{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

smerter. {{forumTopicSubject}}

hej alle herinde på bg.

jeg har lige et spørgsmål til jer, som jeg håber, i vil besvare;
for en månedstid siden stoppede jeg med at have min menstruation. dvs jeg burde have æl omkring uge 1, fjorten dage efter. jeg var sammen med min kæreste faktisk en del i den periode. og da jeg ikke var på p-piller, bad jeg ham bruge kondom, da jeg ikke ønsker graviditet endnu. problemet er; nogle af gangene må kondomet på en eller anden måde være sprunget, eftersom da vi var færdige, sad det kun nede om roden på ham. dvs han er kommet oppe i mig. det var en bestemt pakke kondomer, vi brugte, hvor de sprang, eller der var huller i halvdelen af dem, så de var lige til at smide ud - sådan en blå pakke, og det er så sidste gang, vi lige køber dén pakke.
nu har jeg nogle underlige smerter i skambenet, som nogle gange "breder" sig ud nede i underlivet. de stikker ind i mig, og det gør ufattelig ondt. smerterne går mest i "udbrud" og er RIGTIG slemme, når jeg snakker om graviditet, eller folk der lige har født, og jeg får sådan en underlig følelse i maven - det er sikkert noget, jeg bilder mig ind, og det er min underbevidsthed der er på spil, da det ville være meget tidligt i en graviditet at mærke sådan nogle smerter, men jeg synes lige, det skulle nævnes. jeg har samtidig ømme bryster.
jeg har overvejet at tage en test, og se hvad den siger, men jeg ville lige høre herinde, om i har oplevet noget lignende.

jeg håber, i kan hjælpe mig (-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smerter.
  • #1   23. jan 2011 camilla - jeg burde nok tage en test, for at finde ud af det. men som sagt, det kan også være underbevidstheden der er på spil. hvor tidligt mærkede du til smerter, og hvordan føltes de, og hvor sad de?

• #2   23. jan 2011 Altså fra ÆL og de 14 dage frem til jeg kunne teste der havde jeg en del snurren i underlivet. Ville da skynde mig at tage en test hvis jeg var dig.

• #3   23. jan 2011 camilla - HVIS jeg er gravid, ved jeg ikke, hvor langt jeg vil være henne nu.
    men så må jeg hellere tage en test. er der ikke noget med, man skal gøre det et bestemt antal dage/uger efter æl, eller er det bare noget pjat, jeg har hørt?

• #4   23. jan 2011 tanja og oliver - ja, det er jo så cirka 3 uger siden jeg havde æl, rundt regnet. (-:

• #5   23. jan 2011 Burde du så ikke have fået din mens nu?

• #7   25. jan 2011 tanja - jo, det burde jeg egentlig - det havde jeg ikke tænkt over. men det er ikke kommet endnu. (-:

alkfalæghælk - det var godt nok tidligt at kunne mærke den. så tidligt har jeg aldrig hørt om det (-: men jeg vil også gerne have taget en test.

• #8   25. jan 2011 camilla - af hvad jeg ved af, skal en fortrydelsespille tages indenfor 48 timer. og så vidt jeg ved, har apoteker ikke åbent i weekenden - i hvert fald ikke her, hvor jeg kommer fra.
    jeg tror også, det er meget indbildning, glæde og "skræk" i nogle tilfælde.

• #9   25. jan 2011 camilla - apoteket her, hvor jeg bor, har i hvert fald ikke åbent i weekenderne - heller ikke lørdag. måske apoteket her bare er unormalt, skal ik kunne sige det.
    jeg håber, det er indbildning, eller noget helt andet, som selvfølgelig er ufarligt, hvis jeg skal være helt ærlig.

• #10   27. jan 2011 camilla - ja, nogle bruger det som prævention, og det er en forkert måde at bruge det på.
    jeg havde en tid i dag, men blev ringet op i morges, at min læge var blevet syg, så må vente til han bliver rask igen. (-:

Kommentér på:
smerter.

Annonce