{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Er ny herinde, så er ikke så kendt endnu smiley
Men har lige et par spørgsmål .
Nu har jeg været stoppet på mine p-piller siden den 2. Januar, fordi min kæreste og jeg ønsker barn , ved ikke om det er fordi jeg tænker for meget over det , men nu er jeg begyndt at få den ondeste kvalme om morgnen og op af formiddagen , mine nippels er meget ømme og min mave er oppustet om aften . Har fået afvide man ikke kan se det på en test før den første mens er udeblevet. og nu til spørgsmålet .
Hvad er jeres mening ? Og ved i om man kan se det før eller hvordan ? og syntes i ikke det er noget tidligt med kvalme allerede nu ?

Med venlig hilsen Sofie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ?
  • #1   21. jan 2011 prøv at teste jjeg fik også kvalme tidligt

  • #2   21. jan 2011 prøv og test smiley jeg testede svag posetiv 6 dage før forventet mens,

  • #3   21. jan 2011 Jaa , men jeg skal jo først have det en 5 feb ? smiley
    Blir bare så ked af det hvis den viser negativ.


  • #5   21. jan 2011 Pernille U :
    Jo tak smiley

    Men ja , havde også tænkt mig at vente lidt med at tage den smiley
    Men jeg har været stoppet på piller før , og der var det altså ikke sådan her ? Har aldrig døjet med kvalme før .


  • #8   21. jan 2011 Amalie :

    Mange tak for dit svar smiley

    Og ja , det er slet ikke til at holde ud , og jeg har et rimeligt hårdt arbejde , og rider et par ung heste , og det skal jeg jo helst ikke gøre hvis jeg har en lille en maven smiley

    Mange tak smiley Og ja , jeg venter , smiley Hvis jeg kan smiley


  • #10   21. jan 2011 Pernille:

    Nej det var det ikke , og det har jo nok også noget med sagen at gøre smiley


  • #16   21. jan 2011 Jeg stoppede på p-piller d. 1 januar og jeg har oplevet en del mærkelige symptomer, som jeg ved ikke skyldes graviditet.

    -Brystvorter der klør
    -Mistet min ellers sygelige lyst til søde sager
    -Får lyst til specielle madvarer (hvidløg, rå løg)
    -Meget sexlyst
    -Bliver øm i visse stillinger under sex
    -Får rengøringsvanvid
    -Træthed
    -Stikken og jag i underlivet
    -Vægttab

    Jeg har været på p-piller i 8 år, hvor jeg har haft min mens ca 3 gange om året. Så jeg undrer mig ikke over alle de mærkelige symptomer min krop får efter at have taget hormoner så længe. Men jeg tror nu det er ganske normalt.


  • #17   21. jan 2011 Maria
    Ja, det er vildt hvordan kroppen reagerer når man stopper på p-pillerne. Jeg er faktisk blevet lidt skræmt over det, men hey, nu er jeg stoppet så regner med at min krop bare lige skal finde sig selv igen smiley


  • #18   22. jan 2011 Uha ja... Og så alligevel så er jeg ikke bange for at blive gravid smiley Men lidt spændt på symptomerne

  • #19   22. jan 2011 Lægen har ikke sagt jeg ikke må ride , men hvis jeg er gravid og jeg sætter mig op på en unghest , og jeg så falder af og mister barnet . Det ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv for .

  • #20   22. jan 2011 Sofie
    Du vil kunne miste/skade barnet hvis du får slag, stød eller falder, uanset om det sker i forbindelse med ungheste eller i andre situationer. Jeg tror det er vigtigt at tænke sig om, og passe på sig selv og graviditeten. Men jeg ville få en anden til at tage min unghest hvis jeg var så heldig at blive gravid nu smiley Netop fordi, som du siger, jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg mistede et barn pga. ridesport...


  • #21   31. jan 2011 Ja lige præcis , og det vil jeg ikke ricikere, og det er også derfor jeg ikke gør det når det engang sker at baby kommer i maven .. smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ?

Annonce