{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

vægt {{forumTopicSubject}}

smiley heej alle gravide smiley

Hvor meget tog i på i graviditeten?
Jeg er 27 uger henne og har taget næsten 10 kg på,...
og spiser og dyrker motion som jeg plejer, plejer det og gå så stærkt??

ikk fordi jeg er ked af og være gravid, men føler mig bare allerede STOR og usexet ( hvis i kan følge mig )
Har ingen strækmærker fået endnu, så håber de bliver væk smiley

hvad sagde jeres kæreste/mand til i blev nolge kilo tungere???

smiley undskyld alle de mange spørgsmål smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt
  • #1   10. jan 2011 jeg har 12kg og jeg er i uge 39+5
    og min kæreste synste stadig at jeg er sexy siger han

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   10. jan 2011 Tog 13 kg på.
    Det meste kom de sidste 2-4 uger. Der gik det stærkt !!
    Men det er vist lige så forskelligt, som alt andet i en graviditet (:

• #4   10. jan 2011 Hej smiley
    Jeg tog 35kg på... Puha, ja... Min normal vægt, lå på 58 kg, inden jeg blev gravid, og det var først den sidste halvdel af min graviditet jeg tog på smiley Lignede simpelthen en ballon!
    Jeg fødte i Juli, da der var hedebølge i DK, og til sidst havde jeg så meget væske i kroppen, at jeg lignede en budding som blævrede når jeg gik...
    Men det ligger til kvinderne i min fam, at tage på under graviditet, DESVÆRRE smiley
    Nu mangler jeg "kun" 8 kg før jeg er på normal vægten igen... Meeeen, regner ikk med at komme helt ned på 58 igen, min krop er forandret efter fødslen, så ville være tilfreds med at ende på 60 smiley

• #5   10. jan 2011 ... Nåh ja, og jeg fik først strækmærker den sidste uge af min graviditet smiley troede faktisk jeg slap... men nej...

• #6   10. jan 2011 okay så passer det måske nok meget godt smiley
    jeg vejede kun 63 kg da jeg blev gravis og har aldig være over de 65 kg så er nok bare en vane jeg lige skal vende mig til.... smiley

Dejligt, ja min kæreste siger bare jeg er blevet endnu dejligere og er smuk smiley så det hjælper lidt på det engang imellem..

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#7   10. jan 2011 Nå ja strækmærker !!!
    JEG gik 13 dage OVER tid... Ikke en eneste strækmærke. Men under fødselen (som tog 27 timer) der kom de, Rundt om navlen.
    Men de er stort set væk nu, 4 mdr. efter.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#8   10. jan 2011 Irene : der er også bare noget smukt og sexet over en gravid kvinde ! smiley Det siger min kæreste i hvertfal.

• #9   10. jan 2011 kom de under fødselen?
    hvis de kommer så kommer de hehe smiley tager det som det kommer smiley

Ja det er dejligt når de tager den på den måde, er ihvertfald glad for min kæreste ik bare vælger og kigge den anden vej..

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#10   10. jan 2011 Irene : Jeps, havde ikke en eneste inden jeg gik i fødsel, men under presse veerne, der kom de desværre :Z
    Men ja, det er altid noget med en god kæreste på det punkt ! (: For man føler sig som det grimmeste og mest utiltrækkende væsen på jorden. (gjorde jeg i hvertfal engang imellem)

• #11   10. jan 2011 jeg tog 30 kg på sidst og denne gang har jeg taget 1½ kg på og er 20+0 smiley

• #12   10. jan 2011 jeg er 19+0 og har ikk taget noget på fordi jeg tabt mig 5 kg de første uger.. og har endnu ikk taget på.. så jeg håber at de suger alt fra mig først og så at der kommer lidt kg'er på til sidst.

lægerne siger at jeg nok skal regne med 10kg og det gør ingenting !!! Manden siger at jeg er super flot og sexet. og at jeg har mave nu gør mig bare endnu mere sexet smiley

• #13   10. jan 2011 Jeg er 17+6 og har taget 5 kg på ca.
    Han siger heldigvis at gravide kvinder er sexede - ved ikke om han mener det. Men kan godt lide at han siger det smiley

• #14   10. jan 2011 Vejede 48-50 kg inden graviditeten nu her, og havde for nogle uger siden taget 14 kg på næsten. Ved ikke hvad jeg vejer nu, må jeg lige få tjekket op på snart, men batterierne i badevægten er stået af, hehe..

Sidste graviditet vejede jeg os 48-50 kg, og tog imellem 15-17 stykker på. Og det er meget passende når man er undervægtig.

Manden har intet imod hverken vægten eller striberne som følger med:) Han synes stadig jeg er smuk så det er rigtig dejligt smiley

• #15   10. jan 2011 Jeg er 33+5 og har taget knap 7 på. Jeg er meget tilfreds, da mit mål er max at tage 10 på. Nu må vi se hvor meget der ryger på de sidste uger her, men er okay med at jeg ikke har taget mere på. har ikke levet voldsomt sundt, men heller ikke gået amok i det usunde.
    Jeg tror det er rigtigt hvad jeres kærester siger.. min kæreste har aldrig været så vild efter mig, som nu hvor jeg er gravid:).. Der må være noget med gravide maver hihi. Tror mange mænd har det sådan.

• #16   10. jan 2011 Jeg er i uge 33+1 og har taget 12-13 kg på..
    1. gang tog jeg 17 på, på de 31 uger jeg var gravid...

• #17   10. jan 2011 Dejligt med alle de svar smiley
    dejligt jeres kærester / mænd syntes i er dejlige som i er smiley

• #18   10. jan 2011 første graviditet tog jeg lidt over 30kg. på ..

Jeg er i dag 29+0 og har taget 9 kg. på ..

Kæresten sys jeg ser godt ud med mave på smiley

• #20   10. jan 2011 jeg er ved at være oppe på 20 kilo og er 34+4 men har også den sidste måned taget 8 kilo på og det er væske så haber de forsvinder lidt lettere smiley føgler mig også som en fed klump men min kæreste heldigvis ikke det er sådan smiley men syntes også efterhånden maven er noget usexet og meget i vejen når det er smiley

Kommentér på:
vægt

Annonce