så længe du har ligget med smerter og den ubehag det giver... håber at du her ved din kommende fødsel kan få alt det smertestillende du har behov for. for det virker ikke som om at det var særlig sjovt... men held og lykke med det... og så håber jeg ikke at narkose lægen bliver forstyret af et trafikuheld denne gang...

jeg ved ikke om jeg frygter den dag jeg skal føde (skal lige blive gravid først) jo frygter ok mere at jeg ikke kan føde naturligt da jeg kun er 150 høj og har smalle hofter... men nu må vi se... skal jo lige blive gravid først smiley

men held og lykke med de kommende fødsler gid det var mig der var gravid. men jeg bliver forhåbenligt moster i den kommende weekend da min søster bliver sat i gang på fredag smiley så det er virkelig spændene smiley

• #9   19. aug 2008 hehe.. betrykkende hehe Alt omkring graviditet er det bare ubehageligt eller gør ond ?? hehe så sku jeg vist lige have tænkt en ekstra gang hehe

• #12   19. aug 2008 Jeg syntes ikke det var så slem igen. Havde regnet med at veerne var meget værre, men fik også afvide at jeg var rigtig dygtig, er ellers en piveskid normalt. Men mit endte jo også i kejsersnit.

• #13   19. aug 2008 Jeg syntes selvfølgelig også det gjorde ondt, det gør det jo :o)
    men jeg husker ikke fødslen som noget vildt ubehageligt, jeg kunne godt føde igen lige på stedet hvis det var.
    De prikkede hul på vandet kl.02.10 og kl 04.34 var han ude :o)
    Jeg fødte i vand og jeg syntes det var en meget behagelig oplevelse :o)
    Mie du skal ikke spekulere for meget på det, bare nyd din graviditet og glæd dig til den dag du skal holde den lille guldklump for første gang :o)Held og lykke :o)
    knus Jeanette

• #15   19. aug 2008 Jeg fik veer lørdag aften kl 23 var til kontrol kl 3 om natten hvor jeg fik noget smertestillende og hjem og sove et par timer kl 10 var jeg til kontrol igen men jeg havde kun åbnet mig 2 cm så hjem igen kl 12 gjorde veerne ondt og vi tog afsted igen jeg var 4 cm åben så jeg kom ind på fødestue og i kar en time efter kom jeg op og ligge på briksen for det synes jeg var bedst. kl 17.40 gik vandet og hun var ude kl 18.12. Jeg fik kun lattergas som smertestillende. De veer som gør at man åbner sig er de værste presseveerne gjorde ikke ondt synes jeg. Jeg er allerede klar til den næste.

• #16   19. aug 2008 hehe undskyld men lyder alligeel ikk behageligt

• #17   19. aug 2008 mille den glade. jeg er også kun 150 med meget smaller hofter og jeg har snart en datter på godt et år. Så intet problem der.

jeg syntes ikke det gjorde så ondt at føde, men den smerte bag efter den var mobydelig, men var så s... øm at man dårligt kunne gå eller kravle

Kommentér på:
fødslen...

Annonce