{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

Minna C
Minna C
Tilmeldt:
23. apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Er jeg gravid eller ej ?! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde menneske

jeg har prøvet at blive gravid i nu6 mdr med min kæreste.
i sep lykkedes det men vi tabte barnet efter 4 uger

Nu er jeg ret sikke rpå jeg er gravid.. ved ikke hvorfor men ved det bare. Min mave er vokset jeg kan ikke lukke mine bukser og dem jeg kan lukke strammer meget. mine bryster er gået fra D til G ..
Jeg er træt og min bryster er meget spændte og mine blodårer er enorm tydelige.. men men men alle mine tester siger negative. Jeg har stadig mine blødninger men sidst jeg havde dem varede det blot 2 døgn hvilket det ikke plejer. hvis jeg er gravid er jeg 8 uger henne.. snart 9. Jeg har tid hos lægen på fredag men jeg er så bange for det er indbilks graviditet.. er der nogen der kan hjælpe mig til her?
Jeg er ret bange for jeg bare er blevet små tyk.. men min mave vokser præcis som den skal hvis man er gravid!
Jeg ønsker jo så inderligt at blive gravid.. så kan det være indbilsk?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg gravid eller ej ?! HJÆLP
  • #1   4. jan 2011 mener ikke mennesker kan blive indbildske gravide...

  • #2   4. jan 2011 Altså, som første gangs gravid, burde du ikke vokse så hurtigt at du ik kan lukke dine bukser i uge 9 smiley Men det er MEGET forskelligt, nogen vokser jo hurtigere end andre smiley Vil ikke mene at man går 3 str op i BH, pga vægtforøgelse, men der er INGEN herinde der kan fortælle om du er gravid smiley
    Har du prøvet ClearBlue teste som kan fåes i matas, på apoteket og i de større supermarkeder? Min svigerinde kunne ikke teste positiv med de alm. teste, men ligeså snart hun tog sådan en, viste den positiv og hun var velogmærket også gravid smiley

    En anden ting er, da jeg havde født min første datter var jeg biokemisk gravid de første 8 mdr efter.
    Jeg fik dog ikke min menstruation regelmæssigt, min mave voksede og jeg havde spændte bryster osv osv, men det hele var indbildning.

    Så held og lykke til lægen, du ska nok forberede dig på at få taget en blodprøve som du første får svar på engang i næste uge smiley


  • #3   4. jan 2011 Gaia's mor - Det kan man sagtens smiley Der er tilmed nogen der producerer mælk og jeg ved ikke hvad. Og kaster op og får underlige spisevaner, uden at være gravide. Det kommer hvis man stresser sin krop og tænker alt for meget på at blive gravid smiley

    Hov - Ikke biokemisk - indbildt selvfølgelig smiley


  • Minna C
    Minna C Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   4. jan 2011 Tak til jer der har svaret !
    Jeg skal have urin prøve og underlivsundersøgelse på fredag!

    Jeg har brugt samtlige tester af forskellige mærker der nu er. Da jeg var gravid i sept. tog jeg 6 tester der var negative men var så gravid. ret underligt.
    Men gætter på udfra det i skriver jeg nok bare skal forberede mig på jeg blevet små-tyk uden en baby i maven smiley


  • #5   4. jan 2011 Jeg har været indbildsk gravid, og det er forfærdeligt når man håber på at man er det!
    Jeg vil krydse fingre for dig, og håber du endelig er blevet gravid!


Kommentér på:
Er jeg gravid eller ej ?! HJÆLP

Annonce