{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Cola og spisevaner. {{forumTopicSubject}}

Oki jeg elsker cola og drikker det med glæde.. Det var en livsline for mig da jeg lå med kvalme og opkastning til 16+0 - men nu har jeg det sådan at hvis jeg drikker det så får jeg sådan en meget underlig smag i munden og får kvalme af det...

Er der andre som har oplevet det ???

Troede man skulle få en masse sjove spisevaner - men har ingenting fået overhovedet - synes heller ikk rigtigt jeg æder eller noget. spiser faktisk mindre end da jeg ikk var gravid..
Andre som har haft det sådan ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cola og spisevaner.
  • #1   16. jan 2011 Ang cola så er det ikk så meget belægning på tungen - det er bare sådan en aller dårligånde smag jeg får at det og så kvalmen.. det er underligt...

Men ja jeg undgår det os efterhånden - men skulle lige idag have et glas da jeg var til "kaffe - kage " hos mandens faster og onkel *G*

• #2   16. jan 2011 Heidi : det er lige den stil jeg snakker om - dog os lidt i maven men mest som du skriver. det er underligt at man kan ændre sig sådan *G*

• #3   16. jan 2011 Altså jeg holder stadig på at den der med de underlige spisevaner og graviditet bare er en dårlig undskyldning... Altså man kan da også få skøre vaner selvom man ikke er gravid og pludselig en dag bare få lyst til et eller andet underligt....

• #4   16. jan 2011 Camille... Kender i hvert fald flere som bare bruger den med de er gravide som undskyldning. Og mener også bare at nogle at de ting der forandres i en graviditet også kunne være sket selvom man ikke var gravid....

• #5   16. jan 2011 Camille... Kender i hvert fald flere som bare bruger den med de er gravide som undskyldning. Og mener også bare at nogle at de ting der forandres i en graviditet også kunne være sket selvom man ikke var gravid....

• #6   16. jan 2011 Jeg kunne heller ikke så godt lide cola mens jeg var gravid, men skal da lige love for at det er kommet tilbage desværre, og hold op hvor er det en dårlig vane, men får det kun til aften nu så prøver at skære ned:-)

• #7   16. jan 2011 Vil bare lige fortælle jer at hvis I drikker meget cola i jers graviditet kan det medføre i føder et barn med for lavt blodsukker
    - Jeg har drukket MEGET cola da jeg skulle have begge mine - det har resulteret i at begge er født med for lavt blodsukker ....

Hilsen en Lykke som ligger ´med en kraftig lungebetændelse og mellemørebetændelse

• #8   16. jan 2011 Jeg holder nu med tanja og Oliver - jeg har aldrig haft det fast i mine graviditeter - jeg tror folk bruger det som undskyldning for og spise slik og usunde ting ..

• #10   16. jan 2011 Wishful...

Det er klart at lider man af kvalme så vil ens madvaner ofte ændres. Men det ville den jo også hvis man havde kvalme og ikke var gravid... Altså jeg kan også godt lide bananer, men har jeg kvalme, så kan jeg godtnok heller ikke få dem ned.

• #11   16. jan 2011 Min JM har altid sagt at det er noget pjat

• #13   16. jan 2011 Wishful.

Er heller ikke uenig i at man kan ændre spisevaner og få lyst til underlige madvarer. Jeg mener bare at det kan man også når man ikke er gravid, så jeg ser det ikke specielt som noget der er forbundet med graviditeten...

• #14   16. jan 2011 Lykke: nu tror jeg ingen drikker så meget cola uden at lige tænke sig om - da det slet ikk er sundt.. jeg drikker det som normalt med måde... men ikk mere - fordi jeg skal ikk have det så dårligt igen. så har sagt nu er det slut med cola !!

Ja altså jeg har os veninder som har fået lyst til ting som bare ikk har været der før da de ventede sig.. men jeg har bare ikk fået noget og jeg spiser sådan normalt mængde mad ikk grovæder osv.

slet ikk en hel familiepizza *G* kan ikk engang en alm pizza smiley

• #15   16. jan 2011 tvillingemor - jeg har drukket sygt meget cola, og indrømmer det gerne jég har været afhængig af cola en del år, men det er heldigvis stoppet drikker stadig cola, men nu er det med måde! og drikker ikke engang halvdelen af det jeg plejer ...

• #16   16. jan 2011 Hmm jeg har nu altid haft mærkelige spisevaner i mine graviditeter! I starten af begge mine graviditeter før end jeg testede positivt fik jeg en ustyrlig lyst til cherrytomater og fetatern.. er normalt hverken til tomater eller noget med ost.. Og i den første graviditet kunne jeg slet ikke spis okse eller svinekød.. Hvorimod anden graviditet havde jeg ædt råt kød hvis ikke det er fordi at man bliver frarådet at spise rødt kød.. Så jeg har været vildt klam og fået nogle mærkelige ideer omkring maden hver gang jeg har været gravid.. + jeg har været kronisk sulten i alle 9 måneder smiley

• #17   17. jan 2011 smiley de føste 17 uger var jeg os meget dårlig , og der spise jeg bare grov kiks og drak vand det hjalp smiley
    Jeg har heller ikke haft de store forandringer i min graviditet, udover jeg drikker vildt meget mælk smiley og ananas smiley og er 28+2 henne nu smiley
    men inden jeg blev gravid drak jeg det næsten ikke heh

så tror det er fra person til person smiler smiley

• #18   23. jan 2011 Syntes cola smagte meget underligt lige i starten af min graviditet, men det er gået over.
    Der er ikke noget mærkeligt ved mine spisevaner nu.

Kommentér på:
Cola og spisevaner.

Annonce